Hoornseplas is maar 5 kmquote:Op donderdag 17 april 2008 11:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dan kun je beter naar Noordpolderzijl, dat is vanaf de stad dichterbij naar de kust toe. Da's 30 km
Als je via Bedum ipv winsum gaat haal je er nog ene paar kms af ook
Er is wel een naaktstrandquote:
Gelukkig maar. Gister had ik al de laatste (en hopelijk volgen er niet meer)quote:Op donderdag 17 april 2008 11:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ben klaar, mijn tentamens zitten er lekker allemaal op
Niet dat ik van plan was naar Lauwersoog te gaan; ik zag alleen twee weken terug een richtingwijzer naar Lauwersoog (in Adorp, volgens mij), waardoor ik op het idee van de kust kwam.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dan kun je beter naar Noordpolderzijl, dat is vanaf de stad dichterbij naar de kust toe. Da's 30 km
Als je via Bedum ipv winsum gaat haal je er nog ene paar kms af ook
gegroet gij kloon!quote:
Die heb ik ook, maar bijvoorbeeld muffinbeslag moet je echt kloppen met een mixerquote:Op donderdag 17 april 2008 15:09 schreef nietzman het volgende:
Ik heb wel een garde voor je?
voor een eurotje of 15 heb je dr al eentje bij de Blokkerquote:Op donderdag 17 april 2008 15:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar bijvoorbeeld muffinbeslag moet je echt kloppen met een mixer
Mja, dat kan vast goedkoperquote:Op donderdag 17 april 2008 15:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
voor een eurotje of 15 heb je dr al eentje bij de Blokker
officieel ben ik geen kloonquote:Op donderdag 17 april 2008 15:05 schreef freecell het volgende:
[..]
gegroet gij kloon!
Ik heb alwéér zin in boterkoek
en ik heb het gelukkig niet in huis
Heeft er trouwens iemand een mixer over? Ik wil af en toe wel eens iets bakken nu ik vaker thuis ben, maar ik heb geen mixer
Hmmm, ik zie nu online een goede, mét mengkom, met staafmixeronderstuk, met deeghaken en gewone mixerkoppen voor 24,-. Dat valt ook nog wel meequote:Op donderdag 17 april 2008 15:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
klopt die van ons was ¤12.99 bij de Blokker..
tsja een hippe kost natuurlijk wel wat meer dan ¤15,-quote:Op donderdag 17 april 2008 16:20 schreef freecell het volgende:
Sterkte CZ
[..]
Hmmm, ik zie nu online een goede, mét mengkom, met staafmixeronderstuk, met deeghaken en gewone mixerkoppen voor 24,-. Dat valt ook nog wel mee
En de gewone mixers zijn op die site 10,- Maarja, nu wil ik natuurlijk weer een hippe
Jups. Nu wil ik deze:quote:Op donderdag 17 april 2008 16:33 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
tsja een hippe kost natuurlijk wel wat meer dan ¤15,-
Omdat je een broek hebt!quote:Op donderdag 17 april 2008 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Pants.
Ik herhaalde net 15 keer oid het woord pants.
Waarom?
Heb ik ook vaak last van sinds ik kort haar hebquote:Op donderdag 17 april 2008 18:04 schreef Bob. het volgende:
Ugh, ik ben zo belachelijk moe.
Ah nee kijk, vandaar. Onderkoelde hersens zo zonder al dat haar.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb ik ook vaak last van sinds ik kort haar heb
Inderdaad! Haar weer laten groeien en al je problemen verdwijen als sneeuw voor de zon!quote:Op donderdag 17 april 2008 18:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah nee kijk, vandaar. Onderkoelde hersens zo zonder al dat haar.
Goedzoquote:Op donderdag 17 april 2008 18:25 schreef Bob. het volgende:
Hier gaat mijn roomie zo koken.
En ik laat mijn haar al weer groeien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |