T helpt je telefoons heel te houden als je mij je numemr geeftquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:27 schreef Bob. het volgende:
Hoera, nieuwe mobiel.
Nu eens kijken of het me lukt om deze niet binnen een maand te slopen.
Graag!quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
TARA en freecell, hebben jullie nog belang bij een stukje stof van de gordijnen? Ik heb een couponnetje achteruitgelegd. En 't staat super bij de kast..
Je hebt een pm.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Graag!![]()
PM anders even wanneer je werkt, dan kan ik waarschijnlijk wel even langsfietsen!
Weet jij trouwens toevallig hoe lang de kast nog in de aanbieding blijft?
Goedemorgen iedereen trouwens!
Oooooooooh.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:16 schreef teigan het volgende:
Zo, hier even een linkje, alsik hier 9 foto's ga posten wordt niemand daar blij van..
http://photosbyak.fotopic.net/c1519385.html
De Tapperij.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:54 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop kan verblijven in Groningen? De youth hostel was al vol
De stadscampingquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:54 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop kan verblijven in Groningen? De youth hostel was al vol
Of was het een veredelde, kan ik bij iemand uit dit topic die ook in Groningen woont, logeren, vraag?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef Erotica_ het volgende:
Ik heb wel een beetje rondgekeken maar het is best prijzig allemaal
Ik heb toffe dingetjes bij H&M besteld.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Best of George Baker Selection CD is binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |