En wat voor cursussen zijn dat? (Naar aanleiding van wat ik gisteravond postte gok ik iets van een kweek-eens-discopline-cursus.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bob., is een cursus in het torentje van de Academie niet iets voor jou?
Zolang ik helemaal niets inspannends doe gaat het prima. Gisteren 6 schroefjes in de wieg gedraaid en meteen weer harde buik. Rustig aan blijven doen dus.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:59 schreef teigan het volgende:
ikea heeft altijd wel leuke en niet dure dekentjes toch?
Heb je nog veel last van harde buiken? Of heeft het weekendje rust je goed gedaan?
Oeh, dat klinkt ook wel goed voor bepaalde individuen hier in huisquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zelfmanagement voor uitstellers.
Het lijkt me wel geweldig als ik eens niet meer alles uit zou stellen want ik raak elke keer wel compleet gestrest omdat het me toch echt wel wat kan schelen.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sneller studeren, of Zelfmanagement voor uitstellers, bijvoorbeeld. M'n huisgenootje volgt die laatste en ze gaat tegenwoordig als een speer.
Hum klinkt goed, maar een beetje te laat nu...quote:Op maandag 9 juni 2008 09:21 schreef teigan het volgende:
ik heb daar ook ooit eens een cursus gevolgd, en die was wel handig...
Hey, Frank.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:06 schreef Prosac het volgende:
Pizza-meet![]()
Andere afspraken.![]()
anoniem fokken.![]()
Juist. Die.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:21 schreef teigan het volgende:
Ah, waar je maanden op wat geld mag wachten, en ze in mijn geval niets voor mij konden doen, want "in die sector krijgen wij niets binnen..."
Gehehe, zou ook wat voor mij kunnen zijn, want met de start van mijn masterthesis wil het ook maar niet opschietenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sneller studeren, of Zelfmanagement voor uitstellers, bijvoorbeeld. M'n huisgenootje volgt die laatste en ze gaat tegenwoordig als een speer.
Ik heb mijn bami al opquote:Op maandag 9 juni 2008 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, de voetbalkantine 70 meter verderop (bekend van de fok stok) is oranje, en er lopen allemaal mensne in oranje kleding naar toe.... NL moet zeker?
nou ja, tijd voor bami....
Als ze maar saté of schnitzel hebben... in Duitsland gaan we ook vaaknaar de pizzeria voor schnitzels. De bekendste pizzeria van duitsland btw. Die bezorgen niet met brommertjes, maar met een Porsche 911quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef maok het volgende:
maar bij de pizzaria hebben ze geen bami hoor
Zeg dat nou niet, zometeen neemt die jongen z'n eigen pak bami mee.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef maok het volgende:
maar bij de pizzaria hebben ze geen bami hoor
met of zonder aanhang?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:47 schreef Sebasser het volgende:
Zet mij ook maar op de lijst trouwens.
Mits Napoli![]()
Zonderquote:Op maandag 9 juni 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met of zonder aanhang?
en ik ben voor Polen.
jammer.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ZonderZondag familie/verjaardag/dinges, vandaar.
Ik ben voor FC Groningen natuurlijk.
Ken je die vent uit Charlies Angels? Die enge dunne?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt een stukje van mijn haar meenemen, dan vindt Alex je toch nog een beetje lief.
Eh nee?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ken je die vent uit Charlies Angels? Die enge dunne?
Hoiquote:Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt een stukje van mijn haar meenemen, dan vindt Alex je toch nog een beetje lief.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 9 juni 2008 22:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi
Stuur je het op of zal ik het komen halen?
Met olie besmeurde mannenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een met olie besmeurde overall is ook een uniform.
Seem en ik stonden van het weekend langs de weg, moter oververhit en overal hete olie.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een met olie besmeurde overall is ook een uniform.
Maar ze kan nu wel zelf haar ruitenwissersproeiervloeistofreservoir bijvullen met de ruitenwissersproeiervloeistof die ik hoogstpersoonlijk in haar auto heb gegooid.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Seem en ik stonden van het weekend langs de weg, moter oververhit en overal hete olie.
na een gewonnen wedstrijdquote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef MaxMark het volgende:
CAMPIOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
GMTA.quote:
Zulks achterlijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Prosac het volgende:
Totall Madness hier op de Herman Colleniusbrug. Mensen die in het water springen en auto's die door elkaar worden geschud. Het is verdorie net of we kampioen zijn geworden.
Waar zat jij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef Bob. het volgende:
Drie - nuhuuuuuul.
Belachelijk druk in de stad trouwens. Maar wel leuk.
Dizkartes.quote:
Jawel! En het was leuk! En ik heb staan juichen! En staan springen! En staan Nee-hee-schele-scheidsen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Neeeeeeeeeeee, niet gij, Bob.
Ik ga op bed
Hoppeee...Ook niet geweldig zicht, volgende keer nog eerder van huis.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dizkartes.Enige plek waar ik nog kon zitten (wél met 2 enorme kerels voor me, maar ach, je kunt niet alles hebben.)
Jij?
Het is gewoon een dom excuus om je als een halve dwaas te gedragenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jawel! En het was leuk! En ik heb staan juichen! En staan springen! En staan Nee-hee-schele-scheidsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |