Op PF stond een post van Stefan dat ie er aan zit te komen!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waar blijft die release eigenlijk ?
Het begin vind ik ook niet denderend, maar na de vocal vind ik het toch wel lekkertjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:02 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Daar vind ik dus geen zak aan..
Hebben jullie ook zo'n zin?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:06 schreef 16meter het volgende:
Die Scantraxx CD met Lange Frans - Rammeluuuh![]()
![]()
en toch doet ie het goed als ik 'm draaiquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n zin?
Op zich een leuk rag-plaatje maar toch...![]()
Tzal niet lang meer duren voordat dov zijn dag-top5 op tmf zal presenteren
DJ Prophet heeft ook zo'n zin... en jullie, jullie daar achterin.. hebbuh jullie ook sown sinnn???quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n zin?
Op zich een leuk rag-plaatje maar toch...![]()
Tzal niet lang meer duren voordat dov zijn dag-top5 op tmf zal presenteren
Echt he..quote:Op zondag 8 juni 2008 14:05 schreef 16meter het volgende:
Triest dat livesets niet mogen terwijl het 100% legaal is.
Inderdaad, anders had ik allang een brief van brein/buma oid. gekregen.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:05 schreef 16meter het volgende:
quote:Defqon.1 DVD
Van Defqon.1 2008 zal een DVD verschijnen. In deze –limited edition- pack kun je naast een DVD met beelden van het festival en extra’s ook een CD vinden met de live mix van Luna & Deepack. Tot nu toe zijn alle DVD’s van Q-dance uitverkocht gegaan, zorg dus dat je er op tijd bent..
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:28 schreef Muta het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)x%2520Unreleased.htm
holy shit!
sensation shit <3
09 The Prophet - Sex Druxx (Sensation 2005)
was vet nummer
Tis niet veel neequote:Op maandag 9 juni 2008 00:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Net als de meeste nummers van The Prophet niet echt bijzonder.
Voor alle mopperaars,quote:Op zondag 8 juni 2008 14:05 schreef 16meter het volgende:
maar dan was dat hele optreden ook wel een klassieker ten top! kan het niet vaak genoeg zeggen... hoogtepuntje in m'n nog zo korte leventjequote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef JortK het volgende:
kippenvel, nog steeds:
Let vooral op 4:00, 5:50 to 07:00 zo mooi
Dit is echt mijn feest moment
x2,quote:Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef JortK het volgende:
Luna_And_Deepack-Biological_Insanity_(Defqon_1_Anthem)-WEB-2008
EDIT: Luna & Deepack - Biological Insanity (Hardstyle Mafia Remix)
Hmms zit die HM remix op de vinyl? want heb alleen de cutted en extended versiequote:Op maandag 9 juni 2008 11:26 schreef JortK het volgende:
Luna_And_Deepack-Biological_Insanity_(Defqon_1_Anthem)-WEB-2008
EDIT: Luna & Deepack - Biological Insanity (Hardstyle Mafia Remix)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |