Winnen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:33 schreef OmeCorn het volgende:
Heb het spel pas in m'n bezit. Wil een game beginnen met ADO Den Haag, hebben jullie nog tips voor mij, zodat ik een aardig spel kan draaien?
Kan je dat niet zelf verzinnen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wil graag weten welke eigenschappen een speler op een bepaalde positie nodig heeft, is daar een overzichtje van?
En in mijn tweede seizoen heb ik ook de CL gewonnen met Feyenoord! In een redelijk gelijk opgaande wedstrijd, scoorde Bruins via een vrije trap de enige treffer voor onsquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
En toen stond ik ineens in de finale van de CL met Feyenoord. THuis ene knotsgekke wedstrijd tegen Real Madrid, waarbij we met 11 tegen 9 eindigden en met 3-2 wonnen. Uit stonden we tot de 88e minuut met 2-1 achter, totdat Fer een corner het doel in werkte. Nu alleen Chelsea nog even verslaan.
Je vergeet bij spitsen de belangrijkste eigenschap te noemenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:41 schreef s0k het volgende:
[..]
Kan je dat niet zelf verzinnen?Op de flanken is wat Pace wel handig, backs moeten kunnen anticiperen, evenals positie kiezen. Spitsen afronden, accelereren heading etc. DMC kan wel wat stamina gebruiken etc. Gewoon ff je verstand gebruiken, dan kom je er wel.
Oh, en het is natuurlijk afhankelijk van je speelstijl. Met een 433 is een kopsterke spits vaak wel handig.
Het was niet echt bedoeld als reactie daarop, maar meer om aan te geven dat dat ook belangrijk isquote:
Composure is zo belangrijk, idd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:16 schreef sjimz het volgende:
ow oke, maar volgens mij zien veel mensen composure over het hoofd.
Pelle is in FM een stuk beter dan in de werkelijkheidquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:21 schreef BigKahuna het volgende:
Is het een goede zet om Pelle te halen met Heerenveen?
Ja dat dacht ik alquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pelle is in FM een stuk beter dan in de werkelijkheid
Hij is in mijn akropolis game zelfs topschutter van Europa geworden in 2010/11.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik alMaar ik ben zo bang om hem te kopen
.
Degene waarvoor je een betere vervanger hebt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie kan ik beter wisselen? Iemand met een conditie van 60% of iemand met een groen kruis en een conditie van 80%?
oke dan haal ik hem, op jouw verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is in mijn akropolis game zelfs topschutter van Europa geworden in 2010/11.
Daar zit hij bij Glasgow Rangers.
Guilherme is zeker een goede speler. Alan Kardec ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:28 schreef BigKahuna het volgende:
Guilherme was zeker al bekend? Doet het erg goed bij mij, maar ik ga niet al die sites af dus het zou best kunnen dat het een standaardaankoop is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |