Woon je vlakbij (wilgenlaan hier)quote:Op woensdag 16 april 2008 13:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Paddepoel. Jeej.
Wat heeft die beeb daar aan? Die begrijpt er toch niks van.
Het duurt ongeveer een jaar voordat een baby kan lopen hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Woon je vlakbij (wilgenlaan hier)
De beeb heeft er ook helemaal niks aan
Ik bedoelde meer dat je niet meer aan foto's uitzoeken en albums maken toe komt als je zo'n uk hebt rondlopen. Daarbij groeit de voorraad foto's die je nog moet uitzoeken waarschijnlijk explosief als de beeb er is
Dat is waar ook. In de eerste maanden schijn je het rustig genoeg te hebben om vanalles extra te doen toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het duurt ongeveer een jaar voordat een baby kan lopen hoor.
Hoe staat het eigenlijk met de film?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:42 schreef freecell het volgende:
We zijn nét klaar met de foto's!
En ik ga geloof ik nog maar even naar buiten ofzo(en desnoods TARA dwingen om mee te gaan)
Als je fiets buiten staat zal ik proberen niet te ver door te rijden met mijn auto als ik weer thuis benquote:Op woensdag 16 april 2008 14:49 schreef Inkomen het volgende:
'Middag.
Ik heb net eigenhandig mijn mobiel gerepareerd, nadat ik even eigenhandig had ontdekt dat 'ie kapot was (de geheugenkaart zat in mijn broekzak). Tevens is mijn fiets ook weer inzetbaar.
Sssssstquote:
Ik zet mijn fiets eigenlijk nooit meer buiten neer, alleen als ik kort thuis ben & daarna weer weg ga. Eerst deed ik dat wel, maar toen waren er van die grapjassen (die van de graffiti waarschijnlijk) die 'm in de sloot naast de flat hadden gegooid.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:56 schreef maok het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de film?![]()
[..]
Als je fiets buiten staat zal ik proberen niet te ver door te rijden met mijn auto als ik weer thuis ben
Ah, dezelfde dus die telkens mijn tuinstoel in het water gooienquote:Op woensdag 16 april 2008 15:00 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik zet mijn fiets eigenlijk nooit meer buiten neer, alleen als ik kort thuis ben & daarna weer weg ga. Eerst deed ik dat wel, maar toen waren er van die grapjassen (die van de graffiti waarschijnlijk) die 'm in de sloot naast de flat hadden gegooid.
Aardige lui.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:04 schreef maok het volgende:
[..]
Ah, dezelfde dus die telkens mijn tuinstoel in het water gooien
Grapjas, dat had ik ook gedaan en dan vernielden ze dat weer (is ook al 2 keer gebeurd) of ze ontvoeren en vermoorden mijn tuinkabouterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:46 schreef maok het volgende:
[..]Krijgen we eindelijk die doodseskadersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ssssttttquote:Op woensdag 16 april 2008 16:00 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Krijgen we eindelijk die doodseskaders?
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:46 schreef maok het volgende:
Grapjas, dat had ik ook gedaan en dan vernielden ze dat weer (is ook al 2 keer gebeurd) of ze ontvoeren en vermoorden mijn tuinkabouter
Hoe krijg je dat in hemelsnaam voormekaar dan. Ik keten m'n fiets altijd aan een hek of paal of wat dan ook vast en d'r is nog nooit iet mee gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien tref ik altijd de sympathieke criminelen die afhaken als ze het kinderzitje zien waar ik zelf als kleutertje nog in heb gezeten..
Ik ga naar huis.
Ik had hem met een simpel slotje aan een paar paaltjes vast gezet die in de grond zaten. Ik dacht ze gaan er vast geen moeite voor doen als ze merken dat hij niet zomaar mee te nemen is. Toen hebben ze net zo lang lopen wrikken tot de paaltjes kapot waren. Stoel was blijven liggen maar een week later hebben ze hem als nog in de sloot gegooit.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in hemelsnaam voormekaar dan. Ik keten m'n fiets altijd aan een hek of paal of wat dan ook vast en d'r is nog nooit iet mee gebeurd.
Misschien tref ik altijd de sympathieke criminelen die afhaken als ze het kinderzitje zien waar ik zelf als kleutertje nog in heb gezeten..
Hmm, lijkt Alex wel. Die wil ook geen cake.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:54 schreef freecell het volgende:
Ik stel net aan TARA voor om een chocoladecake te bakken, mag hij een plakje, mag ik de rest...
Wil hij geen cake!
En wat is het? Zal wel kunst zijn ofzo?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:11 schreef maok het volgende:
Hebben jullie trouwens al van die groene blokken zien liggen? Schijnen door de hele stad te liggen, hier eentje op een bushokje.
[ afbeelding ]
een of andere reklame actie http://www.greenblox.nlquote:Op woensdag 16 april 2008 18:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En wat is het? Zal wel kunst zijn ofzo?
Ik wou net zeggen, zo'n blok is er hier ook, maar dat weet je natuurlijk al.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:11 schreef maok het volgende:
Hebben jullie trouwens al van die groene blokken zien liggen? Schijnen door de hele stad te liggen, hier eentje op een bushokje.
[ afbeelding ]
Skicquote:Op woensdag 16 april 2008 08:50 schreef skiczukie het volgende:
* skiczukie is ook Groninger geworden!
Hoi.
onzin. ik ben alleen heel zinnigquote:Op woensdag 16 april 2008 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hmm, lijkt Alex wel. Die wil ook geen cake.
sterktequote:
Als jij de info in hetzelfde formaat noteert als ik doe krijg ik het niet heul niet druk.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv, je krijgt het druk btw, vandaag een stuk of 10 ZZ-kentekens op de foto gezet...
Hoiquote:
Nonsens, jou taak.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij de info in hetzelfde formaat noteert als ik doe krijg ik het niet heul niet druk.
Waarom kunnen andere users het wel in het 'juiste' formaat neerzetten en jij niet ?quote:
Omdat jij dan mijn posts verplaatst en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom kunnen andere users het wel in het 'juiste' formaat neerzetten en jij niet ?
Oh, in dat geval verplaats ik ze zowieso.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat jij dan mijn posts verplaatst en dat wil ik niet.
wat dacht je van googlequote:Op woensdag 16 april 2008 19:48 schreef MaxPower het volgende:
wat is er op koninginnedag op de Grote markt tussen 20:00 en 0:00 voor optreden? Kan het nergens vinden..
wehequote:Op woensdag 16 april 2008 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal dan een saai optreden worden
delete ik zequote:Op woensdag 16 april 2008 20:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh, in dat geval verplaats ik ze zowieso.
OMGquote:Op woensdag 16 april 2008 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal dan een saai optreden worden
GMTAquote:Op woensdag 16 april 2008 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Alex; Herman Finkers, anyone?
Ja leukquote:Op woensdag 16 april 2008 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Herman Finkers, anyone?
Die ja.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:59 schreef JH87 het volgende:
Oh ja, die Blightmod toch?
Ik vind 't verder ook klote dat Groningen verloren heeft.
ik ga je missenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vertrek maandag naar Berlijn.
Oowh.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga je missenen ik vertrek vrijdag of zaterdag over een week naar de Eiffel
![]()
Ja, met school!quote:
Dank jequote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oowh.
Dankje.
Veel plezier btw daar!
Ja.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, met school!
Heb er niet zoveel zin in maarja, beter dan les.![]()
Ga jij me ook missen?
Je denkt van niet?quote:
Hoe komt dat? Knuffelquote:Op woensdag 16 april 2008 22:53 schreef Bob. het volgende:
Oh dat is leuk joh, Berlijn! Wat gaan jullie er allemaal doen?
En ik voel me echt beroerd. Nog heel eventjes studeren en zo mijn bedje dan maar in.
Zal zwaar zijn.quote:
Gewoon een beetje ziekig. Niet helemaal lekker getimed, morgen tentamen.quote:
Hopelijk ben je fit morgen en kop je het tentamen inquote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Gewoon een beetje ziekig. Niet helemaal lekker getimed, morgen tentamen.![]()
En ik ga deze zomer naar Berlijn, lijkt me best tof!
http://www.oranjegroningen.nl/quote:Op woensdag 16 april 2008 19:48 schreef MaxPower het volgende:
wat is er op koninginnedag op de Grote markt tussen 20:00 en 0:00 voor optreden? Kan het nergens vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |