Zullen we wedden van nietquote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Prik0 het volgende:
Echt kut dat ik nu 2 weken lang bakken met huiswerk heb.![]()
Maar ik haal het in hoor! Zal de eerste zijn die de Champions League wint!![]()
Meneer is wel erg zeker van zijn zaakje, NOT!quote:
Welke club is dat, dan moet ik daar voor oppassenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:29 schreef sjimz het volgende:
De nummer laatst is wel de enige in de divisie waar ik niet van heb kunnen winnen tot nu toe.
Uit had ik 1-1 gelijk gespeeld en nu thuis ga ik met 0-2 de boot in
Lundquote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Welke club is dat, dan moet ik daar voor oppassen
Epic fail!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:42 schreef Prik0 het volgende:
Toch maar even gespeeld maar of ik er blij mee moet zijn.
[ afbeelding ]
O ja, dat had ik ook. Toen hadden de fans zelfs een actiegroep opgezet om druk op mij uit te oefenenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:56 schreef Prik0 het volgende:
Het gaat erg slecht. Scoor altijd wel maar krijg er dan 2 tegen en verkeer in de lagere regionen. Toen zag ik dat Heracles vrij was dus daar gesolliciteerd en nu wil iedereen me weg hebben en biedt het bestuur mij een ultimatum aan.
Ik hoop nu op het van Gaal effect.
Het kan nog slechter hoor... mijn eerste winst kwam pas de 10e wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2008 23:42 schreef Prik0 het volgende:
Toch maar even gespeeld maar of ik er blij mee moet zijn.
[ afbeelding ]
En podolski dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
game begonnen met az
en vd vaart gehaald
Voor hoeveel? Ik had hem bij Feyenoord voor 25mln aan het begin van seizoen 1....quote:Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
game begonnen met az
en vd vaart gehaald
hoe kom je aan dat geldquote:Op maandag 31 maart 2008 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor hoeveel? Ik had hem bij Feyenoord voor 25mln aan het begin van seizoen 1....
Lund heeft zich toch nog kunnen reddenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
Voor de tweede keer achter elkaar is Akropolis kampioen geworden.
Nu komt de echte test, Akropolis mag het tegen profclubs op gaan nemen in de een na hoogste divisie.
De grote helden van dit seizoen waren Marcelinho (dank je donroyco) en Hasani.
[ afbeelding ]
de Guzman en Greene verkocht en meer gevraagd aan het bestuur (en gekregen). 20mln werd afgewezen door HSV, ze wilden 29mln maar gingen uiteindelijk akkoord met 25. Z'n salaris is ongeveer hetzelfde (een verlaging tov wat hij bij HSV kreegquote:Op maandag 31 maart 2008 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe kom je aan dat geld![]()
17 miljoen, heb budget van 25 miljoen
en kon hem 3.6 mil per jaar geven
az leeft hoog in zn bol![]()
![]()
Die hebben inderdaad een beste eindsprint eruit weten te halen.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lund heeft zich toch nog kunnen redden
Nice, die Marcelinho is wel dolletjes he... wie was jouw topscorer..?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad een beste eindsprint eruit weten te halen.
Hasani.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nice, die Marcelinho is wel dolletjes he... wie was jouw topscorer..?
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Heerlijk, het debuut van van der Vaart in een Feyenoord shirt:
[ afbeelding ]
Ik heb ook en tijdje in de min gestaan maar door spelersverkopen er wel weer uitgekomen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:37 schreef GeneraalUli het volgende:
Hoe zitten jullie trouwens qua financiën met Akropolis IF? Ik sta -140k, en m'n bestuur is pissig.
Nu in de Nederlandse taal die voor mensen begrijpelijk is.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:49 schreef Silver_Shark het volgende:
hoe kan ik die challenge landen in het hoofdmenu druk ik opladen en selecteer het maar doet het niet waar moet het dan?
kort gevat: waar kan ik challenge laden? in het spelquote:Op maandag 31 maart 2008 16:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu in de Nederlandse taal die voor mensen begrijpelijk is.
Load game.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:59 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kort gevat: waar kan ik challenge laden? in het spel
Mijn documenten/Sports Interactive/games/quote:Op maandag 31 maart 2008 17:53 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan die saved games folder niet vinden :S
Netjes.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Tweede seizoen met Akropolis verloopt voorspoedig. Sta bovenaan, 4 punten voor op de nummer 2, met nog 7 wedstrijden te gaan. Heb net achter elkaar tegen de 3 andere titelkandidaten gespeeld en 7 punten gehaald.!
Die 300 man kunnen er ook wel omheen staan hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik ben er bang voor, eerst een seizoentje handhaving lijkt me. Kijk ik daarna wel verder.
http://www.akropolisif.com/html/arenan.html
[ afbeelding ]
Onze helden in actie.
Ze hebben geeneens een tribune.
Edit: En ook kampioen van de Zweedse Eerste Divisie Zuid.. Niet zo afgetekend als sjimz, maar ben er toch blij mee. Grote ster dit seizoen Emil Sørensen.
[ afbeelding ]
ik speelde met buitenspelers, Linkerkant Dsusak en rechterkant Qvist ergens een speler uit noorwegen. targetman waren mijn buitenspelersquote:Op maandag 31 maart 2008 20:47 schreef MMUFC het volgende:
Heb verschillende gedownloade tactieken geprobeerd maar PSV nooit echt aan het voetballen gekregen(lees, 1x op de laatste speeldag kampioen geworden, verder 1x CL playoffs gewonnen na 5e plaats) en slechter..
Nu met een standaard 4-4-2(met ML en MR klein pijltje naar voren) sta ik zowaar 2e met 2 punten acthterstand op Ajax, en pas 1 nederlaag na 7 duels.
Heb dus nog 27 duels om 3 punten meer te halen dan ajax
Geen wonder dat je een prutsmod bentquote:Op maandag 31 maart 2008 23:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
4gig RAM, dual core 2,66ghz, 8800GT 3d kaart, gaan met die banaan.
Pas het tweede seizoen, maar die anonieme investeerder heeft mijn club dus wel van de ondergang gered, want mijn financiele situatie was echt bedroevend...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:05 schreef GeneraalUli het volgende:
Oneerlijk![]()
![]()
!
[/calimero]
Wel vreemd, maar wat een aankoop. Welk seizoen zit je?
Dat is wel beslist inderdaad. Kuranyi moet met gemak iets van 40 goals per seizoen kunnen maken. Ook in de Zweedse Eredivisie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:09 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat ik al weet wie de challenge gaat winnen
Die Sorensen heb ik ook, even kijken of die wat wil opsteken van Kuranyiquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:10 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Dat is wel beslist inderdaad. Kuranyi moet met gemak iets van 40 goals per seizoen kunnen maken. Ook in de Zweedse Eredivisie.
Even ter vergelijking, mijn topspits:
[ link | afbeelding ]
Ja, hij wilde komen, en door die geldschieterquote:
Klaas Jan Huntelaar, Van Persie en Robben (quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
1 week voor de wedstrijd tegen BUlgarije met Oranje ben ik van Nistelrooy , van der vaart en Sneijder kwijt door blessures
Robben heeft een kutconditie atmquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar, Van Persie en Robben () zijn toch waardige vervangers?
Jij ook al? Ik moet donderdag een portfolio ingeleverd hebben, maar een dubbele klik op het FM2008 icoon ligt veel meer binnen handbereikquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:48 schreef druide het volgende:
Waarom kies ik toch altijd voor Football Manager, als de keuze voor studeren veel rationeler lijkt?
Als je de oplossing weet deel je die dan wel?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:48 schreef druide het volgende:
Waarom kies ik toch altijd voor Football Manager, als de keuze voor studeren veel rationeler lijkt?
aiiii, dat is wel erg kort dag.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik moet donderdag een portfolio ingeleverd hebben, maar een dubbele klik op het FM2008 icoon ligt veel meer binnen handbereik
Uw huis- tuin- en keukenpsycholoog weet geen raad in deze.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:20 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als je de oplossing weet deel je die dan wel?
Twee wekelijkse challengequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:32 schreef Prik0 het volgende:
Akropolis wou niet verder en om opnieuw te beginnen is ook wel pauper.![]()
We kunnen er een maandelijkse/twee wekelijkse challenge van maken en dan zal ik weer van de partij zijn.
Een maand lijkt mij ook beter ja maar sommigen gaan gaan wel erg snel doordat ze veel seizoenen maken of al snel worden ontslagen. (quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Twee wekelijkse challengeIk doe niet iedere dag FM hoor
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:00 schreef donroyco het volgende:
Het nieuwe seizoen begint al goed, door een anonieme investeerder is er geld in mijn noodlijdende clubje gestoken en kan ik wat betere spelers halen..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:05 schreef GeneraalUli het volgende:
Oneerlijk![]()
![]()
!
[/calimero]
Wel vreemd, maar wat een aankoop. Welk seizoen zit je?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:10 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Dat is wel beslist inderdaad. Kuranyi moet met gemak iets van 40 goals per seizoen kunnen maken. Ook in de Zweedse Eredivisie.
Even ter vergelijking, mijn topspits:
[ link | afbeelding ]
1 aprilquote:
Ik had 'm al door jaquote:
Wel goed gephotoshopped dan of heb je gewoon een nieuwe database gemaakt en een paar seizoenen gesimuleerd? ? Sowieso een mooie actie!quote:
Photoshop for tha winnerquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:28 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wel goed gephotoshopped dan of heb je gewoon een nieuwe database gemaakt en een paar seizoenen gesimuleerd? ? Sowieso een mooie actie!
Zou het kunnen?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
eeen blinde gok, maar mischien compenseert zijn springvermogen het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |