Dat zal dan al de 2e keer zijn deze week, omdat jij volgens mij maandagmiddag tegelijk met mij ook al tentamen hadquote:Op woensdag 16 april 2008 00:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan zit je gezellig met mij in de tentamenhal
Vrijdagmiddag pas weerquote:Op woensdag 16 april 2008 00:56 schreef Bob. het volgende:
Echt, iemand nog hersens voor me over?
Dat is dan inderdaad de tweede keerquote:Op woensdag 16 april 2008 00:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal dan al de 2e keer zijn deze week, omdat jij volgens mij maandagmiddag tegelijk met mij ook al tentamen had
Je zit vrijdag ochtend toch ook niet in de tentamen hal hequote:
Gelukkig niet zeg. Moet alleen voor vrijdagmiddag nog even een thesisproposal in elkaar flansen.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je zit vrijdag ochtend toch ook niet in de tentamen hal he
Fijn, ik begon het al bijna eng te vindenquote:Op woensdag 16 april 2008 01:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Moet alleen voor vrijdagmiddag nog even een thesisproposal in elkaar flansen.
Morgen OR en afgelopen maandag POCquote:Op woensdag 16 april 2008 01:07 schreef Peterselieman het volgende:
Voor welk vak zat je er afgelopen maandag en voor welke morgenmiddag, Jesse?
Inderdaad, nuttige informatie.quote:
Hmm:quote:Op woensdag 16 april 2008 00:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet dat jij er ook bent. Maar vooruit;
Hoi Peterselieman!
En omdat ik natuurlijk niet wil dat iemand anders zich nu achtergesteld voelt: Dag Jesse, Chipszak, Alexxxxx, Freecell, DevilsandDust, TARA, JH, Maok, Teigan, Sebasser..euh.. wie mis ik?
Volkomen terecht.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:40 schreef Matje-1989 het volgende:
* Gggggg, breaky breaky *
Ook weer thuis, en wakker dan. Kan niet slapen
[..]
Hmm:
cute!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij eens ontopic een Groninger geit posten
Nietzman ook al.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoi Peterselieman!
En omdat ik natuurlijk niet wil dat iemand anders zich nu achtergesteld voelt: Dag Jesse, Chipszak, Alexxxxx, Freecell, DevilsandDust, TARA, JH, Maok, Teigan, Sebasser..euh.. wie mis ik?
Of je een tasje wilquote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef JH87 het volgende:
Wat betekent die TT trouwens?
quote:
Kon je geen andere fiets uit het rek pakken danquote:Op woensdag 16 april 2008 09:45 schreef Wurdsje het volgende:
Mogguh
Bah nu al een kut morgen![]()
Wil ik mn fiets uit het rek pakken vanochtend.. Voorband lek..Kon ik lopen..
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoi Peterselieman!
nee zo ben ik niet opgevoedquote:Op woensdag 16 april 2008 09:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kon je geen andere fiets uit het rek pakken dan
Dan doe je het niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:56 schreef Bob. het volgende:
Mijn presentatie van engels staan online en ik moet hem bekijken.
Ik wil niet ik wil niet.
Dat heb ik de vorige keren ook al gedaan, gewoon een reflective report uit mijn duim gezogen.quote:
Nou, kom een bakkie doen. Nummertje 45.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:50 schreef skiczukie het volgende:
* skiczukie is ook Groninger geworden!
Hoi.
Welke straat?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, kom een bakkie doen. Nummertje 45.
Gezelligquote:
Paddepoel. Jeej.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Waar woon je ergens?
Wij zijn trouwens eindelijk onze trouwfoto's voor het album aan het uitzoeken (misschien hebben we dan een albu voor de beeb er is) Wel leuk werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |