Ik ben liever een slijmbal dan zo'n etterende jankbuil als jij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:40 schreef Matje-1989 het volgende:
Slijm
Blaquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben liever een slijmbal dan zo'n etterende jankbuil als jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ja, das goed. Ik zou alleen niet zo goed weten welke opties erin zouden kunnen en hoe véél er in moeten. Een maximum van 3 of 4, dacht ik aan. Maar ik ben dus nog nooit in Groningen naar een pizzeria geweest...quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef Tangarine het volgende:
Ik denk trouwens dat we beter een nieuwe poll kunnen houden met waar we heen gaan, aangezien pizzeria duidelijk heeft gewonnen
Italia is lekker goedkoop 14.gifquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, das goed. Ik zou alleen niet zo goed weten welke opties erin zouden kunnen en hoe véél er in moeten. Een maximum van 3 of 4, dacht ik aan. Maar ik ben dus nog nooit in Groningen naar een pizzeria geweest...
Nee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kennen we haar?
Was je op tijd?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef ChipsZak. het volgende:
TVP VANUIT SCHOOL.
Wat is dat toch met iedereen hier, dat ze of zich verslapen of ergens te vroeg komen?quote:
quote:
quote:
Dat dus. Ik stem voor een goede pizzeria.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik ben dus nog nooit in Groningen naar een pizzeria geweest...
quote:
Ach, onweer. Het begint wel flitsend, maar het eindigt altijd met gedonder. (en ja, dit is gejat van Herman Finkers)quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:42 schreef teigan het volgende:
Krijgen we niet eens regen en onweer hier....
nog een dag van dit kleffe rotweer..
Dat verzoek wordt helaas afgewezen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:07 schreef RealZeus het volgende:En nou niet met z'n allen dit topic volbaggeren. Anders blijf ik bijlezen morgen.
![]()
Wat krijg ik als het je wel lukt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:27 schreef Bob. het volgende:
Hoera, nieuwe mobiel.
Nu eens kijken of het me lukt om deze niet binnen een maand te slopen.
Wat krijg ik als het je niet lukt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:27 schreef Bob. het volgende:
Hoera, nieuwe mobiel.
Ja hoi. Ik heb hem gejinxt door dat ze zeggen. Hij wil nu al niet meer aan.quote:
Rijst?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:37 schreef skiczukie het volgende:
En wtf heb jij gekookt als niet vleeseter?
T helpt je telefoons heel te houden als je mij je numemr geeftquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:27 schreef Bob. het volgende:
Hoera, nieuwe mobiel.
Graag!quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
TARA en freecell, hebben jullie nog belang bij een stukje stof van de gordijnen? Ik heb een couponnetje achteruitgelegd. En 't staat super bij de kast..
Je hebt een pm.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Graag!![]()
PM anders even wanneer je werkt, dan kan ik waarschijnlijk wel even langsfietsen!
Weet jij trouwens toevallig hoe lang de kast nog in de aanbieding blijft?
Goedemorgen iedereen trouwens!
Oooooooooh.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:16 schreef teigan het volgende:
Zo, hier even een linkje, alsik hier 9 foto's ga posten wordt niemand daar blij van..
http://photosbyak.fotopic.net/c1519385.html
De Tapperij.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:54 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop kan verblijven in Groningen? De youth hostel was al vol
De stadscampingquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:54 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop kan verblijven in Groningen? De youth hostel was al vol
Of was het een veredelde, kan ik bij iemand uit dit topic die ook in Groningen woont, logeren, vraag?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef Erotica_ het volgende:
Ik heb wel een beetje rondgekeken maar het is best prijzig allemaal
Ik heb toffe dingetjes bij H&M besteld.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Best of George Baker Selection CD is binnen.
fotooooooooooooos!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb toffe dingetjes bij H&M besteld..
Die heb ik ook besteld, maar vanwege een ander truitje wat pas eind juni weer op voorraad was duurt het nog ffquote:
Simplon?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:54 schreef Erotica_ het volgende:
Dat heb ik ook, het blauwe straplesstopje is er ook pas eind juni. Als het er dan ook maar echt is, want we gaan 1 juli op vakantie...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld, maar vanwege een ander truitje wat pas eind juni weer op voorraad was duurt het nog ff
Dank je!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:15 schreef freecell het volgende:
Dat jurkje vind ik echt geweldig DaD !
En is dat truitje nu strapless? Wat leuk!
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Of was het een veredelde, kan ik bij iemand uit dit topic die ook in Groningen woont, logeren, vraag?
Gaat het?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:53 schreef maok het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:05 schreef maok het volgende:
Nee het gaat niet, ik heb mijn 5000 ste post gemist
Dat van die 5000e post boet toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mn 80.000e gemist, of ga die een deze dagen missen, lekker boeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EY BUURMANNETJEEEE!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:37 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zo weer terug van school nu eerst isff een lekker bakkie
Ik was al bang dat er iets met m'n ogen wasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:34 schreef Jesse_ het volgende:
staat de hele stad nou blauw omdat die hbo'ers nu alweer een pand van ze in de brand hebben staan?
Zou kunnen dus, alhoewel het 'slechts' om een automatisch brandalarm gaat. Die dingen gaan om de haverklap af.quote:16:05:42 30-05-08 1 G BRAN Pr 1 AUT.BRANDALARM OMS AVP 161 HANZE HOGESCHOOL Zernikeplein 7 GRONINGEN 746 758
Doe even een andere UI?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:44 schreef Sebasser het volgende:
Volgens mij is er niks aan de hand bij zernike, woon er 5 minuten fietsen vandaan.
Hele dag geen sirenes gehoord.
Blijkbaar niet, want het topic is nog niet vol.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat verzoek wordt helaas afgewezen.
Dat inderdaad. De luchtvochtigheid is haske hoog, het is echt plakerig weer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:29 schreef freecell het volgende:
Volgens mij is het gewoon een beetje heiïg
Heb jij een rood autootje?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
ook weer thuis van de stimulator, was leuk![]()
En ik heb voor, achter en naast Renesite gereden over de rondwegAlleen het kwartje viel pas echt toen hij er bij hoogkerk af ging
Wie was die bejaarde op je bijrijdersstoel René?
M'n ovenschotel kookte een beetje over.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:34 schreef Jesse_ het volgende:
staat de hele stad nou blauw omdat die hbo'ers nu alweer een pand van ze in de brand hebben staan?
Geen nood, het hele leven is toch zinloos. Sterker nog, de mens is een vloek voor de aarde. Heb ik zelf overigens al een jaar of wat geleden bedacht/geconcludeerd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
hey, tofik heb vandaag mn leven vergooid, bedenk ik me nu. Jottem.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:14 schreef maok het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is gebeurt met je leven dan Alexxxxx?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Best of George Baker Selection CD is binnen.
![]()
![]()
Watskeburt ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:05 schreef maok het volgende:
Nee het gaat niet, ik heb mijn 5000 ste post gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij KAN dat !
Maar ik vind het wel heel erg rot voor je
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
op 669quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:03 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jij woont ook op de aquamarijnstraat?
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:03 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jij woont ook op de aquamarijnstraat?
Erm...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
ook weer thuis van de stimulator, was leuk![]()
En ik heb voor, achter en naast Renesite gereden over de rondwegAlleen het kwartje viel pas echt toen hij er bij hoogkerk af ging
Wie was die bejaarde op je bijrijdersstoel René?
Groene Corolla met XX in het kenteken?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Erm...
Ik zat achterin medunkt, mijn pa en ma zaten voorin en broer naast mij?
Maare, rond die tijd ging ik niet bij Hoogkerk eraf? Om half 7 ongeveer ging ik richting stad, en om half 10 pas bij hoogkerk de snelweg af?
Beeeeeh foutquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Groene Corolla met XX in het kenteken?
!!!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
dan was het een van de andere twee. Maar de bestuurder ws een jongeman met dikke kopdus ik dacht dat jij het was
Foto?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
31 mei 2008, Nacht van de Fooi. Iedereen die uitgaat, geef een fooi, het wordt door een sponsor verdubbeld en gaat naar een goed doel.Spam!
Dat spandoek op de Grote Markt is van mij.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Je zei laatst dat je altijd naakt door huis liep met de gordijnen open... Of heb je nu kleren aan dat ze dicht zijn?
he'k zien ja, op de grosse marruktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
31 mei 2008, Nacht van de Fooi. Iedereen die uitgaat, geef een fooi, het wordt door een sponsor verdubbeld en gaat naar een goed doel.Spam!
Dat spandoek op de Grote Markt is van mij.
De eerste twee keer dat ik het las zou ik toch zweren dat er enigszins stond.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, ik zeg maar wat, hoor. Dat doe ik meestal.
Ik wil nog wel even vermelden dat ik inmiddels een aantal biertjes op heb,
en dat het niet-roken er geenszins onder lijdt.
idemquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste twee keer dat ik het las zou ik toch zweren dat er enigszins stond.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:53 schreef freecell het volgende:
[..]
idem
Ik zie pas door jouw reactie dat dat niet zo is!Ik begreep de schouderklopjes al niet!
Ik vind 't ook echt heel goed van 'm.quote:Nou, dan vind ik het heel stoer van DO2! Ik ben ongeveer 2 jaar geleden gestopt en het bevalt prima
Het lag zeker niet aan jou! Ik word nu spontaan nieuwsgierig naar waarmee hij nog meer gestopt is trouwensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Het lag dus niet aan mij.
.
[..]
Ik vind 't ook echt heel goed van 'm.. Vooral omdat roken niet het enige is waarmee 'ie is gestopt.
Electronicaverkopersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had trouwens gister zó'n vreselijk onbeleefde kerel van de Saturn in de winkel.. Die me bij het weggaan nog even toesnauwde dat de service bij Saturn wel honderd keer beter is dan bij mij. Nou, als hij er werkt lijkt me dat stug.
.
Succes met boren!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:36 schreef Tangarine het volgende:
Hoi!
Zo maar eens iets actiefs gaan doen
Ik vroeg me af of het een 'professioneel' spandoek is, ben namelijk altijd nieuwsgierig naar het ontwerp (studie/hobby). En ik ben nu niet in Groningen, dus kan niet zelf kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:38 schreef skiczukie het volgende:
En hoezo wil je een foto zien?
Thx! Heb het uitgesteld, maar de muur moet er toch echt aan geloven... straks een update hoe het gegaan isquote:
Je hebt een kijkgat naar de buren/ andere ruimte?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:52 schreef Tangarine het volgende:
Yay het bord hangt! Boormachine is wel een bruut apparaat
Goed bezig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:52 schreef Tangarine het volgende:
Yay het bord hangt! Boormachine is wel een bruut apparaat
Nee dat valt wel meequote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt een kijkgat naar de buren/ andere ruimte?
En, hoe zag dr date eruit?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik ben gister gespot door Viking
Paarse tuinbroek, geen BH en kort stekeltjeshaar.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of het een 'professioneel' spandoek is, ben namelijk altijd nieuwsgierig naar het ontwerp (studie/hobby). En ik ben nu niet in Groningen, dus kan niet zelf kijken.
Ik heb een folder gekregen ervan en zat bij cafe Ome Ko, en daar werden de viltjes neergelegdquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:29 schreef skiczukie het volgende:
Ga ik bij de Drie nog even een pilsie drinken, liggen mijn bierviltjes erniet.
Koel. Hoe zag het viltje eruit?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:52 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb een folder gekregen ervan en zat bij cafe Ome Ko, en daar werden de viltjes neergelegd
Hoi. Ik ben ook Alex, en dus niet de rest.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:35 schreef ChipsZak. het volgende:
HALLOOT ALEX EN DE REST.
WIJ GAAN PATAT HALEN EN DAN WEG.
SEE YOU IN SCHOORL.
Wel tof, is het logo ook van jou?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt heel erg boeiend ofzo, welgrappig dat 'mijn' spandoek er hangt.Verder heb ik bierviltjes, flyers en posters ontworpen. Het kon wel mooier, maar je hebt toch te maken met een opdrachtgever heh.
Waar laat je zoiets drukken en wat kost het ongeveer? Ik wil voor m'n radioshow ook nog een spandoek laten makenquote:
Geen idee. Dat heeft de opdrachtgever zelf geregeld met een drukker.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar laat je zoiets drukken en wat kost het ongeveer? Ik wil voor m'n radioshow ook nog een spandoek laten maken
Top! Dat was ook de enige bedoeling. Opvallen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:34 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Strak en netjesMooie kleuren, opvallend
Toch wel wat aan verdiend he?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:53 schreef skiczukie het volgende:
En dan liggen mijn bierviltjes en de rest ook nog in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Nijmegen, Delft en Breda.Ik ben een beetje trots, sorrie.
Altijd de moeite waard.quote:
Sup.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
Goeienavond
Daar hebben Lyssa en ik gister gegeten, beide een schnitzeltje gehadquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:55 schreef maok het volgende:
Hoi, ik ben daar vanmiddag ook nog langs het terras gelopen, wij hebben bij het feest gegeten, was lekker
Ik visquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar hebben Lyssa en ik gister gegeten, beide een schnitzeltje gehaden jullie?
Die heb ik niet opgegetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezierquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
nmaar geo dik ben TBS kijken, KTHXBAINiet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Had je me ook nog gezien dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:12 schreef teigan het volgende:Lyssa, ik zat daar vanmiddag ook nog op het terras...
net weer terug, we hebben nog bij de kleine Moghul gegeten, was best ok..
Tofquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:58 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van Roisin Murphy! Wat kort, maar wel ontzettend gaaf! Wat een gek mensEn ze is gewoon goed live
Kurk er in duwenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb wel een fles wijn maar geen kurkentrekker.
Combineren?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach, zo'n avond waarop je eigenlijk niet kunt besluiten of je jezelf nu liever lam zuipt of volpropt met alles waar ook maar een spoor van calorieën inzit.
Ik heb alleen een zak chocoladerozijntjes opgegeten en de fles wijn laten staan. Alleen merk ik nu de gevolgen van een halve avond in vrijwel niets in het open raam zitten.quote:Op zondag 1 juni 2008 07:57 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Heb je gisteren nog besloten DaD?Alles nu weer wat beter?
Alle blikseminslagen het land uitquote:Op zondag 1 juni 2008 10:34 schreef JH87 het volgende:
Nou, ik ging gisteren in Arnhem iets drinken en ben nu nog steeds niet terug bij m'n ouders. Pauperblikseminslag.
Eens. Ik ben gelukkig net weer thuis. Geluk bij een ongeluk: ik mocht vannacht bij een oranje verzinsel blijven slapen.quote:
Het flitste anders behoorlijk! En flink rommelen ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |