Hoe kom je erop.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn neefje neemt altijd Bhutan als nationaliteit omdat hij dan Dzongha bij zijn talenkennis heeft staanVind hij blijkbaar een grappige naam ofzo
Nee die challenge is veel te makkelijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:38 schreef druide het volgende:
[..]
Hoe kom je erop.![]()
![]()
@Sjimz: In de Italiaamse Serie B, en dan kijken wie er het eerst de Champipns League beker kan optillen.
Het halen van de beker wel, maar niet het neerzetten van de snelste tijd. Met het armste en zwakste team uiteraard.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee die challenge is veel te makkelijk.
Lukt me binnen 4 seizoenen als ik mijn best ga doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:47 schreef druide het volgende:
[..]
Het halen van de beker wel, maar niet het neerzetten van de snelste tijd. Met het armste en zwakste team uiteraard.
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lukt me binnen 4 seizoenen als ik mijn best ga doen.
Het lukte me ook met Cisco Roma en die begonnen in de Serie C2quote:Op donderdag 10 april 2008 18:54 schreef druide het volgende:
[..]
Grappenmaker. Met bovengenoemde restricties mag je dan al blij zijn als je in 4 jaar in de serie A komt. Want let wel: de tegenstanders zijn hier een maatje groter dan in de Zweedse eredivisie.
Met FM2007 ben ik zeker uitgesloten van deelnamequote:Op donderdag 10 april 2008 18:57 schreef druide het volgende:
Deze challenge lijkt me ook wel leuk: Je begint werkloos in een of ander groot land, en moet met enkel binnenlandse spelers de champions league winnen bij een willekeurig team.
Iets met Mao klinkt in ieder geval niet goedquote:Op donderdag 10 april 2008 19:15 schreef druide het volgende:
Mao Jianqing lijkt me een degelijke speler voor een degelijke prijs.Iemand ervaringen?
Grrrr.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Iets met Mao klinkt in ieder geval niet goed
Ik heb hem in Korea gehad met Jeonbuk Motors. Daar dolde hij soms de hele competitie. Al weet ik niet of dat veel zegt.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:15 schreef druide het volgende:
Mao Jianqing lijkt me een degelijke speler voor een degelijke prijs.Iemand ervaringen?
Ik ben al in 2016 met mijn Atletico game dus roep maar dan post ik de screens.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:46 schreef druide het volgende:
Zijn er mensen die in het jaar 2015 ofzo zijn, en enkele doorgebroken talentnamen kunnen doorspelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |