Jij ook al? Ik moet donderdag een portfolio ingeleverd hebben, maar een dubbele klik op het FM2008 icoon ligt veel meer binnen handbereikquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:48 schreef druide het volgende:
Waarom kies ik toch altijd voor Football Manager, als de keuze voor studeren veel rationeler lijkt?
Als je de oplossing weet deel je die dan wel?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:48 schreef druide het volgende:
Waarom kies ik toch altijd voor Football Manager, als de keuze voor studeren veel rationeler lijkt?
aiiii, dat is wel erg kort dag.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik moet donderdag een portfolio ingeleverd hebben, maar een dubbele klik op het FM2008 icoon ligt veel meer binnen handbereik
Uw huis- tuin- en keukenpsycholoog weet geen raad in deze.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:20 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als je de oplossing weet deel je die dan wel?
Twee wekelijkse challengequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:32 schreef Prik0 het volgende:
Akropolis wou niet verder en om opnieuw te beginnen is ook wel pauper.![]()
We kunnen er een maandelijkse/twee wekelijkse challenge van maken en dan zal ik weer van de partij zijn.
Een maand lijkt mij ook beter ja maar sommigen gaan gaan wel erg snel doordat ze veel seizoenen maken of al snel worden ontslagen. (quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Twee wekelijkse challengeIk doe niet iedere dag FM hoor
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:00 schreef donroyco het volgende:
Het nieuwe seizoen begint al goed, door een anonieme investeerder is er geld in mijn noodlijdende clubje gestoken en kan ik wat betere spelers halen..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:05 schreef GeneraalUli het volgende:
Oneerlijk![]()
![]()
!
[/calimero]
Wel vreemd, maar wat een aankoop. Welk seizoen zit je?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:10 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Dat is wel beslist inderdaad. Kuranyi moet met gemak iets van 40 goals per seizoen kunnen maken. Ook in de Zweedse Eredivisie.
Even ter vergelijking, mijn topspits:
[ link | afbeelding ]
1 aprilquote:
Ik had 'm al door jaquote:
Wel goed gephotoshopped dan of heb je gewoon een nieuwe database gemaakt en een paar seizoenen gesimuleerd? ? Sowieso een mooie actie!quote:
Photoshop for tha winnerquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:28 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wel goed gephotoshopped dan of heb je gewoon een nieuwe database gemaakt en een paar seizoenen gesimuleerd? ? Sowieso een mooie actie!
Zou het kunnen?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
eeen blinde gok, maar mischien compenseert zijn springvermogen het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |