Inhalen moet je dan ook met 130 a 140 doenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef teigan het volgende:
Nee, 120 op de snelweg, was aan het inhalen, en hij wilde met 150 mijn achterkant in.... Stomme eikel...
Nee hoor bumperkleverts kennen die truces zelf ook welquote:
ik zal ook vast wel iets harder dan 120 op de teller hebben gereden, ik weet het niet precies.. Hij ging in ieder geval een stuk harder....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inhalen moet je dan ook met 130 a 140 doen120 op de teller is 108 echte kilometers....
[..]
Nee hoor bumperkleverts kennen die truces zelf ook welschrikken ze niet meer van
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:50 schreef Mark_Boelen het volgende:
Of mensen die niet weten hoe om te gaan met knipperlichten op rotonde's :S
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:02 schreef Lyssa het volgende:
Gaat er nog gereserveerd worden voor zaterdag?
een grote, of een klein vliegtuigje?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:29 schreef nietzman het volgende:
Ik ben een vliegtuig.
Nee, ben momenteel niet in Groningen, omdat ik vandaag weer moest werkenquote:
Wat voor werk deed je?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:41 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
iemand mij nog aan het werk gezien vandaag?
ik was die gozert in het oranje aan de hoogeweg
ik zag je broertje btw welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je?
De lege bierflesjes opruimen?
Hoe gaat het met je gothchick trouwens?
Wacht even, hoogeweg.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:58 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
ik zag je broertje btw wel
beetje tuinen onderhouden enzo
mss het kan ook zijn dat ik op zernike complex zit of waar dan ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wacht even, hoogeweg.
Zat je toevallig tegen over de wijk reitdiep?
Daar moet ik bezorgen.
Ik was er vanmorgen om 8 uur alleen al klaar.
Morgen weer, ben je er dan weer?
met wat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:41 schreef Mark_Boelen het volgende:
Men broer en zijn vrienden zijn gister beschoten tijdens het kijken van de voetbalwedstrijd op hun balkon :S
3 keer nog wel :S
Ik kan me er iets bij voorstellen, als je broer op jou lijkt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:41 schreef Mark_Boelen het volgende:
Men broer en zijn vrienden zijn gister beschoten tijdens het kijken van de voetbalwedstrijd op hun balkon :S
3 keer nog wel :S
Als je een tijdstip hebt kan ik even zoeken voor je!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag stadjers, iemand iets vernomen van spannende politiezaken aan de Parkweg? Technische recherche, ambulances... en toen moesten wij weg.
Ben erg benieuwd!
Ik dacht zelf donderdagavond, als dat ieders goedkeuring tenminste kan wegdragen.quote:
O dank alvast!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:19 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Als je een tijdstip hebt kan ik even zoeken voor je!!
Heb je daar geen politie bijgehaaldquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:56 schreef Mark_Boelen het volgende:
Met iets van bukskogels oid
Men broer zei dat het wel op kermiskogels leken
Of niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
We kunnen met de meet ook naar het pannenkoekenschip gaan ipv een of andere pizzeria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |