Yeesssss geen jump of niks alleen maar lekkere tracksquote:Tracklist Defqon mixcd deel 1 D-Block & S-te-Fan:
01 Headhunterz - Subsonic
02 The Hose - I Survived (Different Edit)
03 Wildstylez - Revenge
04 Noisecontrollers - Shreek
05 D-Black & S-Te-Fan - Total Eclipz
06 Dozer - The Legacy
07 Tuneboy - I Will Growl
08 D-Block & S-Te-Fan - Kingdom
09 G-Town Madness vs. The Viper - Here Comes The Remix (D-Block & S-Te-Fan rmx)
10 Frontliner - Warphole / Spacer
Ik heb ff de WIKI gefixxed, ik zal ff een modje vragenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:25 schreef Sethje het volgende:
De oude topics + songteksten zijn nu fucked up, iemand een idee? heb gewoon die op gekopieerd vanuit wiki.....
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Yeesssss geen jump of niks alleen maar lekkere tracks
zijn inderdaad wel lekkere tracks al heb ik de helft al helemaal grijs gedraaidquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Yeesssss geen jump of niks alleen maar lekkere tracks
Dat blijft wel een gruwelijke plaatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:37 schreef MrDice het volgende:
Subsonic... goh die had ik nog niet gehoord de laatste maanden. Verder wel een puike tracklist natuurlijk.
Inderdaad, maar ja dat hou je toch.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zijn inderdaad wel lekkere tracks al heb ik de helft al helemaal grijs gedraaid
quote:01 Zatox - Apocalypse [Hardstyle Mix]
02 Hardstyle Guru - Girls [Original Mix]
03 The Raiders - Miss Kidman On A Cruise [Fidellio Remix]
04 DJ Gius - V Like Venusian [Bass Ball Remix]
05 The KGB’s - Infinity [Original Mix]
06 Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks [Zatox Remix]
07 Tatanka Project - Floor Massacre
08 Kat Meets Gerardo Roschini - Alright [Tek & Zat Mix]
09 Activator & Zatox - Still Freedom [Thiele's Mash Up]
10 Black & White - Dirty [Tatanka Remix]
11 Dark Oscillators - Ethereal Sound Machine [TNT Remix]
12 Zanza Labs - Control The Mind
Ik als PA-fan en hardstyle liefhebber kan dit volkomen waarderen!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:52 schreef JortK het volgende:
Party Animals - Used & Abused (Dominion mix)
OMFG
Ik ging vroeger echt tering hard op dat nummer, hoe fout die ook wasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ik als PA-fan en hardstyle liefhebber kan dit volkomen waarderen!
Dit herinner ik me nog goed op defqon 2006quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:44 schreef JortK het volgende:
[..]
The Raiders - Miss Kidman On A Cruise [Fidellio Remix]
waarom werden in het vorige topic dan linkjes naar livesets weggehaald?quote:
Ik was zelfs met m'n duffe kop door een slotje aan het posten. Pfff.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef CrustyClown het volgende:
Pff modjes, wel het topic vol spammen, maar geen nieuwe openen
Maar wat een heerlijk CD van DB & STF ! prima trackjes idd !
Hiervoor moet je niet bij mij wezen, maar bij de mods van MUZ.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:13 schreef NLS04 het volgende:
[..]
waarom werden in het vorige topic dan linkjes naar livesets weggehaald?Van vinylrips kan het me voorstellen maar sinds wanneer zijn livesets dan een probleem?
Waar blijft die release eigenlijk ?quote:09 G-Town Madness vs. The Viper - Here Comes The Remix (D-Block & S-Te-Fan rmx)
de set @ Quakedance is te vinden op lsdbquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:40 schreef Haghorst het volgende:
Edit: En seth als ik jou moet geloven draait Alphaverb/Bazzimplant lekker, super, je weet wel.. heb je iets van livesets van hem?
Dan weet ik wat ik kan verwachten
![]()
en die is echt gruwelijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
de set @ Quakedance is te vinden op lsdb
Op PF stond een post van Stefan dat ie er aan zit te komen!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waar blijft die release eigenlijk ?
Het begin vind ik ook niet denderend, maar na de vocal vind ik het toch wel lekkertjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:02 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Daar vind ik dus geen zak aan..
Hebben jullie ook zo'n zin?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:06 schreef 16meter het volgende:
Die Scantraxx CD met Lange Frans - Rammeluuuh![]()
![]()
en toch doet ie het goed als ik 'm draaiquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n zin?
Op zich een leuk rag-plaatje maar toch...![]()
Tzal niet lang meer duren voordat dov zijn dag-top5 op tmf zal presenteren
DJ Prophet heeft ook zo'n zin... en jullie, jullie daar achterin.. hebbuh jullie ook sown sinnn???quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n zin?
Op zich een leuk rag-plaatje maar toch...![]()
Tzal niet lang meer duren voordat dov zijn dag-top5 op tmf zal presenteren
Echt he..quote:Op zondag 8 juni 2008 14:05 schreef 16meter het volgende:
Triest dat livesets niet mogen terwijl het 100% legaal is.
Inderdaad, anders had ik allang een brief van brein/buma oid. gekregen.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:05 schreef 16meter het volgende:
quote:Defqon.1 DVD
Van Defqon.1 2008 zal een DVD verschijnen. In deze –limited edition- pack kun je naast een DVD met beelden van het festival en extra’s ook een CD vinden met de live mix van Luna & Deepack. Tot nu toe zijn alle DVD’s van Q-dance uitverkocht gegaan, zorg dus dat je er op tijd bent..
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:28 schreef Muta het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)x%2520Unreleased.htm
holy shit!
sensation shit <3
09 The Prophet - Sex Druxx (Sensation 2005)
was vet nummer
Tis niet veel neequote:Op maandag 9 juni 2008 00:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Net als de meeste nummers van The Prophet niet echt bijzonder.
Voor alle mopperaars,quote:Op zondag 8 juni 2008 14:05 schreef 16meter het volgende:
maar dan was dat hele optreden ook wel een klassieker ten top! kan het niet vaak genoeg zeggen... hoogtepuntje in m'n nog zo korte leventjequote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef JortK het volgende:
kippenvel, nog steeds:
Let vooral op 4:00, 5:50 to 07:00 zo mooi
Dit is echt mijn feest moment
x2,quote:Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef JortK het volgende:
Luna_And_Deepack-Biological_Insanity_(Defqon_1_Anthem)-WEB-2008
EDIT: Luna & Deepack - Biological Insanity (Hardstyle Mafia Remix)
Hmms zit die HM remix op de vinyl? want heb alleen de cutted en extended versiequote:Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef JortK het volgende:
Luna_And_Deepack-Biological_Insanity_(Defqon_1_Anthem)-WEB-2008
EDIT: Luna & Deepack - Biological Insanity (Hardstyle Mafia Remix)
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Donkeys live @ qlimax 2006... van wat ik live heb meegekregen aan sets was dit toch zeker een van de mooisten!
Zo te zien nietquote:Op maandag 9 juni 2008 12:25 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hmms zit die HM remix op de vinyl? want heb alleen de cutted en extended versie
quote:1. Noisecontrollers – Shreek Is Back
2. Project One – Art Of Creation / Life Beyond Earth
3. Dj Zany – Thugs ( Noisecontrollers Remix)
4. Dj Gius – Nerve
5. Noisecontrollers – Crump Remix.aiff / Gaia 2008
6. Williams Syndrome – Thunder / Redemption
7. Dozer – The Legacy
8. Headhunterz vs Wildstylez – Blame It On The Editz
9. Tatanka – Scary Track
10. Killer Clown – Tormented
quote:
Klinkt als een mooi nummertje tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef devv05 het volgende:
Huh?
Een edit van Technoboy meen ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef devv05 het volgende:
Huh?
kan ik je helemaal in vindenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:35 schreef Silaz het volgende:
Als ik die William Syndrome Thunder / Redemption in toets krijg ik alleen maar ziektes.. schiet dus ook niet wat op..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb em al gevonden. staat op die hardtraxx site.quote:
die draaiden NC zaterdag nog, wat een poepdikke plaat zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef devv05 het volgende:
Huh?
als het qua TT kan, ben ik daar presentquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
blademasterz kan nog wle eens heel erg dik worden denk ik zo
hoorde ook dat deze TT nep was, dat de echte (die morgen komt) anders was... maar dat boeit ook niet echt, zien we morgen welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
TT staat is in het defqon topic gepost door sethje
Goed geregeld, ik heb nog een kaartje over dus als je wiltquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:57 schreef LeonH het volgende:
ik gister flink gezopen in het centrum i.v.m. NL elftal, belt me vanochtend ene om 10 uur al op toen het me nog was aan het draaien... ja heb nog een kaartje voor defqon over.... pff... maja zelfde persoon wilde me dat kaartje voor 150 aansmeren 2 maanden terug... loop dan nu ook maar naar de klote zeg ik dan. en hun hadden zich een slaapplaats voor hun geregeld en ik zou dan in me eentje op moeten rijden
dacht het ook niet he!
nope... ga nu niet meer rennen en springen om alles te regelen... helaas... heb me pas die cdj en een tv gehaald dus het geld is ver opperdepopquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Goed geregeld, ik heb nog een kaartje over dus als je wilt
quote:Vrijdag 13 juni is er tussen 17.00 uur en 19.00 uur een exclusieve release gig bij Mediamarkt Almere, met optredens en signeersessies van D-Block & S-T-Fan, Alpha² en Evil Activities.
Volgens mij ben je nu nog steeds lamquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
nope... ga nu niet meer rennen en springen om alles te regelen... helaas... heb me pas die cdj en een tv gehaald dus het geld is ver opperdepop
Volgens mij heb ik die al eens eerder gehoord... komt me iig bekend voor. Wel lekker nummer.quote:
ja best wel.. erdinger smaakt best lekker in dit weer met een voetbalwedstrijd :pquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu nog steeds lam![]()
?
Boeyaka Leon, mijn vervoer is ook nog niet zeker...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja best wel.. erdinger smaakt best lekker in dit weer met een voetbalwedstrijd :p
maar heb d'r geen zin meer in, gezeik met die kutkaartjes, en dan een beetje in je eentje oprijden
Vind ik niet, dat slaat juist helemaal nergens op. Blademasterz is altijd een project van Brennan Heart geweest met aanvulling van ?? weet ik ook niet precies. En dan nu ziet scantraxx geld eng aan ze er ineens d-block ofzo bijgooien, nou als dat echt zo is slaat het toch helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:56 schreef JortK het volgende:
Toch tof hoe men dat presenteerd dat van Blademasterz, zeker vet, Blademasterz
Ja draaiden ze ook op euphoriaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:06 schreef mstx het volgende:
Volgens mij heb ik die al eens eerder gehoord... komt me iig bekend voor. Wel lekker nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |