he'k zien ja, op de grosse marruktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
31 mei 2008, Nacht van de Fooi. Iedereen die uitgaat, geef een fooi, het wordt door een sponsor verdubbeld en gaat naar een goed doel.Spam!
Dat spandoek op de Grote Markt is van mij.
De eerste twee keer dat ik het las zou ik toch zweren dat er enigszins stond.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, ik zeg maar wat, hoor. Dat doe ik meestal.
Ik wil nog wel even vermelden dat ik inmiddels een aantal biertjes op heb,
en dat het niet-roken er geenszins onder lijdt.
idemquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste twee keer dat ik het las zou ik toch zweren dat er enigszins stond.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:53 schreef freecell het volgende:
[..]
idem
Ik zie pas door jouw reactie dat dat niet zo is!Ik begreep de schouderklopjes al niet!
Ik vind 't ook echt heel goed van 'm.quote:Nou, dan vind ik het heel stoer van DO2! Ik ben ongeveer 2 jaar geleden gestopt en het bevalt prima
Het lag zeker niet aan jou! Ik word nu spontaan nieuwsgierig naar waarmee hij nog meer gestopt is trouwensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Het lag dus niet aan mij.
.
[..]
Ik vind 't ook echt heel goed van 'm.. Vooral omdat roken niet het enige is waarmee 'ie is gestopt.
Electronicaverkopersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had trouwens gister zó'n vreselijk onbeleefde kerel van de Saturn in de winkel.. Die me bij het weggaan nog even toesnauwde dat de service bij Saturn wel honderd keer beter is dan bij mij. Nou, als hij er werkt lijkt me dat stug.
.
Succes met boren!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:36 schreef Tangarine het volgende:
Hoi!
Zo maar eens iets actiefs gaan doen
Ik vroeg me af of het een 'professioneel' spandoek is, ben namelijk altijd nieuwsgierig naar het ontwerp (studie/hobby). En ik ben nu niet in Groningen, dus kan niet zelf kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:38 schreef skiczukie het volgende:
En hoezo wil je een foto zien?
Thx! Heb het uitgesteld, maar de muur moet er toch echt aan geloven... straks een update hoe het gegaan isquote:
Je hebt een kijkgat naar de buren/ andere ruimte?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:52 schreef Tangarine het volgende:
Yay het bord hangt! Boormachine is wel een bruut apparaat
Goed bezig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:52 schreef Tangarine het volgende:
Yay het bord hangt! Boormachine is wel een bruut apparaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |