Hij heeft erin gestaan, maar liet echt de makkelijkste ballen door..quote:Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Hoe kan je Revishvilli nou niet in de basis hebben staan!![]()
Je gaat lekker hoor Sjimz!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
Het 3e seizoen van de challenge zit erop.
Ik ben zeer tevreden over de 4e positie waar Akropolis is geeindigd.
[ afbeelding ]
Hoogetpunt van het seizoen was het bereiken van de halve finale van de Zweedse Beker.
Aankomend seizoen moet ik van het bestuur minimaal promoveren maar dat zal moeilijk worden met weer 0 euro transferbudget.
Hopelijk kan ik wat leuke spelers huren.
PA -10..quote:Op woensdag 2 april 2008 15:10 schreef druide het volgende:
[ link | afbeelding ]
God in mijn game. Vanaf zijn 17e had hij zo ongeveer een vaste basisplaats.
Ambitieus bestuurtjequote:Op woensdag 2 april 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
Het 3e seizoen van de challenge zit erop.
Ik ben zeer tevreden over de 4e positie waar Akropolis is geeindigd.
[ afbeelding ]
Hoogetpunt van het seizoen was het bereiken van de halve finale van de Zweedse Beker.
Aankomend seizoen moet ik van het bestuur minimaal promoveren maar dat zal moeilijk worden met weer 0 euro transferbudget.
Hopelijk kan ik wat leuke spelers huren.
Nope.. Gebruik ik niet. Kwam ik tegen toen ik een eigen database wilde maken. Maar dat vond ik uiteindelijk toch niet zo tof.quote:
Marco Ruben of Victor Obinna? Diego Tardelli is ook een hele goede die zwaar wordt onderschat!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:50 schreef Ordinair het volgende:
Verkoop ik Pandev bij Lazio krijg ik er geen fucking spits voor terug! Ajax wil teveel voor Huntelaar, hetzelfde geld voor Vaughan. Ik ga echt niet meer dan 30 miljoen erin pompen! Ben nu druk op zoek met 2 dagen voor het einde van de transfer periode.
Netjes, netjes.. ik ga het tweede seizoen ook weer promoveren, hoop echt dat Aaritalo nog even in Finland blijftquote:Op donderdag 3 april 2008 17:51 schreef sjimz het volgende:
Het is me gelukt!
Akropolis is gepromoveerd naar de hoogste klasse!
Helaas niet via het kampioenschap maar wel via een mooie 2e plaats (wat het bestuur ook verwachtte van me)
[ afbeelding ]
Sterspeler was Daan Brinkman die helaas wel transfervrij vertrekt na 1 seizoen.
Akropolis is vanaf nu af aan een Full Profclub geworden en ik heb een zeer ruim loonbudget gekregen waar ik mijn eerste 2 versterkingen al mee heb gehaald waaronder Hoiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |