En wat is het? Zal wel kunst zijn ofzo?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:11 schreef maok het volgende:
Hebben jullie trouwens al van die groene blokken zien liggen? Schijnen door de hele stad te liggen, hier eentje op een bushokje.
[ afbeelding ]
een of andere reklame actie http://www.greenblox.nlquote:Op woensdag 16 april 2008 18:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En wat is het? Zal wel kunst zijn ofzo?
Ik wou net zeggen, zo'n blok is er hier ook, maar dat weet je natuurlijk al.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:11 schreef maok het volgende:
Hebben jullie trouwens al van die groene blokken zien liggen? Schijnen door de hele stad te liggen, hier eentje op een bushokje.
[ afbeelding ]
Skicquote:Op woensdag 16 april 2008 08:50 schreef skiczukie het volgende:
* skiczukie is ook Groninger geworden!
Hoi.
onzin. ik ben alleen heel zinnigquote:Op woensdag 16 april 2008 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hmm, lijkt Alex wel. Die wil ook geen cake.
sterktequote:
Als jij de info in hetzelfde formaat noteert als ik doe krijg ik het niet heul niet druk.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv, je krijgt het druk btw, vandaag een stuk of 10 ZZ-kentekens op de foto gezet...
Hoiquote:
Nonsens, jou taak.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij de info in hetzelfde formaat noteert als ik doe krijg ik het niet heul niet druk.
Waarom kunnen andere users het wel in het 'juiste' formaat neerzetten en jij niet ?quote:
Omdat jij dan mijn posts verplaatst en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom kunnen andere users het wel in het 'juiste' formaat neerzetten en jij niet ?
Oh, in dat geval verplaats ik ze zowieso.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat jij dan mijn posts verplaatst en dat wil ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |