Netjes.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Tweede seizoen met Akropolis verloopt voorspoedig. Sta bovenaan, 4 punten voor op de nummer 2, met nog 7 wedstrijden te gaan. Heb net achter elkaar tegen de 3 andere titelkandidaten gespeeld en 7 punten gehaald.!
Die 300 man kunnen er ook wel omheen staan hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik ben er bang voor, eerst een seizoentje handhaving lijkt me. Kijk ik daarna wel verder.
http://www.akropolisif.com/html/arenan.html
[ afbeelding ]
Onze helden in actie.
Ze hebben geeneens een tribune.
Edit: En ook kampioen van de Zweedse Eerste Divisie Zuid.. Niet zo afgetekend als sjimz, maar ben er toch blij mee. Grote ster dit seizoen Emil Sørensen.
[ afbeelding ]
ik speelde met buitenspelers, Linkerkant Dsusak en rechterkant Qvist ergens een speler uit noorwegen. targetman waren mijn buitenspelersquote:Op maandag 31 maart 2008 20:47 schreef MMUFC het volgende:
Heb verschillende gedownloade tactieken geprobeerd maar PSV nooit echt aan het voetballen gekregen(lees, 1x op de laatste speeldag kampioen geworden, verder 1x CL playoffs gewonnen na 5e plaats) en slechter..
Nu met een standaard 4-4-2(met ML en MR klein pijltje naar voren) sta ik zowaar 2e met 2 punten acthterstand op Ajax, en pas 1 nederlaag na 7 duels.
Heb dus nog 27 duels om 3 punten meer te halen dan ajax
Geen wonder dat je een prutsmod bentquote:Op maandag 31 maart 2008 23:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
4gig RAM, dual core 2,66ghz, 8800GT 3d kaart, gaan met die banaan.
Pas het tweede seizoen, maar die anonieme investeerder heeft mijn club dus wel van de ondergang gered, want mijn financiele situatie was echt bedroevend...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:05 schreef GeneraalUli het volgende:
Oneerlijk![]()
![]()
!
[/calimero]
Wel vreemd, maar wat een aankoop. Welk seizoen zit je?
Dat is wel beslist inderdaad. Kuranyi moet met gemak iets van 40 goals per seizoen kunnen maken. Ook in de Zweedse Eredivisie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:09 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat ik al weet wie de challenge gaat winnen
Die Sorensen heb ik ook, even kijken of die wat wil opsteken van Kuranyiquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:10 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Dat is wel beslist inderdaad. Kuranyi moet met gemak iets van 40 goals per seizoen kunnen maken. Ook in de Zweedse Eredivisie.
Even ter vergelijking, mijn topspits:
[ link | afbeelding ]
Ja, hij wilde komen, en door die geldschieterquote:
Klaas Jan Huntelaar, Van Persie en Robben (quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
1 week voor de wedstrijd tegen BUlgarije met Oranje ben ik van Nistelrooy , van der vaart en Sneijder kwijt door blessures
Robben heeft een kutconditie atmquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar, Van Persie en Robben () zijn toch waardige vervangers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |