Gehehe, zou ook wat voor mij kunnen zijn, want met de start van mijn masterthesis wil het ook maar niet opschietenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sneller studeren, of Zelfmanagement voor uitstellers, bijvoorbeeld. M'n huisgenootje volgt die laatste en ze gaat tegenwoordig als een speer.
Ik heb mijn bami al opquote:Op maandag 9 juni 2008 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, de voetbalkantine 70 meter verderop (bekend van de fok stok) is oranje, en er lopen allemaal mensne in oranje kleding naar toe.... NL moet zeker?
nou ja, tijd voor bami....
Als ze maar saté of schnitzel hebben... in Duitsland gaan we ook vaaknaar de pizzeria voor schnitzels. De bekendste pizzeria van duitsland btw. Die bezorgen niet met brommertjes, maar met een Porsche 911quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef maok het volgende:
maar bij de pizzaria hebben ze geen bami hoor
Zeg dat nou niet, zometeen neemt die jongen z'n eigen pak bami mee.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef maok het volgende:
maar bij de pizzaria hebben ze geen bami hoor
met of zonder aanhang?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:47 schreef Sebasser het volgende:
Zet mij ook maar op de lijst trouwens.
Mits Napoli![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |