Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoe kan ik challenges maken?
zoals dit, die challenge waar jullie mee bezig zijn, met Akropolis.quote:
Door een spel aan te maken en te uploaden zodat de andere spelers met exact het zelfde spel spelen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zoals dit, die challenge waar jullie mee bezig zijn, met Akropolis.
lijkt me wel leuk, zelf challenges in elkaar zetten
De challenge van Akropolis IF is nog niet afgelopen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zoek nu een leuke uitdaging in de spaanse competitie, met een passelijke challenge
hoever willen jullie gaan qua competitie?
Eigenlijk hadden we bij deze challenge niet eecht een doel gesteld, aangezien je echt superlaag begint. Je moet gewoon in een zo korte tijd zo hoog mogelijk proberen te komen met Akropolis.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is allemaal prima, heb ik tijd genoeg om te experimenteren en leuke clubs te zoeken.
mag ik eigenlijk vragen wat het doel is van deze challenge?, met akropolis CL winnen?
Niet zonder dat je de database hebt geedit.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
je kan ook met amateurs spelen?, kan ik bijv. dus ook bij zondagamateurclub WKE aan de slag?
Hoe krijg je de profstatus?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we bij deze challenge niet eecht een doel gesteld, aangezien je echt superlaag begint. Je moet gewoon in een zo korte tijd zo hoog mogelijk proberen te komen met Akropolis.
Zelf ben ik binnen 4 seizoenen 3 keer gepromoveerd en ga nu het 2e jaar op het hoogste niveau tegemoet.
Ben inmiddels van een semi-profstatus naar de profstatus gegaan.
Volgens mij automatisch als je eenmaal in de hogere divisies terecht komt. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoorquote:
Dan moet ik die dit seizoen gaan krijgen, als het goed is.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die krijg je vanzelf als je op het hoogste niveau gaat spelen.
De geschiedenis van de Mongolen is echt fascinerend, en trekt al tijden mijn aandacht. Toen ik als manager mijn nationaliteit moest opgeven, zag ik toevallig mongolie staan, en dacht waarom niet?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Haha, waarom heb je dat gedaan dan?
Leuk om te lezen.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:36 schreef sjimz het volgende:
Jammer dat iedereen met de Akropolis challenge is gekapt.
Ik ga nog vrolijk verder.
Mijn tweede seizoen op het hoogste seizoen was een vreemd seizoen.
Tot 8 wedstrijden voor het einde streed ik mee om het kampioenschap maar helaas verloor ik toen 5 wedstrijden achter elkaar
Weg kampioenschap en uiteindelijk ben ik 7e geworden.
[ afbeelding ]
Toch is het een zeer geslaagd seizoen want Akropolis heeft voor het eerst in de historie de Zweedse Beker gewonnen door Malmo te verslaan met 3-0.
Heb dit jaar ook voor het eerst mijn banksaldo ruim positief af weten te sluiten.
Sterspelers van het seizoen waren Patrik Lomski en Anes Mravac.
Voor komend seizoen heb ik in ieder geval een keer een transferbudget
En ik zorg ervoor dat mijn selectie wat breder wordt.
Mijn neefje neemt altijd Bhutan als nationaliteit omdat hij dan Dzongha bij zijn talenkennis heeft staanquote:Op donderdag 10 april 2008 17:44 schreef druide het volgende:
[..]
De geschiedenis van de Mongolen is echt fascinerend, en trekt al tijden mijn aandacht. Toen ik als manager mijn nationaliteit moest opgeven, zag ik toevallig mongolie staan, en dacht waarom niet?![]()
[..]
Leuk om te lezen.Ik zou ook graag meedoen aan een challenge, mits deze zich in een grotere competitie afspeelt, zoals de Italiaanse, Spaanse of Engelse. Zweden lijkt me nogal saai...
Hoe kom je erop.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn neefje neemt altijd Bhutan als nationaliteit omdat hij dan Dzongha bij zijn talenkennis heeft staanVind hij blijkbaar een grappige naam ofzo
Nee die challenge is veel te makkelijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:38 schreef druide het volgende:
[..]
Hoe kom je erop.![]()
![]()
@Sjimz: In de Italiaamse Serie B, en dan kijken wie er het eerst de Champipns League beker kan optillen.
Het halen van de beker wel, maar niet het neerzetten van de snelste tijd. Met het armste en zwakste team uiteraard.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee die challenge is veel te makkelijk.
Lukt me binnen 4 seizoenen als ik mijn best ga doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:47 schreef druide het volgende:
[..]
Het halen van de beker wel, maar niet het neerzetten van de snelste tijd. Met het armste en zwakste team uiteraard.
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lukt me binnen 4 seizoenen als ik mijn best ga doen.
Het lukte me ook met Cisco Roma en die begonnen in de Serie C2quote:Op donderdag 10 april 2008 18:54 schreef druide het volgende:
[..]
Grappenmaker. Met bovengenoemde restricties mag je dan al blij zijn als je in 4 jaar in de serie A komt. Want let wel: de tegenstanders zijn hier een maatje groter dan in de Zweedse eredivisie.
Met FM2007 ben ik zeker uitgesloten van deelnamequote:Op donderdag 10 april 2008 18:57 schreef druide het volgende:
Deze challenge lijkt me ook wel leuk: Je begint werkloos in een of ander groot land, en moet met enkel binnenlandse spelers de champions league winnen bij een willekeurig team.
Iets met Mao klinkt in ieder geval niet goedquote:Op donderdag 10 april 2008 19:15 schreef druide het volgende:
Mao Jianqing lijkt me een degelijke speler voor een degelijke prijs.Iemand ervaringen?
Grrrr.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Iets met Mao klinkt in ieder geval niet goed
Ik heb hem in Korea gehad met Jeonbuk Motors. Daar dolde hij soms de hele competitie. Al weet ik niet of dat veel zegt.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:15 schreef druide het volgende:
Mao Jianqing lijkt me een degelijke speler voor een degelijke prijs.Iemand ervaringen?
Ik ben al in 2016 met mijn Atletico game dus roep maar dan post ik de screens.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:46 schreef druide het volgende:
Zijn er mensen die in het jaar 2015 ofzo zijn, en enkele doorgebroken talentnamen kunnen doorspelen?
Meestal krijg je in de voorbereiding een invite. Misschien heb je die gemist doordat je op vakantie was?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:47 schreef Ordinair het volgende:
Godverdomme en niet heh! Mijn reserve team van Lazio doet niet mee aan een reserve competitie! Alweer niet! Hoe zorg ik dat ze volgend seizoen wel meedoen?
Hevel ze over na je eerste of onder 18 team?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:47 schreef Ordinair het volgende:
Godverdomme en niet heh! Mijn reserve team van Lazio doet niet mee aan een reserve competitie! Alweer niet! Hoe zorg ik dat ze volgend seizoen wel meedoen?
Nee, ik ben niet op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:24 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Meestal krijg je in de voorbereiding een invite. Misschien heb je die gemist doordat je op vakantie was?
Zou kunnen, maar ik heb liever dat mijn B team ook in een competitie mee doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hevel ze over na je eerste of onder 18 team?
Is er welquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet op vakantie geweest.Voor onder de 20 heb ik ook geen invite gehad, maar die doen automatisch mee..
[..]
Zou kunnen, maar ik heb liever dat mijn B team ook in een competitie mee doen.
Of is er geen reserve competitie in Italië?
Zit je nou nog niet in de hoogste divisie? Total Failure!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is er welMaar misschien moeten ze een keuze maken
Niemand zegt iets over mijn Akropolis
Ik doe rustig aan, heb ook nog schoolactiviteiten hequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Zit je nou nog niet in de hoogste divisie? Total Failure!![]()
Je bent wel goed op weg daarentegen.![]()
Ajax.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:39 schreef Prik0 het volgende:
Ik wil een nieuwe game starten maar weet niet met wie iemand tips?!
In de Australische league?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:39 schreef Prik0 het volgende:
Ik wil een nieuwe game starten maar weet niet met wie iemand tips?!
De fake.inc moest je iets in veranderen niet verwijderen dacht ik..quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:39 schreef Piliniak het volgende:
Ik heb FM 2008 vandaag gekocht en meteen patch 8.0.2. geïnstalleerd. Natuurlijk heb ik meteen fake.lnc weggehaald, maar nu heeft Duitsland nogsteeds grijze, niet bestaande spelers. Is hier iets aan te doen?
Download gewoon de laatste MU-update (Hier te vinden) dan hoef je niet met die fake.inc's te rommelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:39 schreef Piliniak het volgende:
Ik heb FM 2008 vandaag gekocht en meteen patch 8.0.2. geïnstalleerd. Natuurlijk heb ik meteen fake.lnc weggehaald, maar nu heeft Duitsland nogsteeds grijze, niet bestaande spelers. Is hier iets aan te doen?
Laat hem lekker in je B waar hij veel minuten maakt in de Segunda Division en zo ook Spaans leert en als je een keer tegen een zwakkere tegenstander moet, moet je hem gewoon opstellen want met speeltijd is het echt een groeibriljantje!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is het verstandigste? Ik heb met Real Wijnaldum gekocht voor de toekomst. Ik wil hem eerst een tijdje verhuren voor meer speelminuten. Kan ik hem dan het beste aan een Spaanse club of een Nederlandse club verhuren?
Ik heb hem zelf gewoon weggeflikkerd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
De fake.inc moest je iets in veranderen niet verwijderen dacht ik..
Gewoon doorzetten! Jij bent de enige die me nog kan inhalen met de challenge.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:41 schreef donroyco het volgende:
Het derde seizoen van Akropolis IF in de Zweedse Eerste Divisie staat voor de deur, heel veel goede spelers willen ook naar Akropolis komen.....! NOT dusDat is enigzins frustrerend, ik hoop met dit team een mooie plek af te dwingen om volgend seizoen pas echt door te stromen naar de Zweedse Eredivisie..
Natuurlijk ga ik doorquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten! Jij bent de enige die me nog kan inhalen met de challenge.
Ik ga ondertussen weer even verder met mijn Hull City game![]()
Zijn er nog toppers van nu in je spel? Die zou ik graag wel eens willen zien, en ook dan bij welke club ze vertoeven...quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:26 schreef sjimz het volgende:
Wie er trouwens wil zien hoe sommige spelers in 2015/16 zijn moet hier maar suggesties posten.
Die is met pensioen gegaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik wil puur uit niewsgierigheid ronaldinho zien in 2015/16
Frank de Boer en Mark van Bommel zijn coach bij Roda JC.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Het lijkt me wel grappig om te zien in welke functies de bekende spelers van nu zoal terugkeren in het voetbal
Mooie statsquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Frank de Boer en Mark van Bommel zijn coach bij Roda JC.
Vanenburg is hoofcoach van Ajax, Totti is coach bij Lecce, Del Piero assistent manager bij Livorno, Materazzi hoofdcoach bij Modena, Guadriola is hoofdcoach bij manchester United, van marwijk hoofdcoach bij Real Madrid
, Frank Lampard is hoofdcoach van Portsmouth.
Enkele spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke stats dacht ik zo. Hoe hebben Saivet en Sahko het in je game?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Frank de Boer en Mark van Bommel zijn coach bij Roda JC.
Vanenburg is hoofcoach van Ajax, Totti is coach bij Lecce, Del Piero assistent manager bij Livorno, Materazzi hoofdcoach bij Modena, Guadriola is hoofdcoach bij manchester United, van marwijk hoofdcoach bij Real Madrid
, Frank Lampard is hoofdcoach van Portsmouth.
Enkele spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 13 april 2008 21:31 schreef Silver_Shark het volgende:
mu patch volgens mij
Mooie, uitgebreide selectie. Niks op aan te merkenquote:Op maandag 14 april 2008 21:31 schreef sjimz het volgende:
Dit is mijn Hull City team anno begin 2017.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 april 2008 08:53 schreef BigKahuna het volgende:
Nog Ajax-talenten die het ver hebben geschopt? Goossens misschien?
Wel leuk om te zien dat ze bij best wel lage* clubs spelen..quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
siem de jong zwitserquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
16 jaar en al 2 interlands...quote:
Gefeliciteerdquote:
Nee helaas niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
16 jaar en al 2 interlands...
Ben je toevallig coach van Spanje?
Lol, of dat het blijft bij deze 2 interlands kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 16 april 2008 12:23 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Nee helaas niet.Als hij zo doorgaat komt hij op de 200 uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |