Zullen we wedden van nietquote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Prik0 het volgende:
Echt kut dat ik nu 2 weken lang bakken met huiswerk heb.![]()
Maar ik haal het in hoor! Zal de eerste zijn die de Champions League wint!![]()
Meneer is wel erg zeker van zijn zaakje, NOT!quote:
Welke club is dat, dan moet ik daar voor oppassenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:29 schreef sjimz het volgende:
De nummer laatst is wel de enige in de divisie waar ik niet van heb kunnen winnen tot nu toe.
Uit had ik 1-1 gelijk gespeeld en nu thuis ga ik met 0-2 de boot in
Lundquote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Welke club is dat, dan moet ik daar voor oppassen
Epic fail!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:42 schreef Prik0 het volgende:
Toch maar even gespeeld maar of ik er blij mee moet zijn.
[ afbeelding ]
O ja, dat had ik ook. Toen hadden de fans zelfs een actiegroep opgezet om druk op mij uit te oefenenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:56 schreef Prik0 het volgende:
Het gaat erg slecht. Scoor altijd wel maar krijg er dan 2 tegen en verkeer in de lagere regionen. Toen zag ik dat Heracles vrij was dus daar gesolliciteerd en nu wil iedereen me weg hebben en biedt het bestuur mij een ultimatum aan.
Ik hoop nu op het van Gaal effect.
Het kan nog slechter hoor... mijn eerste winst kwam pas de 10e wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2008 23:42 schreef Prik0 het volgende:
Toch maar even gespeeld maar of ik er blij mee moet zijn.
[ afbeelding ]
En podolski dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
game begonnen met az
en vd vaart gehaald
Voor hoeveel? Ik had hem bij Feyenoord voor 25mln aan het begin van seizoen 1....quote:Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
game begonnen met az
en vd vaart gehaald
hoe kom je aan dat geldquote:Op maandag 31 maart 2008 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor hoeveel? Ik had hem bij Feyenoord voor 25mln aan het begin van seizoen 1....
Lund heeft zich toch nog kunnen reddenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
Voor de tweede keer achter elkaar is Akropolis kampioen geworden.
Nu komt de echte test, Akropolis mag het tegen profclubs op gaan nemen in de een na hoogste divisie.
De grote helden van dit seizoen waren Marcelinho (dank je donroyco) en Hasani.
[ afbeelding ]
de Guzman en Greene verkocht en meer gevraagd aan het bestuur (en gekregen). 20mln werd afgewezen door HSV, ze wilden 29mln maar gingen uiteindelijk akkoord met 25. Z'n salaris is ongeveer hetzelfde (een verlaging tov wat hij bij HSV kreegquote:Op maandag 31 maart 2008 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe kom je aan dat geld![]()
17 miljoen, heb budget van 25 miljoen
en kon hem 3.6 mil per jaar geven
az leeft hoog in zn bol![]()
![]()
Die hebben inderdaad een beste eindsprint eruit weten te halen.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lund heeft zich toch nog kunnen redden
Nice, die Marcelinho is wel dolletjes he... wie was jouw topscorer..?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad een beste eindsprint eruit weten te halen.
Hasani.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nice, die Marcelinho is wel dolletjes he... wie was jouw topscorer..?
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Heerlijk, het debuut van van der Vaart in een Feyenoord shirt:
[ afbeelding ]
Ik heb ook en tijdje in de min gestaan maar door spelersverkopen er wel weer uitgekomen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:37 schreef GeneraalUli het volgende:
Hoe zitten jullie trouwens qua financiën met Akropolis IF? Ik sta -140k, en m'n bestuur is pissig.
Nu in de Nederlandse taal die voor mensen begrijpelijk is.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:49 schreef Silver_Shark het volgende:
hoe kan ik die challenge landen in het hoofdmenu druk ik opladen en selecteer het maar doet het niet waar moet het dan?
kort gevat: waar kan ik challenge laden? in het spelquote:Op maandag 31 maart 2008 16:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu in de Nederlandse taal die voor mensen begrijpelijk is.
Load game.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:59 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kort gevat: waar kan ik challenge laden? in het spel
Mijn documenten/Sports Interactive/games/quote:Op maandag 31 maart 2008 17:53 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan die saved games folder niet vinden :S
Netjes.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Tweede seizoen met Akropolis verloopt voorspoedig. Sta bovenaan, 4 punten voor op de nummer 2, met nog 7 wedstrijden te gaan. Heb net achter elkaar tegen de 3 andere titelkandidaten gespeeld en 7 punten gehaald.!
Die 300 man kunnen er ook wel omheen staan hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik ben er bang voor, eerst een seizoentje handhaving lijkt me. Kijk ik daarna wel verder.
http://www.akropolisif.com/html/arenan.html
[ afbeelding ]
Onze helden in actie.
Ze hebben geeneens een tribune.
Edit: En ook kampioen van de Zweedse Eerste Divisie Zuid.. Niet zo afgetekend als sjimz, maar ben er toch blij mee. Grote ster dit seizoen Emil Sřrensen.
[ afbeelding ]
ik speelde met buitenspelers, Linkerkant Dsusak en rechterkant Qvist ergens een speler uit noorwegen. targetman waren mijn buitenspelersquote:Op maandag 31 maart 2008 20:47 schreef MMUFC het volgende:
Heb verschillende gedownloade tactieken geprobeerd maar PSV nooit echt aan het voetballen gekregen(lees, 1x op de laatste speeldag kampioen geworden, verder 1x CL playoffs gewonnen na 5e plaats) en slechter..
Nu met een standaard 4-4-2(met ML en MR klein pijltje naar voren) sta ik zowaar 2e met 2 punten acthterstand op Ajax, en pas 1 nederlaag na 7 duels.
Heb dus nog 27 duels om 3 punten meer te halen dan ajax
Geen wonder dat je een prutsmod bentquote:Op maandag 31 maart 2008 23:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
4gig RAM, dual core 2,66ghz, 8800GT 3d kaart, gaan met die banaan.
Pas het tweede seizoen, maar die anonieme investeerder heeft mijn club dus wel van de ondergang gered, want mijn financiele situatie was echt bedroevend...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:05 schreef GeneraalUli het volgende:
Oneerlijk![]()
![]()
!
[/calimero]
Wel vreemd, maar wat een aankoop. Welk seizoen zit je?
Dat is wel beslist inderdaad. Kuranyi moet met gemak iets van 40 goals per seizoen kunnen maken. Ook in de Zweedse Eredivisie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:09 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat ik al weet wie de challenge gaat winnen
Die Sorensen heb ik ook, even kijken of die wat wil opsteken van Kuranyiquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:10 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Dat is wel beslist inderdaad. Kuranyi moet met gemak iets van 40 goals per seizoen kunnen maken. Ook in de Zweedse Eredivisie.
Even ter vergelijking, mijn topspits:
[ link | afbeelding ]
Ja, hij wilde komen, en door die geldschieterquote:
Klaas Jan Huntelaar, Van Persie en Robben (quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
1 week voor de wedstrijd tegen BUlgarije met Oranje ben ik van Nistelrooy , van der vaart en Sneijder kwijt door blessures
Robben heeft een kutconditie atmquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar, Van Persie en Robben () zijn toch waardige vervangers?
Jij ook al? Ik moet donderdag een portfolio ingeleverd hebben, maar een dubbele klik op het FM2008 icoon ligt veel meer binnen handbereikquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:48 schreef druide het volgende:
Waarom kies ik toch altijd voor Football Manager, als de keuze voor studeren veel rationeler lijkt?
Als je de oplossing weet deel je die dan wel?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:48 schreef druide het volgende:
Waarom kies ik toch altijd voor Football Manager, als de keuze voor studeren veel rationeler lijkt?
aiiii, dat is wel erg kort dag.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik moet donderdag een portfolio ingeleverd hebben, maar een dubbele klik op het FM2008 icoon ligt veel meer binnen handbereik
Uw huis- tuin- en keukenpsycholoog weet geen raad in deze.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:20 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als je de oplossing weet deel je die dan wel?
Twee wekelijkse challengequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:32 schreef Prik0 het volgende:
Akropolis wou niet verder en om opnieuw te beginnen is ook wel pauper.![]()
We kunnen er een maandelijkse/twee wekelijkse challenge van maken en dan zal ik weer van de partij zijn.
Een maand lijkt mij ook beter ja maar sommigen gaan gaan wel erg snel doordat ze veel seizoenen maken of al snel worden ontslagen. (quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Twee wekelijkse challengeIk doe niet iedere dag FM hoor
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:00 schreef donroyco het volgende:
Het nieuwe seizoen begint al goed, door een anonieme investeerder is er geld in mijn noodlijdende clubje gestoken en kan ik wat betere spelers halen..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:05 schreef GeneraalUli het volgende:
Oneerlijk![]()
![]()
!
[/calimero]
Wel vreemd, maar wat een aankoop. Welk seizoen zit je?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:10 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Dat is wel beslist inderdaad. Kuranyi moet met gemak iets van 40 goals per seizoen kunnen maken. Ook in de Zweedse Eredivisie.
Even ter vergelijking, mijn topspits:
[ link | afbeelding ]
1 aprilquote:
Ik had 'm al door jaquote:
Wel goed gephotoshopped dan of heb je gewoon een nieuwe database gemaakt en een paar seizoenen gesimuleerd? ? Sowieso een mooie actie!quote:
Photoshop for tha winnerquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:28 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wel goed gephotoshopped dan of heb je gewoon een nieuwe database gemaakt en een paar seizoenen gesimuleerd? ? Sowieso een mooie actie!
Zou het kunnen?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
eeen blinde gok, maar mischien compenseert zijn springvermogen het?
FM topic op ander forum. Die jongen kreeg financiele injectie van tegen de 800 miljoen? hoefde alleen maar op ja te klikken om te accepteren. Vervolgens zou dat scherm naar voren zijn gesprongen.quote:
Klinkt op zich wel vrij fake eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 2 april 2008 08:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
FM topic op ander forum. Die jongen kreeg financiele injectie van tegen de 800 miljoen? hoefde alleen maar op ja te klikken om te accepteren. Vervolgens zou dat scherm naar voren zijn gesprongen.
daarom zeg ik ook "zou"quote:Op woensdag 2 april 2008 09:21 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel vrij fake eerlijk gezegd..
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:29 schreef sjimz het volgende:
Ik zit al bijna aa het einde van seizoen 3.
Promotie zit er dit jaar waarschijnlijk niet in al sta ik wel boven verwachting op de 4e plek.
Toch zit er misschien Europees voetbal in want ik sta namelijk in de Halve Finale van de Zweedse Beker.
Ik heb ondertussen al 2 Zweedse clubs uit de hoogste divisie uitgeschakeld (Trelleborg en Orebro) en raak steeds meer op stoom.
Overduidelijk fake, hoezo zou je de melding wel op 1 April in game krijgen als het 1 April is. Maar niet als het 29 November is en je speldatum is 1 April? Het lijkt mij niet dat FM rekening houdt met de Windows klok.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
FM topic op ander forum. Die jongen kreeg financiele injectie van tegen de 800 miljoen? hoefde alleen maar op ja te klikken om te accepteren. Vervolgens zou dat scherm naar voren zijn gesprongen.
toch nu al van 2 verschillende fora dezelfde melding, bij verschillende spelers en verschillende clubs.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:55 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Overduidelijk fake, hoezo zou je de melding wel op 1 April in game krijgen als het 1 April is. Maar niet als het 29 November is en je speldatum is 1 April? Het lijkt mij niet dat FM rekening houdt met de Windows klok.
quote:If you're THAT interested in seeing this message, then I suggest you change the date on your Windows system to 1st April next time you're due to reach 1st April in FM.
Beter had je een cursus Nederlands gekocht bij de LOI..quote:Op woensdag 2 april 2008 13:10 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb FM2008 gekocht nu ik voelde me schuldig dat jullie de legale had en ik illigale :4
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Beter had je een cursus Nederlands gekocht bij de LOI..
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
beter had je een cursus startparket photo shop gekocht bij de LOIquote:Op woensdag 2 april 2008 13:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jammer, eigen grappen verzinnen gaat ook al niet zo goed.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:46 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
beter had je een cursus startparket photo shop gekocht bij de LOI
Parket leg ik altijd op de vloer, dat ga ik niet aan mijn laptop hangenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:46 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
beter had je een cursus startparket photo shop gekocht bij de LOI
Alhoewel zijn voornaam meer aan Mohammed doet denken.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:58 schreef druide het volgende:
Sankho moet de reďncarnatie van Jezus zijn.
zo heb ik een halve finale champions league verlorenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:50 schreef Saviola het volgende:
Ik vind Torres beter
Trouwens, dit is wel leuk:
http://i25.tinypic.com/10mo7l3.jpg
Check de klok..
Hoe kan je Revishvilli nou niet in de basis hebben staan!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:33 schreef Saviola het volgende:
3de seizoen met Brugge..
Seizoen 1: kampioen, beker, kwartfinale UEFA Cup (eruit tegen Lyon)
Seizoen 2: kampioen, bekerfinale, 8ste finale CL (eruit tegen Inter)
[ afbeelding ]
Hij heeft erin gestaan, maar liet echt de makkelijkste ballen door..quote:Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Hoe kan je Revishvilli nou niet in de basis hebben staan!![]()
Je gaat lekker hoor Sjimz!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
Het 3e seizoen van de challenge zit erop.
Ik ben zeer tevreden over de 4e positie waar Akropolis is geeindigd.
[ afbeelding ]
Hoogetpunt van het seizoen was het bereiken van de halve finale van de Zweedse Beker.
Aankomend seizoen moet ik van het bestuur minimaal promoveren maar dat zal moeilijk worden met weer 0 euro transferbudget.
Hopelijk kan ik wat leuke spelers huren.
PA -10..quote:Op woensdag 2 april 2008 15:10 schreef druide het volgende:
[ link | afbeelding ]
God in mijn game. Vanaf zijn 17e had hij zo ongeveer een vaste basisplaats.
Ambitieus bestuurtjequote:Op woensdag 2 april 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
Het 3e seizoen van de challenge zit erop.
Ik ben zeer tevreden over de 4e positie waar Akropolis is geeindigd.
[ afbeelding ]
Hoogetpunt van het seizoen was het bereiken van de halve finale van de Zweedse Beker.
Aankomend seizoen moet ik van het bestuur minimaal promoveren maar dat zal moeilijk worden met weer 0 euro transferbudget.
Hopelijk kan ik wat leuke spelers huren.
Nope.. Gebruik ik niet. Kwam ik tegen toen ik een eigen database wilde maken. Maar dat vond ik uiteindelijk toch niet zo tof.quote:
Marco Ruben of Victor Obinna? Diego Tardelli is ook een hele goede die zwaar wordt onderschat!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:50 schreef Ordinair het volgende:
Verkoop ik Pandev bij Lazio krijg ik er geen fucking spits voor terug! Ajax wil teveel voor Huntelaar, hetzelfde geld voor Vaughan. Ik ga echt niet meer dan 30 miljoen erin pompen! Ben nu druk op zoek met 2 dagen voor het einde van de transfer periode.
Netjes, netjes.. ik ga het tweede seizoen ook weer promoveren, hoop echt dat Aaritalo nog even in Finland blijftquote:Op donderdag 3 april 2008 17:51 schreef sjimz het volgende:
Het is me gelukt!
Akropolis is gepromoveerd naar de hoogste klasse!
Helaas niet via het kampioenschap maar wel via een mooie 2e plaats (wat het bestuur ook verwachtte van me)
[ afbeelding ]
Sterspeler was Daan Brinkman die helaas wel transfervrij vertrekt na 1 seizoen.
Akropolis is vanaf nu af aan een Full Profclub geworden en ik heb een zeer ruim loonbudget gekregen waar ik mijn eerste 2 versterkingen al mee heb gehaald waaronder Hoiland
Zonde, ik krijg nu eindelijk een beetje financiele mogenlijkheden.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:41 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik heb het even gehad met Akropolis. Effe in de koelkast en er later mee verder.
Dat was bij mij ook het zwakke punt ja, de verdediging. We scoorden vaak 2, 3 en soms 4 keer. Maar we kregen er dan altijd wel meer tegenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:53 schreef GeneraalUli het volgende:
Toch maar weer verder gegaan met Akropolis. Na een teleurstellend seizoen op de 7e plaats geëindigd.
Hoewel..gezien mijn spelers is het eigenlijk toch wel een aardige plaats. Nu moet ik drastisch m'n verdediging verbeteren, want die maakten opzichtig veel fouten.
Vooral vrije trappen tegen waren mijn grootste zorg, die vlogen er bijna allemaal in.
Competitie:
[ link | afbeelding ]
-Edit: 't is wel duidelijk wie er veel beter dan de rest waren.-
Winnen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:33 schreef OmeCorn het volgende:
Heb het spel pas in m'n bezit. Wil een game beginnen met ADO Den Haag, hebben jullie nog tips voor mij, zodat ik een aardig spel kan draaien?
Kan je dat niet zelf verzinnen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wil graag weten welke eigenschappen een speler op een bepaalde positie nodig heeft, is daar een overzichtje van?
En in mijn tweede seizoen heb ik ook de CL gewonnen met Feyenoord! In een redelijk gelijk opgaande wedstrijd, scoorde Bruins via een vrije trap de enige treffer voor onsquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
En toen stond ik ineens in de finale van de CL met Feyenoord. THuis ene knotsgekke wedstrijd tegen Real Madrid, waarbij we met 11 tegen 9 eindigden en met 3-2 wonnen. Uit stonden we tot de 88e minuut met 2-1 achter, totdat Fer een corner het doel in werkte. Nu alleen Chelsea nog even verslaan.
Je vergeet bij spitsen de belangrijkste eigenschap te noemenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:41 schreef s0k het volgende:
[..]
Kan je dat niet zelf verzinnen?Op de flanken is wat Pace wel handig, backs moeten kunnen anticiperen, evenals positie kiezen. Spitsen afronden, accelereren heading etc. DMC kan wel wat stamina gebruiken etc. Gewoon ff je verstand gebruiken, dan kom je er wel.
Oh, en het is natuurlijk afhankelijk van je speelstijl. Met een 433 is een kopsterke spits vaak wel handig.
Het was niet echt bedoeld als reactie daarop, maar meer om aan te geven dat dat ook belangrijk isquote:
Composure is zo belangrijk, idd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:16 schreef sjimz het volgende:
ow oke, maar volgens mij zien veel mensen composure over het hoofd.
Pelle is in FM een stuk beter dan in de werkelijkheidquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:21 schreef BigKahuna het volgende:
Is het een goede zet om Pelle te halen met Heerenveen?
Ja dat dacht ik alquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pelle is in FM een stuk beter dan in de werkelijkheid
Hij is in mijn akropolis game zelfs topschutter van Europa geworden in 2010/11.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik alMaar ik ben zo bang om hem te kopen
.
Degene waarvoor je een betere vervanger hebt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie kan ik beter wisselen? Iemand met een conditie van 60% of iemand met een groen kruis en een conditie van 80%?
oke dan haal ik hem, op jouw verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is in mijn akropolis game zelfs topschutter van Europa geworden in 2010/11.
Daar zit hij bij Glasgow Rangers.
Guilherme is zeker een goede speler. Alan Kardec ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:28 schreef BigKahuna het volgende:
Guilherme was zeker al bekend? Doet het erg goed bij mij, maar ik ga niet al die sites af dus het zou best kunnen dat het een standaardaankoop is
Dit vraag ik me dus ook af. Of ik de spelers beter kan uitlenen of in het reserve laten spelen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:34 schreef s0k het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of gaan talenten in mn reserve elftal met een goed trainingsschema sneller vooruit in stats, dan bij een affliated-clubje waar ze 30matches per seizoen spelen
quote:SI verliest rechten aan EA
Achter de schermen was het al een tijdje duidelijk maar gisteren is het eindelijk bevestigd door onze vrienden van SEGA Benelux. Vanaf het seizoen 2008-2009 gaan alle gamerechten van de Nederlandse Eredivisie naar gameontwikkelaar EA. Dit is de uitkomst van de bieding op de gamerechten. EA heeft hiervoor naar het schijnt flink in de buidel moeten tasten maar heeft daarom wel het alleenrecht gekregen op de clubs uit de Eredivisie CV. Wat de precieze consequenties zijn is helaas nog onduidelijk. In het verleden heeft het in het geval van Japan (exclusief recht bij Konami) geleid tot het schrappen van deze competitie. Een andere optie is om de competitie met fictieve namen in het spel te zetten. Dit gebeurde recent nog met de Duitse competitie na de winterpatch van FM 2007. Bereid je in dat geval voor op wedstrijden als Kerkrade - Arnhem. Uiteraard zullen wij van SGN in dat geval een data update uitbrengen waar deze fictieve namen omgezet zijn in de echte.
zoiets zou normaal de doodsteek zijn voor een reeks als FM, maar gezien de grote schare fans en de snelheid waarmee uitstekende updates beschikbaar zijn, zal dat wel meevallen. Hoewel Sega het niet van de NL markt hoeft te hebben.quote:
mja das ook wel weer zo.. en zo heel vaak speel ik eigenlijk ook niet met de Nederlandse competitie..quote:Op maandag 7 april 2008 09:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
zoiets zou normaal de doodsteek zijn voor een reeks als FM, maar gezien de grote schare fans en de snelheid waarmee uitstekende updates beschikbaar zijn, zal dat wel meevallen. Hoewel Sega het niet van de NL markt hoeft te hebben.![]()
Zelf ook maar eens begonnen met FM2008, Kickers Emden in de regional liga. Toch wel even een slagje moeilijker dan CM01/02.
Inderdaad, was allang bekend dat dat een 1 april grap was.quote:
Normaal krijg je aan het begin van het seizoen een uitnodiging volgens mijquote:Op maandag 7 april 2008 20:34 schreef Ordinair het volgende:
Hoe zorg ik dat mijn Lazio B team mee doet in een reserve competitie? Hij deed namelijk het eerste seizoen niet mee? :s
Mooi boven de streep geeindigdquote:Op woensdag 9 april 2008 11:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zeer tevreden over mijn eerste seizoen op het hoogste niveau.
Handhaven was de doelstelling en die is dan ook behaald.
Nu wil ik binnen 2 jaar doorgroeien naar een ploeg die meedoet om Europees voetbal.
Dit jaar is dus de doelstelling dat ik rond de plaatsen 6-10 ga eindigen.
Helaas is mijn stadion nog steeds niet uitgebreid omdat er geen geld is.
Sta ook nog steeds in het rood. Daar word ik wel lichtelijk gek van
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoe kan ik challenges maken?
zoals dit, die challenge waar jullie mee bezig zijn, met Akropolis.quote:
Door een spel aan te maken en te uploaden zodat de andere spelers met exact het zelfde spel spelen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zoals dit, die challenge waar jullie mee bezig zijn, met Akropolis.
lijkt me wel leuk, zelf challenges in elkaar zetten
De challenge van Akropolis IF is nog niet afgelopen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zoek nu een leuke uitdaging in de spaanse competitie, met een passelijke challenge
hoever willen jullie gaan qua competitie?
Eigenlijk hadden we bij deze challenge niet eecht een doel gesteld, aangezien je echt superlaag begint. Je moet gewoon in een zo korte tijd zo hoog mogelijk proberen te komen met Akropolis.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is allemaal prima, heb ik tijd genoeg om te experimenteren en leuke clubs te zoeken.
mag ik eigenlijk vragen wat het doel is van deze challenge?, met akropolis CL winnen?
Niet zonder dat je de database hebt geedit.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
je kan ook met amateurs spelen?, kan ik bijv. dus ook bij zondagamateurclub WKE aan de slag?
Hoe krijg je de profstatus?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we bij deze challenge niet eecht een doel gesteld, aangezien je echt superlaag begint. Je moet gewoon in een zo korte tijd zo hoog mogelijk proberen te komen met Akropolis.
Zelf ben ik binnen 4 seizoenen 3 keer gepromoveerd en ga nu het 2e jaar op het hoogste niveau tegemoet.
Ben inmiddels van een semi-profstatus naar de profstatus gegaan.
Volgens mij automatisch als je eenmaal in de hogere divisies terecht komt. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoorquote:
Dan moet ik die dit seizoen gaan krijgen, als het goed is.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die krijg je vanzelf als je op het hoogste niveau gaat spelen.
De geschiedenis van de Mongolen is echt fascinerend, en trekt al tijden mijn aandacht. Toen ik als manager mijn nationaliteit moest opgeven, zag ik toevallig mongolie staan, en dacht waarom niet?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Haha, waarom heb je dat gedaan dan?
Leuk om te lezen.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:36 schreef sjimz het volgende:
Jammer dat iedereen met de Akropolis challenge is gekapt.
Ik ga nog vrolijk verder.
Mijn tweede seizoen op het hoogste seizoen was een vreemd seizoen.
Tot 8 wedstrijden voor het einde streed ik mee om het kampioenschap maar helaas verloor ik toen 5 wedstrijden achter elkaar
Weg kampioenschap en uiteindelijk ben ik 7e geworden.
[ afbeelding ]
Toch is het een zeer geslaagd seizoen want Akropolis heeft voor het eerst in de historie de Zweedse Beker gewonnen door Malmo te verslaan met 3-0.
Heb dit jaar ook voor het eerst mijn banksaldo ruim positief af weten te sluiten.
Sterspelers van het seizoen waren Patrik Lomski en Anes Mravac.
Voor komend seizoen heb ik in ieder geval een keer een transferbudget
En ik zorg ervoor dat mijn selectie wat breder wordt.
Mijn neefje neemt altijd Bhutan als nationaliteit omdat hij dan Dzongha bij zijn talenkennis heeft staanquote:Op donderdag 10 april 2008 17:44 schreef druide het volgende:
[..]
De geschiedenis van de Mongolen is echt fascinerend, en trekt al tijden mijn aandacht. Toen ik als manager mijn nationaliteit moest opgeven, zag ik toevallig mongolie staan, en dacht waarom niet?![]()
[..]
Leuk om te lezen.Ik zou ook graag meedoen aan een challenge, mits deze zich in een grotere competitie afspeelt, zoals de Italiaanse, Spaanse of Engelse. Zweden lijkt me nogal saai...
Hoe kom je erop.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn neefje neemt altijd Bhutan als nationaliteit omdat hij dan Dzongha bij zijn talenkennis heeft staanVind hij blijkbaar een grappige naam ofzo
Nee die challenge is veel te makkelijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:38 schreef druide het volgende:
[..]
Hoe kom je erop.![]()
![]()
@Sjimz: In de Italiaamse Serie B, en dan kijken wie er het eerst de Champipns League beker kan optillen.
Het halen van de beker wel, maar niet het neerzetten van de snelste tijd. Met het armste en zwakste team uiteraard.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee die challenge is veel te makkelijk.
Lukt me binnen 4 seizoenen als ik mijn best ga doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:47 schreef druide het volgende:
[..]
Het halen van de beker wel, maar niet het neerzetten van de snelste tijd. Met het armste en zwakste team uiteraard.
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lukt me binnen 4 seizoenen als ik mijn best ga doen.
Het lukte me ook met Cisco Roma en die begonnen in de Serie C2quote:Op donderdag 10 april 2008 18:54 schreef druide het volgende:
[..]
Grappenmaker. Met bovengenoemde restricties mag je dan al blij zijn als je in 4 jaar in de serie A komt. Want let wel: de tegenstanders zijn hier een maatje groter dan in de Zweedse eredivisie.
Met FM2007 ben ik zeker uitgesloten van deelnamequote:Op donderdag 10 april 2008 18:57 schreef druide het volgende:
Deze challenge lijkt me ook wel leuk: Je begint werkloos in een of ander groot land, en moet met enkel binnenlandse spelers de champions league winnen bij een willekeurig team.
Iets met Mao klinkt in ieder geval niet goedquote:Op donderdag 10 april 2008 19:15 schreef druide het volgende:
Mao Jianqing lijkt me een degelijke speler voor een degelijke prijs.Iemand ervaringen?
Grrrr.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Iets met Mao klinkt in ieder geval niet goed
Ik heb hem in Korea gehad met Jeonbuk Motors. Daar dolde hij soms de hele competitie. Al weet ik niet of dat veel zegt.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:15 schreef druide het volgende:
Mao Jianqing lijkt me een degelijke speler voor een degelijke prijs.Iemand ervaringen?
Ik ben al in 2016 met mijn Atletico game dus roep maar dan post ik de screens.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:46 schreef druide het volgende:
Zijn er mensen die in het jaar 2015 ofzo zijn, en enkele doorgebroken talentnamen kunnen doorspelen?
Meestal krijg je in de voorbereiding een invite. Misschien heb je die gemist doordat je op vakantie was?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:47 schreef Ordinair het volgende:
Godverdomme en niet heh! Mijn reserve team van Lazio doet niet mee aan een reserve competitie! Alweer niet! Hoe zorg ik dat ze volgend seizoen wel meedoen?
Hevel ze over na je eerste of onder 18 team?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:47 schreef Ordinair het volgende:
Godverdomme en niet heh! Mijn reserve team van Lazio doet niet mee aan een reserve competitie! Alweer niet! Hoe zorg ik dat ze volgend seizoen wel meedoen?
Nee, ik ben niet op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:24 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Meestal krijg je in de voorbereiding een invite. Misschien heb je die gemist doordat je op vakantie was?
Zou kunnen, maar ik heb liever dat mijn B team ook in een competitie mee doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hevel ze over na je eerste of onder 18 team?
Is er welquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet op vakantie geweest.Voor onder de 20 heb ik ook geen invite gehad, maar die doen automatisch mee..
[..]
Zou kunnen, maar ik heb liever dat mijn B team ook in een competitie mee doen.
Of is er geen reserve competitie in Italië?
Zit je nou nog niet in de hoogste divisie? Total Failure!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is er welMaar misschien moeten ze een keuze maken
Niemand zegt iets over mijn Akropolis
Ik doe rustig aan, heb ook nog schoolactiviteiten hequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Zit je nou nog niet in de hoogste divisie? Total Failure!![]()
Je bent wel goed op weg daarentegen.![]()
Ajax.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:39 schreef Prik0 het volgende:
Ik wil een nieuwe game starten maar weet niet met wie iemand tips?!
In de Australische league?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:39 schreef Prik0 het volgende:
Ik wil een nieuwe game starten maar weet niet met wie iemand tips?!
De fake.inc moest je iets in veranderen niet verwijderen dacht ik..quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:39 schreef Piliniak het volgende:
Ik heb FM 2008 vandaag gekocht en meteen patch 8.0.2. geďnstalleerd. Natuurlijk heb ik meteen fake.lnc weggehaald, maar nu heeft Duitsland nogsteeds grijze, niet bestaande spelers. Is hier iets aan te doen?
Download gewoon de laatste MU-update (Hier te vinden) dan hoef je niet met die fake.inc's te rommelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:39 schreef Piliniak het volgende:
Ik heb FM 2008 vandaag gekocht en meteen patch 8.0.2. geďnstalleerd. Natuurlijk heb ik meteen fake.lnc weggehaald, maar nu heeft Duitsland nogsteeds grijze, niet bestaande spelers. Is hier iets aan te doen?
Laat hem lekker in je B waar hij veel minuten maakt in de Segunda Division en zo ook Spaans leert en als je een keer tegen een zwakkere tegenstander moet, moet je hem gewoon opstellen want met speeltijd is het echt een groeibriljantje!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is het verstandigste? Ik heb met Real Wijnaldum gekocht voor de toekomst. Ik wil hem eerst een tijdje verhuren voor meer speelminuten. Kan ik hem dan het beste aan een Spaanse club of een Nederlandse club verhuren?
Ik heb hem zelf gewoon weggeflikkerd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
De fake.inc moest je iets in veranderen niet verwijderen dacht ik..
Gewoon doorzetten! Jij bent de enige die me nog kan inhalen met de challenge.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:41 schreef donroyco het volgende:
Het derde seizoen van Akropolis IF in de Zweedse Eerste Divisie staat voor de deur, heel veel goede spelers willen ook naar Akropolis komen.....! NOT dusDat is enigzins frustrerend, ik hoop met dit team een mooie plek af te dwingen om volgend seizoen pas echt door te stromen naar de Zweedse Eredivisie..
Natuurlijk ga ik doorquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten! Jij bent de enige die me nog kan inhalen met de challenge.
Ik ga ondertussen weer even verder met mijn Hull City game![]()
Zijn er nog toppers van nu in je spel? Die zou ik graag wel eens willen zien, en ook dan bij welke club ze vertoeven...quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:26 schreef sjimz het volgende:
Wie er trouwens wil zien hoe sommige spelers in 2015/16 zijn moet hier maar suggesties posten.
Die is met pensioen gegaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik wil puur uit niewsgierigheid ronaldinho zien in 2015/16
Frank de Boer en Mark van Bommel zijn coach bij Roda JC.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Het lijkt me wel grappig om te zien in welke functies de bekende spelers van nu zoal terugkeren in het voetbal
Mooie statsquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Frank de Boer en Mark van Bommel zijn coach bij Roda JC.
Vanenburg is hoofcoach van Ajax, Totti is coach bij Lecce, Del Piero assistent manager bij Livorno, Materazzi hoofdcoach bij Modena, Guadriola is hoofdcoach bij manchester United, van marwijk hoofdcoach bij Real Madrid
, Frank Lampard is hoofdcoach van Portsmouth.
Enkele spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke stats dacht ik zo. Hoe hebben Saivet en Sahko het in je game?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Frank de Boer en Mark van Bommel zijn coach bij Roda JC.
Vanenburg is hoofcoach van Ajax, Totti is coach bij Lecce, Del Piero assistent manager bij Livorno, Materazzi hoofdcoach bij Modena, Guadriola is hoofdcoach bij manchester United, van marwijk hoofdcoach bij Real Madrid
, Frank Lampard is hoofdcoach van Portsmouth.
Enkele spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 13 april 2008 21:31 schreef Silver_Shark het volgende:
mu patch volgens mij
Mooie, uitgebreide selectie. Niks op aan te merkenquote:Op maandag 14 april 2008 21:31 schreef sjimz het volgende:
Dit is mijn Hull City team anno begin 2017.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 april 2008 08:53 schreef BigKahuna het volgende:
Nog Ajax-talenten die het ver hebben geschopt? Goossens misschien?
Wel leuk om te zien dat ze bij best wel lage* clubs spelen..quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
siem de jong zwitserquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
16 jaar en al 2 interlands...quote:
Gefeliciteerdquote:
Nee helaas niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
16 jaar en al 2 interlands...
Ben je toevallig coach van Spanje?
Lol, of dat het blijft bij deze 2 interlands kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 16 april 2008 12:23 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Nee helaas niet.Als hij zo doorgaat komt hij op de 200 uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |