Op zich een goed idee inderdaad, maar ik kan niet echt ergens heenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Vandaag maar even een stukkie fietsen.
Kun je die uk niet outsourcen? Verder klinkt het Noorderplantsoen ook wel als een goed plan.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Op zich een goed idee inderdaad, maar ik kan niet echt ergens heenIk heb namelijk mijn oppas-uk. Al zou ik wel kunnen gaan wandelen vanmiddag. In het Noorderplantsoen oid
Maar dan moet hij net wakker genoeg zijn op het goede moment
(en dan moet het even iets minder wolkerig zijn dan nu)
Je moet het maar zo zien: Je doet het voor jezelfquote:Op donderdag 17 april 2008 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik uren bezig geweest met het compleet omschrijven van alle secundaire bronnen die ik voor een werkstuk wil gaan gebruiken, levert de rest alleen een lijstje in. Al die moeite voor niets..
Met een noodgang in de richting van een niet te redden puinhoop?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:01 schreef Matje-1989 het volgende:
Lekker tentamen gehad om 8.30 ging als de brandweer
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:04 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Met een noodgang in de richting van een niet te redden puinhoop?
Whaha!!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:06 schreef Bob. het volgende:
Ik word echt met de dag blonder. Was mijn tentamen gewoon morgen en niet vandaag.
Awel, nog even een uurtje geslapen net en nu dan maar aan de slag.
Ik moet nog tot en met woensdagquote:Op donderdag 17 april 2008 11:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ben klaar, mijn tentamens zitten er lekker allemaal op
* Dangel kruipt tegen maok aan.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef maok het volgende:
Ik heb het koud
Als je dat weet laat het me dan even weten.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:18 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hoe lang zou je er over doen om van de stad naar de kust te fietsen? Ik vrees dat ik dat met mijn werk om 17.00 niet red, maar het lijkt me wel een leuk idee om eens uit te voeren.
I'm still having my current period.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:27 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe periode begint maandag alweer
't Is ongeveer 35-40 kilometer naar Lauwersoog, maar dat is vanuit mijn positie ook "om". Ik ga morgen als het goed is naar mijn ouders toe - dan pak ik de atlas(sen) erbij & kijk ik hoe & of het te doen is.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als je dat weet laat het me dan even weten.
Ach dan heb je vast eeder vakantie dan ikquote:Op donderdag 17 april 2008 11:27 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Vanaf maandag lekker vrijquote:Op donderdag 17 april 2008 11:27 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |