Ik ben liever een slijmbal dan zo'n etterende jankbuil als jij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:40 schreef Matje-1989 het volgende:
Slijm
Blaquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben liever een slijmbal dan zo'n etterende jankbuil als jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ja, das goed. Ik zou alleen niet zo goed weten welke opties erin zouden kunnen en hoe véél er in moeten. Een maximum van 3 of 4, dacht ik aan. Maar ik ben dus nog nooit in Groningen naar een pizzeria geweest...quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef Tangarine het volgende:
Ik denk trouwens dat we beter een nieuwe poll kunnen houden met waar we heen gaan, aangezien pizzeria duidelijk heeft gewonnen
Italia is lekker goedkoop 14.gifquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, das goed. Ik zou alleen niet zo goed weten welke opties erin zouden kunnen en hoe véél er in moeten. Een maximum van 3 of 4, dacht ik aan. Maar ik ben dus nog nooit in Groningen naar een pizzeria geweest...
Nee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kennen we haar?
Was je op tijd?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef ChipsZak. het volgende:
TVP VANUIT SCHOOL.
Wat is dat toch met iedereen hier, dat ze of zich verslapen of ergens te vroeg komen?quote:
quote:
quote:
Dat dus. Ik stem voor een goede pizzeria.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik ben dus nog nooit in Groningen naar een pizzeria geweest...
quote:
Ach, onweer. Het begint wel flitsend, maar het eindigt altijd met gedonder. (en ja, dit is gejat van Herman Finkers)quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:42 schreef teigan het volgende:
Krijgen we niet eens regen en onweer hier....
nog een dag van dit kleffe rotweer..
Dat verzoek wordt helaas afgewezen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:07 schreef RealZeus het volgende:En nou niet met z'n allen dit topic volbaggeren. Anders blijf ik bijlezen morgen.
![]()
Wat krijg ik als het je wel lukt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:27 schreef Bob. het volgende:
Hoera, nieuwe mobiel.
Nu eens kijken of het me lukt om deze niet binnen een maand te slopen.
Wat krijg ik als het je niet lukt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:27 schreef Bob. het volgende:
Hoera, nieuwe mobiel.
Nu eens kijken of het me lukt om deze niet binnen een maand te slopen.
Ja hoi. Ik heb hem gejinxt door dat ze zeggen. Hij wil nu al niet meer aan.quote:
Rijst?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:37 schreef skiczukie het volgende:
En wtf heb jij gekookt als niet vleeseter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |