Ik heb de TT van het vorige deel door misstique laten veranderen dmv een TR. Misstique heeft net zon hekel aan gegastmod als ikzlef.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:08 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Jij draagt hier een blauwe tint, wend je krachten etc. eens aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:11 schreef Inkomen het volgende:
Welterusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scheef.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:39 schreef Bob. het volgende:
Hallo Nietzman, Inkomen en MaxMark!
Hoe staat het leven vanavond?
En jij noemt mij nietquote:Op woensdag 16 april 2008 00:39 schreef Bob. het volgende:
Hallo Nietzman, Inkomen en MaxMark!
Hoe staat het leven vanavond?
Ja, ik weet toch niet dat jij er ook bent. Maar vooruit;quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet dat jij er ook bent. Maar vooruit;
Hoi Peterselieman!
En omdat ik natuurlijk niet wil dat iemand anders zich nu achtergesteld voelt: Dag Chipszak, Alexxxxx, Freecell, DevilsandDust, TARA, JH, Maok, Teigan, Sebasser..euh.. wie mis ik?
Dan zit je gezellig met mij in de tentamenhalquote:Op woensdag 16 april 2008 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dag Bob. en iedereen die nog wakker is.
Ik knal nog even door, zodat ik meer kans heb om het tentamen van morgenmiddag te halen.
Ik ging mijn posts zelfs twee keer door lezen door jouquote:Op woensdag 16 april 2008 00:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat, je staat nog wel helemaal vooraan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |