De Groningen SC spiegeloog ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:35 schreef Inkomen het volgende:
Met dank aan NanKing voor psychische bijstand tijdens het openen van deze topic.
Heul niet. Ik heb het over de koffieleutende niet studerende studenten die plaatsen bezet houden voor studenten die wel serieus bezig zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Verkapte DaD-belediging.
Ach hij geilt er opquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:52 schreef Inkomen het volgende:
Ik vind 't maar niks.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:53 schreef Inkomen het volgende:
Ik vind 't ontzettend fantastisch geweldig niet onaardig.
Dat zou eigenlijk wel een goede TT zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]Ik geef dit topic vier rotjochies op je beeldscherm y0!
Ja, wie heeft deze kutTT verzonnen?quote:Op woensdag 16 april 2008 00:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel een goede TT zijn.
Jij draagt hier een blauwe tint, wend je krachten etc. eens aan.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, wie heeft deze kutTT verzonnen?
Als afsluiter nog een jonge steen, over en sluiten!
[ afbeelding ]
Ik heb de TT van het vorige deel door misstique laten veranderen dmv een TR. Misstique heeft net zon hekel aan gegastmod als ikzlef.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:08 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Jij draagt hier een blauwe tint, wend je krachten etc. eens aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:11 schreef Inkomen het volgende:
Welterusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scheef.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:39 schreef Bob. het volgende:
Hallo Nietzman, Inkomen en MaxMark!
Hoe staat het leven vanavond?
En jij noemt mij nietquote:Op woensdag 16 april 2008 00:39 schreef Bob. het volgende:
Hallo Nietzman, Inkomen en MaxMark!
Hoe staat het leven vanavond?
Ja, ik weet toch niet dat jij er ook bent. Maar vooruit;quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet dat jij er ook bent. Maar vooruit;
Hoi Peterselieman!
En omdat ik natuurlijk niet wil dat iemand anders zich nu achtergesteld voelt: Dag Chipszak, Alexxxxx, Freecell, DevilsandDust, TARA, JH, Maok, Teigan, Sebasser..euh.. wie mis ik?
Dan zit je gezellig met mij in de tentamenhalquote:Op woensdag 16 april 2008 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dag Bob. en iedereen die nog wakker is.
Ik knal nog even door, zodat ik meer kans heb om het tentamen van morgenmiddag te halen.
Ik ging mijn posts zelfs twee keer door lezen door jouquote:Op woensdag 16 april 2008 00:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat, je staat nog wel helemaal vooraan!
Dat zal dan al de 2e keer zijn deze week, omdat jij volgens mij maandagmiddag tegelijk met mij ook al tentamen hadquote:Op woensdag 16 april 2008 00:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan zit je gezellig met mij in de tentamenhal
Vrijdagmiddag pas weerquote:Op woensdag 16 april 2008 00:56 schreef Bob. het volgende:
Echt, iemand nog hersens voor me over?
Dat is dan inderdaad de tweede keerquote:Op woensdag 16 april 2008 00:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal dan al de 2e keer zijn deze week, omdat jij volgens mij maandagmiddag tegelijk met mij ook al tentamen had
Je zit vrijdag ochtend toch ook niet in de tentamen hal hequote:
Gelukkig niet zeg. Moet alleen voor vrijdagmiddag nog even een thesisproposal in elkaar flansen.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je zit vrijdag ochtend toch ook niet in de tentamen hal he
Fijn, ik begon het al bijna eng te vindenquote:Op woensdag 16 april 2008 01:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Moet alleen voor vrijdagmiddag nog even een thesisproposal in elkaar flansen.
Morgen OR en afgelopen maandag POCquote:Op woensdag 16 april 2008 01:07 schreef Peterselieman het volgende:
Voor welk vak zat je er afgelopen maandag en voor welke morgenmiddag, Jesse?
Inderdaad, nuttige informatie.quote:
Hmm:quote:Op woensdag 16 april 2008 00:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoi Peterselieman!
En omdat ik natuurlijk niet wil dat iemand anders zich nu achtergesteld voelt: Dag Jesse, Chipszak, Alexxxxx, Freecell, DevilsandDust, TARA, JH, Maok, Teigan, Sebasser..euh.. wie mis ik?
Volkomen terecht.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:40 schreef Matje-1989 het volgende:
* Gggggg, breaky breaky *
Ook weer thuis, en wakker dan. Kan niet slapen
[..]
Hmm:
cute!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij eens ontopic een Groninger geit posten
Nietzman ook al.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoi Peterselieman!
En omdat ik natuurlijk niet wil dat iemand anders zich nu achtergesteld voelt: Dag Jesse, Chipszak, Alexxxxx, Freecell, DevilsandDust, TARA, JH, Maok, Teigan, Sebasser..euh.. wie mis ik?
Of je een tasje wilquote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef JH87 het volgende:
Wat betekent die TT trouwens?
quote:
Kon je geen andere fiets uit het rek pakken danquote:Op woensdag 16 april 2008 09:45 schreef Wurdsje het volgende:
Mogguh
Bah nu al een kut morgen![]()
Wil ik mn fiets uit het rek pakken vanochtend.. Voorband lek..Kon ik lopen..
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoi Peterselieman!
nee zo ben ik niet opgevoedquote:Op woensdag 16 april 2008 09:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kon je geen andere fiets uit het rek pakken dan
Dan doe je het niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:56 schreef Bob. het volgende:
Mijn presentatie van engels staan online en ik moet hem bekijken.
Ik wil niet ik wil niet.
Dat heb ik de vorige keren ook al gedaan, gewoon een reflective report uit mijn duim gezogen.quote:
Nou, kom een bakkie doen. Nummertje 45.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:50 schreef skiczukie het volgende:
* skiczukie is ook Groninger geworden!
Hoi.
Welke straat?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, kom een bakkie doen. Nummertje 45.
Gezelligquote:
Paddepoel. Jeej.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Waar woon je ergens?
Wij zijn trouwens eindelijk onze trouwfoto's voor het album aan het uitzoeken (misschien hebben we dan een albu voor de beeb er is) Wel leuk werk
Woon je vlakbij (wilgenlaan hier)quote:Op woensdag 16 april 2008 13:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Paddepoel. Jeej.
Wat heeft die beeb daar aan? Die begrijpt er toch niks van.
Het duurt ongeveer een jaar voordat een baby kan lopen hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Woon je vlakbij (wilgenlaan hier)
De beeb heeft er ook helemaal niks aan
Ik bedoelde meer dat je niet meer aan foto's uitzoeken en albums maken toe komt als je zo'n uk hebt rondlopen. Daarbij groeit de voorraad foto's die je nog moet uitzoeken waarschijnlijk explosief als de beeb er is
Dat is waar ook. In de eerste maanden schijn je het rustig genoeg te hebben om vanalles extra te doen toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het duurt ongeveer een jaar voordat een baby kan lopen hoor.
Hoe staat het eigenlijk met de film?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:42 schreef freecell het volgende:
We zijn nét klaar met de foto's!
En ik ga geloof ik nog maar even naar buiten ofzo(en desnoods TARA dwingen om mee te gaan)
Als je fiets buiten staat zal ik proberen niet te ver door te rijden met mijn auto als ik weer thuis benquote:Op woensdag 16 april 2008 14:49 schreef Inkomen het volgende:
'Middag.
Ik heb net eigenhandig mijn mobiel gerepareerd, nadat ik even eigenhandig had ontdekt dat 'ie kapot was (de geheugenkaart zat in mijn broekzak). Tevens is mijn fiets ook weer inzetbaar.
Sssssstquote:
Ik zet mijn fiets eigenlijk nooit meer buiten neer, alleen als ik kort thuis ben & daarna weer weg ga. Eerst deed ik dat wel, maar toen waren er van die grapjassen (die van de graffiti waarschijnlijk) die 'm in de sloot naast de flat hadden gegooid.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:56 schreef maok het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de film?![]()
[..]
Als je fiets buiten staat zal ik proberen niet te ver door te rijden met mijn auto als ik weer thuis ben
Ah, dezelfde dus die telkens mijn tuinstoel in het water gooienquote:Op woensdag 16 april 2008 15:00 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik zet mijn fiets eigenlijk nooit meer buiten neer, alleen als ik kort thuis ben & daarna weer weg ga. Eerst deed ik dat wel, maar toen waren er van die grapjassen (die van de graffiti waarschijnlijk) die 'm in de sloot naast de flat hadden gegooid.
Aardige lui.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:04 schreef maok het volgende:
[..]
Ah, dezelfde dus die telkens mijn tuinstoel in het water gooien
Grapjas, dat had ik ook gedaan en dan vernielden ze dat weer (is ook al 2 keer gebeurd) of ze ontvoeren en vermoorden mijn tuinkabouterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:46 schreef maok het volgende:
[..]Krijgen we eindelijk die doodseskadersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ssssttttquote:Op woensdag 16 april 2008 16:00 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Krijgen we eindelijk die doodseskaders?
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:46 schreef maok het volgende:
Grapjas, dat had ik ook gedaan en dan vernielden ze dat weer (is ook al 2 keer gebeurd) of ze ontvoeren en vermoorden mijn tuinkabouter
Hoe krijg je dat in hemelsnaam voormekaar dan. Ik keten m'n fiets altijd aan een hek of paal of wat dan ook vast en d'r is nog nooit iet mee gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien tref ik altijd de sympathieke criminelen die afhaken als ze het kinderzitje zien waar ik zelf als kleutertje nog in heb gezeten..
Ik ga naar huis.
Ik had hem met een simpel slotje aan een paar paaltjes vast gezet die in de grond zaten. Ik dacht ze gaan er vast geen moeite voor doen als ze merken dat hij niet zomaar mee te nemen is. Toen hebben ze net zo lang lopen wrikken tot de paaltjes kapot waren. Stoel was blijven liggen maar een week later hebben ze hem als nog in de sloot gegooit.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in hemelsnaam voormekaar dan. Ik keten m'n fiets altijd aan een hek of paal of wat dan ook vast en d'r is nog nooit iet mee gebeurd.
Misschien tref ik altijd de sympathieke criminelen die afhaken als ze het kinderzitje zien waar ik zelf als kleutertje nog in heb gezeten..
Hmm, lijkt Alex wel. Die wil ook geen cake.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:54 schreef freecell het volgende:
Ik stel net aan TARA voor om een chocoladecake te bakken, mag hij een plakje, mag ik de rest...
Wil hij geen cake!
En wat is het? Zal wel kunst zijn ofzo?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:11 schreef maok het volgende:
Hebben jullie trouwens al van die groene blokken zien liggen? Schijnen door de hele stad te liggen, hier eentje op een bushokje.
[ afbeelding ]
een of andere reklame actie http://www.greenblox.nlquote:Op woensdag 16 april 2008 18:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En wat is het? Zal wel kunst zijn ofzo?
Ik wou net zeggen, zo'n blok is er hier ook, maar dat weet je natuurlijk al.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:11 schreef maok het volgende:
Hebben jullie trouwens al van die groene blokken zien liggen? Schijnen door de hele stad te liggen, hier eentje op een bushokje.
[ afbeelding ]
Skicquote:Op woensdag 16 april 2008 08:50 schreef skiczukie het volgende:
* skiczukie is ook Groninger geworden!
Hoi.
onzin. ik ben alleen heel zinnigquote:Op woensdag 16 april 2008 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hmm, lijkt Alex wel. Die wil ook geen cake.
sterktequote:
Als jij de info in hetzelfde formaat noteert als ik doe krijg ik het niet heul niet druk.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv, je krijgt het druk btw, vandaag een stuk of 10 ZZ-kentekens op de foto gezet...
Hoiquote:
Nonsens, jou taak.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij de info in hetzelfde formaat noteert als ik doe krijg ik het niet heul niet druk.
Waarom kunnen andere users het wel in het 'juiste' formaat neerzetten en jij niet ?quote:
Omdat jij dan mijn posts verplaatst en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom kunnen andere users het wel in het 'juiste' formaat neerzetten en jij niet ?
Oh, in dat geval verplaats ik ze zowieso.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat jij dan mijn posts verplaatst en dat wil ik niet.
wat dacht je van googlequote:Op woensdag 16 april 2008 19:48 schreef MaxPower het volgende:
wat is er op koninginnedag op de Grote markt tussen 20:00 en 0:00 voor optreden? Kan het nergens vinden..
wehequote:Op woensdag 16 april 2008 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal dan een saai optreden worden
delete ik zequote:Op woensdag 16 april 2008 20:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh, in dat geval verplaats ik ze zowieso.
OMGquote:Op woensdag 16 april 2008 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal dan een saai optreden worden
GMTAquote:Op woensdag 16 april 2008 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Alex; Herman Finkers, anyone?
Ja leukquote:Op woensdag 16 april 2008 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Herman Finkers, anyone?
Die ja.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:59 schreef JH87 het volgende:
Oh ja, die Blightmod toch?
Ik vind 't verder ook klote dat Groningen verloren heeft.
ik ga je missenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vertrek maandag naar Berlijn.
Oowh.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga je missenen ik vertrek vrijdag of zaterdag over een week naar de Eiffel
![]()
Ja, met school!quote:
Dank jequote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oowh.
Dankje.
Veel plezier btw daar!
Ja.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, met school!
Heb er niet zoveel zin in maarja, beter dan les.![]()
Ga jij me ook missen?
Je denkt van niet?quote:
Hoe komt dat? Knuffelquote:Op woensdag 16 april 2008 22:53 schreef Bob. het volgende:
Oh dat is leuk joh, Berlijn! Wat gaan jullie er allemaal doen?
En ik voel me echt beroerd. Nog heel eventjes studeren en zo mijn bedje dan maar in.
Zal zwaar zijn.quote:
Gewoon een beetje ziekig. Niet helemaal lekker getimed, morgen tentamen.quote:
Hopelijk ben je fit morgen en kop je het tentamen inquote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Gewoon een beetje ziekig. Niet helemaal lekker getimed, morgen tentamen.![]()
En ik ga deze zomer naar Berlijn, lijkt me best tof!
http://www.oranjegroningen.nl/quote:Op woensdag 16 april 2008 19:48 schreef MaxPower het volgende:
wat is er op koninginnedag op de Grote markt tussen 20:00 en 0:00 voor optreden? Kan het nergens vinden..
Dat is nog niet helemaal en daarom slaap ik ook nog nietquote:Op donderdag 17 april 2008 00:25 schreef MaxMark het volgende:
Bijna.
ja, zaterdag is de laatste dag van periode 1. Periode 2 ben ik vrij, en dan moet ik nog periode 3,4 en 5 doen. En dat zijn nog 6 dagen in de meivakantie, en in juni nog een weekend..quote:Op donderdag 17 april 2008 07:42 schreef Bob. het volgende:
Dat kwam door die examentraining of niet? Duurt dan nog lang dan?
En goedemorgen!
Ja, die site had ik ook gevonden. Helaas valt er in het programma een gat tussen 20:00 en 0:00...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
http://www.oranjegroningen.nl/
quote:Woensdag 30 april 2008
K O N I N G I N N E D A G
Op een feestelijke -met 44 vlaggen- versierde Grote Markt, o.a.
09.50-10.00 uur
Luiden van de klokken van de Martinitoren
11.00-11.30 uur
Kinderdisco!
11.30-12.30 uur
Clown Bassie (voor de kids)
13.25 uur
Reveille en vlaghijsen door Scouting Nederland, splen van het Wilhelmus (2 coupletten) gevolgd door een korte toespraak van loco-burgemeester F. de Vries van de gemeente Groningen.
15.25-16.00 uur
Burdy (Feestbeest uit het Noorden)
19.00-19.45 uur
DJ J-Nasty en MC Liquid (Dance)
00.00-01.00 uur
Beef (Nederlands nr.1 Regae band!)
Nee joh, ik begin altijd pas 9.30 uur. Ben nu rustig aan 't opstaan enzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:36 schreef Bob. het volgende:
Mwa, nog steeds ziekig en zo tentamen. Maar met een paracetamol en een flink pak tissues komt dat ook wel goed.
Jij al weer druk aan de stage?
Misschien is er dan wel niets te doen op de Grote Marktquote:Op donderdag 17 april 2008 08:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja, die site had ik ook gevonden. Helaas valt er in het programma een gat tussen 20:00 en 0:00...
[..]
![]()
![]()
Nou die is hier op kantoor nog niet aangekomen, de airco blaast nog steedsquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:42 schreef maok het volgende:
[..]
Nou die is hier op kantoor nog niet aangekomen, de airco blaast nog steeds17 graden hoorde ik net
Op zich een goed idee inderdaad, maar ik kan niet echt ergens heenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Vandaag maar even een stukkie fietsen.
Kun je die uk niet outsourcen? Verder klinkt het Noorderplantsoen ook wel als een goed plan.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Op zich een goed idee inderdaad, maar ik kan niet echt ergens heenIk heb namelijk mijn oppas-uk. Al zou ik wel kunnen gaan wandelen vanmiddag. In het Noorderplantsoen oid
Maar dan moet hij net wakker genoeg zijn op het goede moment
(en dan moet het even iets minder wolkerig zijn dan nu)
Je moet het maar zo zien: Je doet het voor jezelfquote:Op donderdag 17 april 2008 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik uren bezig geweest met het compleet omschrijven van alle secundaire bronnen die ik voor een werkstuk wil gaan gebruiken, levert de rest alleen een lijstje in. Al die moeite voor niets..
Met een noodgang in de richting van een niet te redden puinhoop?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:01 schreef Matje-1989 het volgende:
Lekker tentamen gehad om 8.30 ging als de brandweer
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:04 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Met een noodgang in de richting van een niet te redden puinhoop?
Whaha!!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:06 schreef Bob. het volgende:
Ik word echt met de dag blonder. Was mijn tentamen gewoon morgen en niet vandaag.
Awel, nog even een uurtje geslapen net en nu dan maar aan de slag.
Ik moet nog tot en met woensdagquote:Op donderdag 17 april 2008 11:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ben klaar, mijn tentamens zitten er lekker allemaal op
* Dangel kruipt tegen maok aan.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef maok het volgende:
Ik heb het koud
Als je dat weet laat het me dan even weten.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:18 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hoe lang zou je er over doen om van de stad naar de kust te fietsen? Ik vrees dat ik dat met mijn werk om 17.00 niet red, maar het lijkt me wel een leuk idee om eens uit te voeren.
I'm still having my current period.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:27 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe periode begint maandag alweer
't Is ongeveer 35-40 kilometer naar Lauwersoog, maar dat is vanuit mijn positie ook "om". Ik ga morgen als het goed is naar mijn ouders toe - dan pak ik de atlas(sen) erbij & kijk ik hoe & of het te doen is.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als je dat weet laat het me dan even weten.
Ach dan heb je vast eeder vakantie dan ikquote:Op donderdag 17 april 2008 11:27 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Vanaf maandag lekker vrijquote:Op donderdag 17 april 2008 11:27 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hoornseplas is maar 5 kmquote:Op donderdag 17 april 2008 11:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dan kun je beter naar Noordpolderzijl, dat is vanaf de stad dichterbij naar de kust toe. Da's 30 km
Als je via Bedum ipv winsum gaat haal je er nog ene paar kms af ook
Er is wel een naaktstrandquote:
Gelukkig maar. Gister had ik al de laatste (en hopelijk volgen er niet meer)quote:Op donderdag 17 april 2008 11:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ben klaar, mijn tentamens zitten er lekker allemaal op
Niet dat ik van plan was naar Lauwersoog te gaan; ik zag alleen twee weken terug een richtingwijzer naar Lauwersoog (in Adorp, volgens mij), waardoor ik op het idee van de kust kwam.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dan kun je beter naar Noordpolderzijl, dat is vanaf de stad dichterbij naar de kust toe. Da's 30 km
Als je via Bedum ipv winsum gaat haal je er nog ene paar kms af ook
gegroet gij kloon!quote:
Die heb ik ook, maar bijvoorbeeld muffinbeslag moet je echt kloppen met een mixerquote:Op donderdag 17 april 2008 15:09 schreef nietzman het volgende:
Ik heb wel een garde voor je?
voor een eurotje of 15 heb je dr al eentje bij de Blokkerquote:Op donderdag 17 april 2008 15:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar bijvoorbeeld muffinbeslag moet je echt kloppen met een mixer
Mja, dat kan vast goedkoperquote:Op donderdag 17 april 2008 15:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
voor een eurotje of 15 heb je dr al eentje bij de Blokker
officieel ben ik geen kloonquote:Op donderdag 17 april 2008 15:05 schreef freecell het volgende:
[..]
gegroet gij kloon!
Ik heb alwéér zin in boterkoek
en ik heb het gelukkig niet in huis
Heeft er trouwens iemand een mixer over? Ik wil af en toe wel eens iets bakken nu ik vaker thuis ben, maar ik heb geen mixer
Hmmm, ik zie nu online een goede, mét mengkom, met staafmixeronderstuk, met deeghaken en gewone mixerkoppen voor 24,-. Dat valt ook nog wel meequote:Op donderdag 17 april 2008 15:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
klopt die van ons was ¤12.99 bij de Blokker..
tsja een hippe kost natuurlijk wel wat meer dan ¤15,-quote:Op donderdag 17 april 2008 16:20 schreef freecell het volgende:
Sterkte CZ
[..]
Hmmm, ik zie nu online een goede, mét mengkom, met staafmixeronderstuk, met deeghaken en gewone mixerkoppen voor 24,-. Dat valt ook nog wel mee
En de gewone mixers zijn op die site 10,- Maarja, nu wil ik natuurlijk weer een hippe
Jups. Nu wil ik deze:quote:Op donderdag 17 april 2008 16:33 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
tsja een hippe kost natuurlijk wel wat meer dan ¤15,-
Omdat je een broek hebt!quote:Op donderdag 17 april 2008 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Pants.
Ik herhaalde net 15 keer oid het woord pants.
Waarom?
Heb ik ook vaak last van sinds ik kort haar hebquote:Op donderdag 17 april 2008 18:04 schreef Bob. het volgende:
Ugh, ik ben zo belachelijk moe.
Ah nee kijk, vandaar. Onderkoelde hersens zo zonder al dat haar.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb ik ook vaak last van sinds ik kort haar heb
Inderdaad! Haar weer laten groeien en al je problemen verdwijen als sneeuw voor de zon!quote:Op donderdag 17 april 2008 18:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah nee kijk, vandaar. Onderkoelde hersens zo zonder al dat haar.
Goedzoquote:Op donderdag 17 april 2008 18:25 schreef Bob. het volgende:
Hier gaat mijn roomie zo koken.
En ik laat mijn haar al weer groeien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |