Toch wel wat aan verdiend he?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:53 schreef skiczukie het volgende:
En dan liggen mijn bierviltjes en de rest ook nog in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Nijmegen, Delft en Breda.Ik ben een beetje trots, sorrie.
Altijd de moeite waard.quote:
Sup.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
Goeienavond
Daar hebben Lyssa en ik gister gegeten, beide een schnitzeltje gehadquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:55 schreef maok het volgende:
Hoi, ik ben daar vanmiddag ook nog langs het terras gelopen, wij hebben bij het feest gegeten, was lekker
Ik visquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar hebben Lyssa en ik gister gegeten, beide een schnitzeltje gehaden jullie?
Die heb ik niet opgegetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezierquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
nmaar geo dik ben TBS kijken, KTHXBAINiet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Had je me ook nog gezien dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:12 schreef teigan het volgende:Lyssa, ik zat daar vanmiddag ook nog op het terras...
net weer terug, we hebben nog bij de kleine Moghul gegeten, was best ok..
Tofquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:58 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van Roisin Murphy! Wat kort, maar wel ontzettend gaaf! Wat een gek mensEn ze is gewoon goed live
Kurk er in duwenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb wel een fles wijn maar geen kurkentrekker.
Combineren?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach, zo'n avond waarop je eigenlijk niet kunt besluiten of je jezelf nu liever lam zuipt of volpropt met alles waar ook maar een spoor van calorieën inzit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |