Bron.quote:Sunday party at Sunset
As zondag vanaf 2200uur staat DJ Cober te draaien bij Sunset! Dus vette beats van het hoogste terras van Groningen.
En let op:
Sunset is tijdens het EK de enige plek in Groningen waar je buiten op het terras kunt genieten van het Nederlands elftal op Groot scherm! Lekker weertje, ijs koud biertje naast je en genieten van de voorzetjes van Robben. Dat je het even weet!
De papiermolen.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand hier een plek waar je buiten kunt zwemmen die dichterbij is dan de Hoornse Plas?
Ik kan echt niet waterskieen, dus ik pasquote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef teigan het volgende:
bij kardinge is ook een plas...
wij hebben net een pokke eind geskate, kwamen nog langs de waterskibaan..
een idee om daar eens naartoe te gaan met zijn allen?
ik kom ook niet verder dan een meter of 5 voordat ik ompleur, dus dat vind ik absoluut geen excuus...quote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik kan echt niet waterskieen, dus ik pas
quote:Ik denk trouwens dat het wel handig is als we eerder dan 1 dag van te voren reserveren, aangezien we met zoeen grote groep zijn.
Iedereen heeft dit nu wel gezien, en ik denk niet dat er meer bij komt, en anders hebben ze pech.
Die staat nu voor in de peilingquote:Op zondag 8 juni 2008 15:55 schreef Lyssa het volgende:
Daarnaast wil ik nog steeds graag naar de Rigoletto
Ik vanaf begin mei tot ergens einde zomer ongeveer... dus het valt gelukkig mee qua tijdsduur...quote:Op zondag 8 juni 2008 16:43 schreef Bob. het volgende:
Ha die Chips! Hoe lang hebben mensen eigenlijk last van hooikorst? De hele zomer? Ik ken behalve fokkers serieus niemand met hooikoorts, dus ik heb geeen idee.
Oh en ik doe 10 minuten over elke zin lezen/typen omdat ik geen steek zie dankzij mijn gare oogdruppels.
Hm, heb ik iets over het hoofd gezien?quote:Op zondag 8 juni 2008 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je er dan ook even op reageert, bovendien was hij niet alleen voor jou, maar ook voor de rest.
'Ok'.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk trouwens dat het wel handig is als we eerder dan 1 dag van te voren reserveren, aangezien we met zoeen grote groep zijn.
Iedereen heeft dit nu wel gezien, en ik denk niet dat er meer bij komt, en anders hebben ze pech.
Je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen hoor.quote:
Dat is ze wel vaker, dat weet je toch.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen hoor.
Dankj.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze wereld heeft meer aSjs nodig.
nee, ergerquote:Op zondag 8 juni 2008 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan word zn hoofd eraf gehakt.
Je staat maar op 177 van de ranglijst.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben weer uitgevoetbald voor vandaag
Nouja, dan hebben ze ten minste nog iets gewonnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Polen heeft gewonnen vandag in de F1
* Alexxxxx is Polen fan.
Volgesn mij zat er schimmel op je augurk, je ijltquote:Op zondag 8 juni 2008 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
Hierbij versloeg Polen Duitsland wel, want BMW werd eerste en tweede, waarbij Kubica zijn teamgenoot Heidfeld versloeg in een incidentrijke race met Hamilton als schlemiel van de avond
Ik vooral van eind mei tot begin juli.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:43 schreef Bob. het volgende:
Ha die Chips! Hoe lang hebben mensen eigenlijk last van hooikorst? De hele zomer? Ik ken behalve fokkers serieus niemand met hooikoorts, dus ik heb geeen idee.
Oh en ik doe 10 minuten over elke zin lezen/typen omdat ik geen steek zie dankzij mijn gare oogdruppels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |