abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57780740

God in mijn game. Vanaf zijn 17e had hij zo ongeveer een vaste basisplaats.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
  woensdag 2 april 2008 @ 15:14:19 #127
107005 Saviola
CM Legend
pi_57780839
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Hoe kan je Revishvilli nou niet in de basis hebben staan!
Hij heeft erin gestaan, maar liet echt de makkelijkste ballen door..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_57781101
Waaraan meten jullie eigenlijk de prestaties van jullie team? Het aantal schoten op doel? De gemiddelde cijfers? De score? ....?
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_57781301
Ik ga de challenge ook proberen.. ik ben alleen niet zo'n FM topper dus ik ben benieuwd
Hajeto!
pi_57781455
Het 3e seizoen van de challenge zit erop.
Ik ben zeer tevreden over de 4e positie waar Akropolis is geeindigd.

Hoogetpunt van het seizoen was het bereiken van de halve finale van de Zweedse Beker.
Aankomend seizoen moet ik van het bestuur minimaal promoveren maar dat zal moeilijk worden met weer 0 euro transferbudget.
Hopelijk kan ik wat leuke spelers huren.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:47:12 #131
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57781610
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogetpunt van het seizoen was het bereiken van de halve finale van de Zweedse Beker.
Aankomend seizoen moet ik van het bestuur minimaal promoveren maar dat zal moeilijk worden met weer 0 euro transferbudget.
Je gaat lekker hoor Sjimz!

Btw een logopack van alle Zweedse clubs:
http://rctarchive.twisted(...)s/fmpacks/sweden.rar
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_57783741
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:10 schreef druide het volgende:
[ link | afbeelding ]
God in mijn game. Vanaf zijn 17e had hij zo ongeveer een vaste basisplaats.
PA -10..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 2 april 2008 @ 17:36:22 #133
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57783847
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:30 schreef Ordinair het volgende:

[..]

PA -10..
PA
FMscout
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_57783875
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ambitieus bestuurtje
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57783905
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:36 schreef donroyco het volgende:

[..]

PA
FMscout
Nope.. Gebruik ik niet. Kwam ik tegen toen ik een eigen database wilde maken. Maar dat vond ik uiteindelijk toch niet zo tof.

Net als mijn avontuurtje in Roemenië trouwens. Kreeg de club niet echt werkend, dus werd ontslag aan het einde van het seizoen. Daarom een nieuwe game begonnen met Lazio. Nog geen één keer gedaan dus lijkt me wel tof.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_57783961
Ik heb transfervrij al 2 aankopen kunnen doen.
Haris Dozo (Defensieve middenvelder) en Daan Brinkman (Verdediger/rechtsback)
Hopelijk wordt het nog wat.
pi_57784497
Ik heb wat Nederlanders gratis aangetrokken. .
Kevin Siemelink (DR, GAE)
Rik Witteveen (S, ROHDA)
Jelle Bouma (DL/WBL, Rijnsburgse Boys)
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_57786915
Verkoop ik Pandev bij Lazio krijg ik er geen fucking spits voor terug! Ajax wil teveel voor Huntelaar, hetzelfde geld voor Vaughan. Ik ga echt niet meer dan 30 miljoen erin pompen! Ben nu druk op zoek met 2 dagen voor het einde van de transfer periode.
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 2 april 2008 @ 20:11:04 #139
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57787442
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:50 schreef Ordinair het volgende:
Verkoop ik Pandev bij Lazio krijg ik er geen fucking spits voor terug! Ajax wil teveel voor Huntelaar, hetzelfde geld voor Vaughan. Ik ga echt niet meer dan 30 miljoen erin pompen! Ben nu druk op zoek met 2 dagen voor het einde van de transfer periode.
Marco Ruben of Victor Obinna? Diego Tardelli is ook een hele goede die zwaar wordt onderschat!
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_57787834
Kerzhakov, Vagner Love, Jo Alves, Billy Sharp, Podolski, Guilherme, Cavani, Stancu, Milevskiy, Lucarelli, Lavezzi, Rafael Sobis, Amauri, Christian Benitez, Liedson, Zigic, Marica, Bianchi, Prudnikov, Elmander, Yakubu, Nilmar, Obafemi Martins, Acquafresca, Edu Ogbuke en Palacio.
Misschien zit daar wel iets tussen?
pi_57793096
Heb op de valreep Vantaggiato kunnen kopen. Lijkt me een redelijke speler voor Lazio. Ik wilde ook nog graag een verdediger, maar dat is er nog niet van gekomen. Helaas.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_57802129
Pfoei de selektie van Akropolis is wel heel matig en bijna elke versterking zorgt er voor dat je boven je salarisbudget uit komt.

Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n kleine ploeg gemanaged.. moet je je taktieken dan heel simpel houden en ze het maar uit laten zoeken, of moet je ze heel veel opdrachten geven?
Hajeto!
pi_57803619
Mijn tactiek met lage kwaliteit spelers is hard verdedigen met directe counter attacks.
Een 4-5-1 die tot 4-3-3 wordt bij attack.
Of een 4-4-2 met 2 DM's

Meestal ga ik pas veel taken geven aan spelers op hogere kwaliteit.
*piep*
pi_57803639
quote:
Op donderdag 3 april 2008 13:45 schreef MazeMouse het volgende:

Of een 4-4-2 met 2 DM's
Dat is ook mijn tactiek, waarbij de 2 DM's fysiek sterk zijn.
pi_57807348
god allemachtig, het ging zo goed in de competie met Ural. Sta ik eindelijk bovenaan met 7 punten voorsprong na 15 wedstrijden, sta ik na 19 wedstrijden weer 1 punt achter....ook lekker om met 2-0 van Krylja Sovetov te verliezen door 2 eigen doelpunten

Gelukkig zijn ook nog 3 van mijn 4 vaste verdedigers geblesserd, dus er staat nu zelfs een rechtspoot als linksback...na ja, er komen nu wat mindere tegenstanders, maar ja CSKA moet een keertje verliezen...
pi_57808612
Lazio een beetje op rails gekregen. Ik sta nu op de 3e plek. Maar het belangrijkste is dat ik alle trainers heb ontslagen en nu een perfect kamp met trainers heb opgebouwd. Mijn enige aankopen die ik heb gedaan zijn Piatti en Vantaggiato. Ook komt Sakho in de winterstop over om in mijn jeugdopleiding verder te leren.

Nu mijn poot stijf houden in de competitie en CL (In de poule met Porto, Barca en Toulouse).
AFC Ajax - SS Lazio
pi_57808772
Het is me gelukt!
Akropolis is gepromoveerd naar de hoogste klasse!
Helaas niet via het kampioenschap maar wel via een mooie 2e plaats (wat het bestuur ook verwachtte van me )

Sterspeler was Daan Brinkman die helaas wel transfervrij vertrekt na 1 seizoen.

Akropolis is vanaf nu af aan een Full Profclub geworden en ik heb een zeer ruim loonbudget gekregen waar ik mijn eerste 2 versterkingen al mee heb gehaald waaronder Hoiland
pi_57809507
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:51 schreef sjimz het volgende:
Het is me gelukt!
Akropolis is gepromoveerd naar de hoogste klasse!
Helaas niet via het kampioenschap maar wel via een mooie 2e plaats (wat het bestuur ook verwachtte van me )

[ afbeelding ]

Sterspeler was Daan Brinkman die helaas wel transfervrij vertrekt na 1 seizoen.

Akropolis is vanaf nu af aan een Full Profclub geworden en ik heb een zeer ruim loonbudget gekregen waar ik mijn eerste 2 versterkingen al mee heb gehaald waaronder Hoiland
Netjes, netjes.. ik ga het tweede seizoen ook weer promoveren, hoop echt dat Aaritalo nog even in Finland blijft Ben in die 2 seizoenen trouwens ongeslagen maar speel wel een hoop gelijk.. ik maak echt om de wedstrijd wel een comeback met 4-2-4, sta ik achter? meteen omschakelen naar 4-2-4 en hup, goal.
:) (:
pi_57809559
Als ik nu een keer een seizoen met een positieve bankbalans eindig ga ik als eerste mijn stadion verbouwen.
500 toeschouwers voor een ploeg uit de hoogste divisie vind ik toch net iets te weinig
pi_57812774
Ik heb het even gehad met Akropolis. Effe in de koelkast en er later mee verder.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')