Ook prima ervaring met ElisaB geld stond er vrijwel meteen op.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Prima ervaring met RazOr21 nav [TK] Veel misdaadboeken oa Holleeder, Endstra, Steve Brown
Doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:16 schreef Razor21 het volgende:
(mocht ik nog meer misdaadboeken hebben die ik wegdoe laat ik het meteen even weten)
Hier ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Prima deal gesloten met w00h00 in zijn topic: [TK] Caseman digitale camera tas *foto* Betaling + Afhandeling op 1 dag, dag erna was pakketje binnen
Dank je wel. Ook erg tevreden over de afhandeling van jouw kant; snelle betaling, goede communicatie.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:40 schreef FreedonNadd het volgende:
Prima ervaring met Sheriam, snel en zeer goed verzonden.
[TK] Star Trek card game & kostuum/uniform top
Prima koper, op de dag betaald + verzonden!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:31 schreef Stammies het volgende:
[TK] Ps2 Memory Card Reader Voor PS3 prima ontvangen van SuperFruitig Ging lekker snel!!
Zie mijn post in dat topic.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan een modje hier even naar kijken: [TK] Nintendo DS ( De oude versie ) & some games
Users krijgen hun spullen niet.
Update:quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Game gekocht van VampiricDemon in haar topic [TK][PS3] PS3 spellen deal snel en goed afgehandeld, pakketje laat op zich wachtten. Gezien de user haar postgeschiedenis ga ik er 100% van uit dat dit een TNT kwestie is en dat de user niks te verwijten valt. Prima zaken gedaan (jammer van de TNT)
namen zijn even vervangen door nicksquote:Hallo SF,
Vandaag had ik bericht van de TNT dat ze onderzoek gedaan hebben en dat het resultaat niet positief is. Kortom: het is kwijt. En omdat het ongeregistreerde post is geweest vinden ze het heel vervelend maar doen ze er verder niks meer mee.
Ik heb dus gelijk naar de klantenservice gebeld alwaar ik hetzelfde antwoord kreeg. En op mijn vraag of ze niet verplicht zijn te voldoen aan een service waarvoor betaald wordt, kreeg ik het antwoord dat ze niet konden weten of het echt niet bezorgd was. Daarmee wordt dus wel gesuggereerd dat ik mogelijk de boel belazer, en daar houd ik niet van. Dus heb ik onderstaand berichtje gemaild naar de consuwijzer:
quote:
Hallo,
Laatst (15 maart) heb ik een poststuk met daarin een PS3-spel verstuurd via TNT. Dit is gebeurd via de reguliere post. Het is echter niet aangekomen bij de ontvanger. Na een navraagformulier te hebben ingevuld heb ik te horen gekregen dat het ongeregistreerde post is en dat ze niks voor me kunnen betekenen.
Nu is mijn vraag: ik heb wel betaald voor de bezorgservice van TNT maar daaraan is duidelijk niet voldaan, zijn ze me niet verplicht mij minimaal de verzendkosten en de waarde van het poststuk zelf terug te betalen?
Groetjes VP
/quote
Nu maar even afwachten wat de consuwijzer-medewerker adviseert. En als dat niet werkt kan ik wellicht naar de geschillencommissie mailen.
Ik houd je op de hoogte hoor!
Groetjes VP
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Goede ervaring met Mikkie in zijn topique [TK] Dvd's Snel gehandeld, top afgeleverd, goede zaak
PM maar even precies hoe en wat, welk topic wat er precies afgesproken etc.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:56 schreef ela het volgende:
Dacht goede zakem te doen met Joran Joran.goed contaçt geld gestort, zou 7april op de post mailtje gaat dinsdag., weekend niks.
Ma .jl mail excuus ivb sterfgeval maar was gepost nog niks en op mailtjes geen reactie , geen nano noch SE
Kan n mod iets doen
"Joran steelt geld van vriend"quote:Op woensdag 23 april 2008 08:43 schreef ela het volgende:
Met always-connected goede zaken gedaan.
van Joran- joran nog steeds niks helaas heb 140 euro gestort en niks ontvangen. Bah ela. NanKing kun jij er nog wat aandoen?
Gr ela
Ex-rentals kan je gewoon kopen, dus geen probleem.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:34 schreef Patch het volgende:
Een zeer gemengde ervaring met user Feitosa.
Een stapel dvd's bij Feitosa gekocht en:
1. Een dvd is een ex-rental, erg jammer![]()
2. Twee dvd's zijn zonder Nederlandse ondertiteling![]()
Ben er dus zelf () vanuit gegaan dat het hier normale dvd's betreft, regio 2 met Nederlandse ondertiteling. DOM !
Had ik dus beter bij Feitosa na moeten vragen, zelf vermelden deed Feitosa natuurlijk niet.
3. Later verzonden dan de belofte ....![]()
en 4;
De PM's die Feitosa stuurt.![]()
![]()
Deze bevatten een negatieve en sarcastische ondertoon. Ook verwijten naar mij, die niet gegrond zijn, en later weer, zonder excuses aan te bieden, dienen voor een nonchalante en arrogante reactie.
Ik heb hem zelf af moeten kappen, anders stapelde de negatieve PM's zich op, van zijn kant uit.
![]()
Ik ga ze hier niet plaatsen, als er mensen behoefte aan hebben, dan laat me het weten, dan verstuur ik ze.![]()
De verpakking is wel in orde, en op het eerste gezicht lijken de DVD's krasvrij en zonder vingerafdrukken. Sommige DVD-hoesjes lijken wel al veel meegemaakt te hebben...![]()
[TK] DVD collectie
http://forum.fok.nl/user/history/164122
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al 20 Euro kwijt om het te verzenden....dat zijn 24 titels en dan bied je 70 inc. Echt een Nederlander.....
Zal eens ff nadenken.
Voor dat geld doe ik al die titels niet weg. Doe maar een beter bod.
Niet mee eens. Een ex-rental is vaak meer beschadigd is een uitgeklede versie van de normale dvd. Daarnaast vind ik het niet meer dan normaal dat je vermeld dat dvd's geen NL subs hebben. Natuurlijk ligt er een taak voor de koper, maar ik vind dat de verkopende partij het van tevoren moet melden.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ex-rentals kan je gewoon kopen, dus geen probleem.
2 van de 24 cd die geen Nederlandse ondertiteling hebben, idd een fout van jou door er niet naar te vragen.
En hoesjes die beschadigt zijn.Het gaat toch op de dvd's.
De ondertoon van Feitosa kan ik prima begrijpen.![]()
Huilie.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:52 schreef NJ het volgende:
janB44 is een oplichter en zien we dus nooit meer terug.
Je kan zijn woonadres achterhalen doormiddel van het kenteken van zijn laguna. Kost 15 euro bij de rdw.quote:
En hoe het afliep:quote:Op woensdag 9 april 2008 19:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Update:
Nogmaals een compliment naar madame in kwestie: VampiricDemon Het blijkt dat TNT de boel verzaakt heeft maar dit nadrukkelijk ontkent. We hebben beide een klacht ingedient wat tot een 'onderzoek' heeft geleid van TNT. Nu is er vandaag bericht geweest dat ze er niks aan kunnen doen, omdat ze niet zeker weten dat het pakketje op de post is gegaan, of dat het pakketje wel of niet is aangekomen. TNT legt de schuld hierbij bij ons twee-en.
VampiricDemon laat dit niet 1-2-3 op zich nemen en besluit het volgende:
[..]
namen zijn even vervangen door nicks
Het verhaal is hiermee dus nog niet voldaan, en ook al was de totale waarde van het pakketje ongeveer 2 tientjes, vind ik het principe het belangrijkstHulde voor deze inzet!
Voor zover ik weet gaat dat nog altijd niet. En daarbij heeft ie dat ding al in November verkocht.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je kan zijn woonadres achterhalen doormiddel van het kenteken van zijn laguna. Kost 15 euro bij de rdw.
Zeker wel! De auto is overigens total-los of de grens over. SVRR46 is niet meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:12 schreef Dromer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat dat nog altijd niet. En daarbij heeft ie dat ding al in November verkocht.
Nou ja, ik ga toch naar de politie. Zij moeten, mits ome agent weet wat een computer is, zijn gegevens redelijk makkelijk kunnen achterhalen aangezien ik zijn volledige naam hebquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zeker wel! De auto is overigens total-los of de grens over. SVRR46 is niet meer.
Linkje hoe dat kan dan? Ik vind er niks over namelijk....(eigenaarsgegevens tegen betaling)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zeker wel! De auto is overigens total-los of de grens over. SVRR46 is niet meer.
[ Hier stond een verhaal dat niet meer van toepassing is. Mijn excuses hiervoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:37 schreef NoNickOne het volgende:
Goede ervaring met Edwinuss!
Kijk alleen een beetje uit voor zijn vriendin die is niet erg goed met cd hoesjes..
kan het niet beter verwoordenquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Hele goede ervaringen met Antony1989 in [TK] computer spul geld overgemaakt en na ontvangst ging het pakketje gelijk de post op, binnen no-time binnen en goed verpakt ook
Prima zaken mee gedaan, zou het zo weer doen
Ik heb dan weer een mindere ervaring. Topic openen, HD aanbieden en ik ben de enige bieder. Gewoon verkopen aan een ander en mij geen kans meer geven om meer te bieden. Reageren op een PM is te veel moeite.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:36 schreef Daklem het volgende:
Goede ervaring met Dizer. Toetsenbord van Apple van hem overgenomen in perfecte staat.
Gerne wieder
Ik ga er even achteraan, je hoort van me.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:42 schreef Shannara het volgende:
Slechte gang van zaken met Naj_Geetsrev![]()
In dit topic [TK/TR] Xbox360 games voor geld of PSP games ;) wou ik Blue Dragon van 'm overnemen. Nadat ik het geld via internetbankieren had overgemaakt (15 apr) zou hij het spel toesturen via de post.
Een week later nog niets ontvangen en na een PM berichtje kreeg ik zijn excuses, er was wat tussen gekomen. Ok, geen probleem, beter laat dan nooit, maar een week later had ik 'm nogsteeds niet binnen!
Na nog een PM bleek de game verloren te zijn gegaan met de post, maar Naj_Geetsrev zou het geld terug overmaken naar mijn rekening.
Netjes! Behalve dat ik het geld nogsteeds niet binnen heb gehad, hij niet reageert op mijn PM's en inmiddels zijn PM heeft uitgeschakeld!! Verder heeft hij een paar dagen geleden voor het laatste ingelogd op Fok!, dus op vakantie is hij niet.
Ik denk dat ik geduldig genoeg ben geweest... Het gaat maar om 20 euro, maar toch.
Zou een modje hier actie op willen ondernemen AUB?? Thanks!!
Edit: zijn PM is niet uitgeschakeld bij nader inzien, hij heeft mij gewoon geblokkeerd
PM terug.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:03 schreef LordLynx het volgende:
[..]
PM terug.
Ik ben er inmiddels ook achter dat een andere gebruiker de Ipod waarvoor ik dus betaald heb heeft opgehaald bij Keukentegel.
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:38 schreef remlof het volgende:
keukentegel komt z'n deals in V&A niet na. Kan niet meer posten totdat ie dat heeft rechtgezet.
Graag gedaan, de tevredenheid is overigens wederzijds, vlotte communicatie en betaling!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:51 schreef Bellerophon het volgende:
Goede ervaringen met ComicBookGuy, [GEZ] NES
Ontzettend aardig dat hij er een extra controler bij heeft gedaan
Heb een ander moederbord en hierop werkt het geheugen niet. Tevens ook op een andere pc. Dikke miskoop dus en ik denk dat hij gewoon defect spul probeer te verkopen, maar goed ik kan het ook mis hebben...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:00 schreef Jaheur het volgende:
Minder goede ervaring, maar goed dat is het risico om een product te kopen waarvan de verkoper de status niet weet.
Heb een moederbord. proc en geheugen gekocht maar op het moederbord zitten bolle condensators. Kan je gelijk zien als je het product inpakt, want je kijkt dan gelijk op het moederbord. klik
Product zelf was goed verpakt. Verzending duurde wat langer door priveredenen van de verkoper.
Jezus, wat een teringlijer.....quote:Op zondag 1 juni 2008 17:03 schreef LordLynx het volgende:
[..]
PM terug.
Ik ben er inmiddels ook achter dat een andere gebruiker de Ipod waarvoor ik dus betaald heb heeft opgehaald bij Keukentegel.
We hadden al eerder zaken gedaan de andere kant opquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:57 schreef Cothen het volgende:
Goede ervaring met Thrackan.
Zojuist de kast uit [TK] Chieftec Bigtower, ATI x800 AGP en meer opgehaald.
Met zijn schoonmaakskills is niks mis, dames
Gevalletje Vice versa.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met Herr.Flick. Gisteren e.e.a. afgesproken en vandaag heeft ie 't sd-kaartje opgehaald volgens afspraak
Geldt het zelfde voor mij...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef rene90 het volgende:
Goede ervaring met mbliek in [TK] Logitech X-530 (5.1 speaker set)
Had gevraagd of het mogelijk was het geld in 2 keer over te maken, 1 keer voor het verzenden, en 1 keer bij een actieve 3s code. Was geen probleem en heb het vandaag al ontvangen
Dank je wel, Thrackan! En goed te horen dat alles netjes op tijd was en goed past!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:07 schreef Thrackan het volgende:
[TK] Euro 2008 - Oranje-polo!
Prima ervaring met ChickenSpikey
Shirt is al binnen, past perfect! HUP HOLLAND HUP!
Beetje jammer dat het shirt niet heeft geholpenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:10 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Dank je wel, Thrackan! En goed te horen dat alles netjes op tijd was en goed past!
En voor ieder ander waar ik hier zaken mee doe: Tot nu toe heb ik met iedereen een goede ervaring, houden zo!
Zodra t mis gaat zal ik t hier wel posten. Geen nieuws = goed nieuws dus ;-)
Ik had hem zelf ook aanquote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het shirt niet heeft geholpen
Hij is wettelijk gezien verplicht het aan jou te verkopen als hij daadwerkelijk heeft toegezegd, maar ja zo een gedoe om dit voor de rechter voor elkaar te krijgen maar toch. Laat ik het zo zeggen, "je hebt er recht op".quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:03 schreef tazmanian het volgende:
Slechte ervaring met de aanbieder van [TK] Mac Mini Core 2 Duo 1.83
Spreekt met mij via pm een bedrag af waar ik mee akkoord ga. Om vervolgens te zeggen (een dag later) dat hij een hoger bod heeft gekregen... Doe dan geen aanbieding naar iemand toe of verkoop aan degene die je een aanbieding doet
[TK] Adanac Navigator horloge US Airforce Issued is nu dus binnen, mooi horloge! Thanks Jackal_Omegaquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:58 schreef Thrackan het volgende:
[TK] Garmin Nuvi navigatie (als nieuw)
is binnen, prima afhandeling sjors81
en van [TK] Adanac Navigator horloge US Airforce Issued kreeg ik een bericht dat ie op het postkantoor ligt, dezelfde dag.
TNT = vaag, maar Jackal_Omega heeft hem in ieder geval verstuurd
Jij ook bedankt voor het snelle zakendoen!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:21 schreef Thrackan het volgende:
[..]
[TK] Adanac Navigator horloge US Airforce Issued is nu dus binnen, mooi horloge! Thanks Jackal_Omega
[TK/TR] 36 DVD's + Games (PC/360)
Spaarzaam contact met TS, heeft aangegeven dat het spul op de post zou gaan deze week.
Het is nu 2 weken sinds dat ik het geld heb overgemaakt. Ik ga er nog een mailtje aan wagen, maar oh wat gaat dit traag...
EDIT: Hij valt net op de mat.
Ziet er lekker rood uit van binnenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:49 schreef Isegrim het volgende:
Goede ervaring met [ afbeelding ]. Gisteren besteld, vandaag in huis.
Als jij net zo lekker bent als een biefstuk had ik 't eigenlijk even persoonlijk moeten ophalen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ziet er lekker rood uit van binnen![]()
![]()
Graag gedaan hoor
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:32 schreef Loontjah het volgende:
Donroyco
Bedankt voor je DVD's
Ze zijn goed aangekomen.
Ik ben er erg blij mee, vooral The Godfather was nog in seal.
Alles goed verpakt en idd met een briefje.
Waarschijnlijk in goede vertrouwen opgestuurd aangezien ik gisteravond pas het geld overgemaakt heb.
Thanks, zulke users moeten er meer zijn op Fok!
Ik wacht ook op een DVD uit z'n andere topic.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:29 schreef Maruna het volgende:
Ik en een aantal andere users wachten met smart op onze dvd's/cd's van FreddyVork uit dit topic:
[TK] DVD's (concerten) en CD's
tot op heden niets ontvangen en er hangt nu een slotje op het topic....
Ik sluit aan in de rij van mensen die nog niets heeft ontvangen van FreddyVorkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:29 schreef Maruna het volgende:
Ik en een aantal andere users wachten met smart op onze dvd's/cd's van FreddyVork uit dit topic:
Hij woont in Utrecht volgens z'n profiel, en in de telefoongids staat maar één.....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:19 schreef Maruna het volgende:
hij mag hopen dat ik ze volgende week heb, want dan ga ik richting het noorden. En ik heb dan best de intentie even langs groningen te rijden om hem op te halen. Een adresje is zo gevonden.
Meldt zich.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:29 schreef Maruna het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/57713 die user heeft in [TK] 2 Picnic in the park festivalkaarten (John Mayer en meer) dat topic iets aan hem verkocht.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:19 schreef Maruna het volgende:
hij mag hopen dat ik ze volgende week heb, want dan ga ik richting het noorden. En ik heb dan best de intentie even langs groningen te rijden om hem op te halen. Een adresje is zo gevonden.
Geld is overgemaakt aan .... , maar goed, eens zien wat de andere user ervan weet. Goed gevonden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij woont in Utrecht volgens z'n profiel, en in de telefoongids staat maar één ...
Nanking is er mee bezig, even wachten wat daar uitkomt.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef Prosac het volgende:
Iemand die uberhaupt iets van FreddyVork heeft gehoord?
Ja ik.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef Prosac het volgende:
Heb jij niets gehoord? Jij hebt wel die pm gehad van mij toch?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef Prosac het volgende:
nee, ik heb je daar zondag ook een PM over gestuurd. Wel je PM gehad, maar niks van Freddy gehoord.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb jij niets gehoord? Jij hebt wel die pm gehad van mij toch?
Ik heb hem een lijstje gegeven met mensen die wat van hem tegoed hadden en als het goed is heeft hij met iedereen contact gehad, ik heb van de meesten een pm gehad dat ze iets gehoord hebben van hem.
Gewoon de topiclink erin plakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:55 schreef Glennz het volgende:
[TK/TR] PS3 Games!
Props naar SuperFruitig voor het snel verzenden en goed verpakken van DMC4 en RFOM.
hoe maak ik een link van de text?
Thanksquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gewoon de topiclink erin plakken
De props zijn wederzijds, Glenzz kwam de vraagprijs tegemoed, geld meteen overgemaakt zonder enig probleem.Prima koper!
heb een sorry voor vertraging bericht gehad, maar nog geen pakketje... ik wacht en wacht...quote:Op maandag 7 juli 2008 23:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee, ik heb je daar zondag ook een PM over gestuurd. Wel je PM gehad, maar niks van Freddy gehoord.
Het genoegen was geheel wederzijds (ik heb er althans alle vertrouwen in dat het geld op mijn rekening staatquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef BlackSheep het volgende:
[TK] Tim Burton's Tragic Toys ... - Collectible Figures
Goede zaken gedaan met TheSilencer
vandaag na een 2e PM eindelijk een kort berichtje terug dat "deze week"quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:32 schreef Maruna het volgende:
Nog niets van FreddyVork, opnieuw PM gestuurd met de eis van mijn DVD of mijn geld. Anders stappen wegens oplichting.
Hij heeft aan ons aangegeven dat hij sommige DVD die hij niet dubbel had wel dubbel heeft verkocht, daarom is ook zijn topic gesloten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:25 schreef Maruna het volgende:
heb ook een PM terug, DVD zou nu onderweg moeten zijn. En deze zou Nieuw zijn, dus had ie ze dan toen ie ze verkochte al wel of nog niet? :s
Inmiddels heb ik weer een PM gekregen waarin hij zich verontschuldigt voor het niet nakomen van z'n beloften. Nu zegt hij dat het absoluut uiterlijk morgen bij mij in de bus ligt. We zullen zienquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:17 schreef ruud.nl het volgende:
En nog steeds geen DVD of geld terug van FreddyVork.
Waar denkt die kneus toch mee bezig te zijn?
Ok, toch maar melden.. Gaat om dit topic: [TK] Gilera Runner DD (hobby project)quote:
Hmm.. een Jesus-freak. Misschien had je beter met hel en verdoemenis kunnen dreigen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:58 schreef AceHighHugo het volgende:
Onwijs slechte ervaring met Freddy Vork. Na 3 weken nog niets ontvangen dus geld teruggevraagd, en gedreigd met politie. Hij zegt dat hij het terug heeft gestort, maar blijkt dit maandagochtend niet te kloppen dan doe ik alsnog aangifte.
Denk dat we hier wel wat mee kunnen.
Jep kan alleen maar hetzelfde zeggen prima deal met RD4 gemaakt en tel is in perfecte staatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:56 schreef RD4 het volgende:
Goeie, snelle en eerlijke deal met Galaxyman in [TK] Sony Ericsson S500i *NIEUW* hij biedt, ik ga akkoord en iedereen is blij
FOK! dient geen aanklacht in, dat mogen de benadeelden zelf doen als ze dat willen. FOK! zal alleen medewerking verlenen als justitie daar om vraagt. Aangezien FOK! geen benadeelde is in dit verhaal is het bovenstaande irrelevant voor dit voorval.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
Onder dat invoer balkje staat ook altijd zo van:
Je IP-adres is ***********. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Dat is toch ook het geval bij die FreddyVork? Lijkt mij gewoon een pure oplichter als ik hier de berichten zo lees
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef Biefstuk het volgende:
Zoals het er nu uitziet heb ik geen kanker, ben ik blij om!
Morgen worden de pakjes verzonden, soory dat het zo lang duurde
Ik geef toe dat het hier niet het topic voor is, maar goed nieuwsquote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef Biefstuk het volgende:
Zoals het er nu uitziet heb ik geen kanker, ben ik blij om!
Morgen worden de pakjes verzonden, soory dat het zo lang duurde
Haha heel grappig verhaal...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef powerflux het volgende:
kloonvanwelkominspace:
neemt een grote TV van mij over, maar communiceert slecht en te laat. komt hem uiteindelijk ophalen en dumpt hem vervolgens midden in het centrum van groningen.. nog geen 200 meter van mijn deur. zeg dan dat ie te groot is ofzo.. :|
mocht het stomtoevallig dezelfde TV zijn van hetzelfde model, maar niet de mijne.. mijn excuses. anders gewoon: Associaal. nu zadel je andere mensen op met jouw problemen: op een uitgaansavond wordt dat ding misschien kapotgetrapt en wie ruimt dat op?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:43 schreef Rimpelhond het volgende:
Pakketje ontvangen, een blije mams en een blij kind,
de extra's vielen ook in goede aarde
Dank je wel Biefstuk en tot de volgende keer!
Ik heb 'm gesloten. Voortaan even hier vragen --> [V&A | FEEDBACK]quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:01 schreef nelisb het volgende:
Deze kan dicht.
Aangezien ikzelf er geen bon bij krijg durf ik het niet aan om hem door te verkopen.
[TK] T-mobile Ameo 16gb
Ging hij er niet op stampen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef powerflux het volgende:
kloonvanwelkominspace:
neemt een grote TV van mij over, maar communiceert slecht en te laat. komt hem uiteindelijk ophalen en dumpt hem vervolgens midden in het centrum van groningen.. nog geen 200 meter van mijn deur. zeg dan dat ie te groot is ofzo.. :|
mocht het stomtoevallig dezelfde TV zijn van hetzelfde model, maar niet de mijne.. mijn excuses. anders gewoon: Associaal. nu zadel je andere mensen op met jouw problemen: op een uitgaansavond wordt dat ding misschien kapotgetrapt en wie ruimt dat op?
Wel een beetje aso iddquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef powerflux het volgende:
kloonvanwelkominspace:
verhuizing naar den bosch. kwamen er langs met een overvolle aanhanger waar ie met geen mogelijkheid bij had gepast. dat voelt kut.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wel een beetje aso idd![]()
Maar kun je hem niet weer ophalen dan? En waarom gaf je het gratis weg?
Ik ook maar volgens mij heeft hij zijn zaken wel keurig afgehandeldquote:Op maandag 21 juli 2008 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Damn als ik het zo lees heeft die FreddyVork Bol.com aardig gesponsord de afgelopen tijd. Stiekem wel benieuwd wat er achter zit.
Oei, ik wacht ook nog op een terugbetaling van FreddyVork....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Meldt zich.
Snow Patrol - Eyes Open
Kaiser Chiefs - Yours Truly Angry Mob
Coldplay - A Rush of Blood to the Head
Coldplay - X and Y
Coldplay - Parachutes
keurig 25 euro overgemaakt. Zie vervolgens dat meerdere schijnbaar dezelfde cd's hebben gekocht. Maakt niet uit volgens Freddy/Jonathan want hij heeft dubbele. Zou ze woensdag 18 juni posten, vervolgens de zaterdag, toen afgelopen zaterdag en ineens afgelopen dinsdag/woensdag. Maar helaas, nog niks gekregen. Op PM reageert meneer niet meer.
Indien iemand langs gaat, vergoed ik de verzendkosten van mijn cd's die meegenomen worden.
Ik heb ook mijn geld terug van FreddyVork. ik snap er weinig van, maar het is toch allemaal netjes afgehandeld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef ruud.nl het volgende:
FreddyVork heeft eindelijk, na een maand, m'n geld terugbetaald. Ik wacht op z'n uitleg waarom alles zo moeizaam en traag is gegaan.
Ik zal in ieder geval nooit meer iets bij hem kopen.
Voor mij geld hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:17 schreef MPG het volgende:
Prima zaken gedaan met SpookY22 in dit topic [TK] 2,5 Inch Hdd's & laptop memory en meer .
mijn bestelling is ook binnen, toppiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:17 schreef MPG het volgende:
Prima zaken gedaan met SpookY22 in dit topic [TK] 2,5 Inch Hdd's & laptop memory en meer .
En jij snelle verstuurder, prima ingepakt ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:22 schreef stanneveldm het volgende:
Goede ervaring met Buitenbeentje, snelle betaler!
Dag erna de melding dat hij het meegegeven heeft aan zijn vader en dat het de dag erna al moet zijn en anders nog één dagje later..quote:Nog niet geweest! Ik voel me nog niet heel goed dus mijn vader levert het af.Dus je hebt hem deze week zeker wel! Mijn vader moet tot 10 uur vanavond werken, hij levert hem in zijn pauze af , dus dan kan ik je de T&T vanavond of morgenochtend vroeg opsturen! Hoop dat dat goed is, aangezien ik zelf nog niet lekker genoeg ben om de deur uit te gaan!
Waarop deze reactie kwam:quote:Kijk Ingmar, als je hem nog niet op de bus gedaan hebt, ok, kan ik inkomen, maar zeg dat dan gewoon alsjeblieft en kom niet met dit aan.
Verder krijg je bij iedere pakketpost die je aflevert automatisch een T&T code, die onder de streepjescode staat die ze er op plakken en waarvan ze een kopie aan je meegeven.
Zorg dus alsjeblieft als je hem nu echt (morgen lijkt me niet meer dan eerlijk?!) op de bus doet dat je mij die T&T code stuurt..
Je kan hem sturen naar:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Best handig niet? Bezorggevens als je iets wil opsturen..
Ik hoor wel van je..
Grtz.
Kortom:quote:Hoi,
Ik had het gisteren even nagevraagd aan mijn vader, en hij zei inderdaad dat ook het adres er niet eens opstond, en dat hij het dus daar heeft achtergelaten, en dat ik het zelf dus nog moet opsturen en het adres opschrijven. Ik dacht dat mijn vader dat wel eerder zou zeggen. Anyway, ik zal er zsm heengaan om het adres door te geven en op te laten sturen.
Groetjes en excuses
Ik denk, vooruit dan maar, laatste kans.quote:Het pakje is nu echt verstuurd. Alles wat mijn vader zei klopte, bij aangetekend verzenden kon je nog, als er iets fout ging, een schadeclaim eisen van maximaal 500 euro maar geen T&T. Die kreeg je alleen bij verzekerd verzenden. Ik heb het dus gewoon aangetekend verzonden, dan moet hij door jou worden ondertekend, dus dan kan er eigenlijk niks fout gaan. Ik heb nagevraagd hoelang het zou duren, en hij zou er waarschijnlijk morgen al wel zijn maar het kon maximaal maandag worden. Als je hem dan nog niet had moest ik contact opnemen en dus de schadeclaim eisen. Ik hoor dus van je wanneer je hem hebt ontvangen. Vanaf morgenmiddag tot dinsdag ben ik dan op vakantie, maar je kunt me altijd smsen naar mijn mobiele nummer die ik je heb gegeven, is alleen wel duurder omdat ik in Frankrijk zit.
Groetjes
Dinsdag TNT aan de deur, ander pakketje helaas en de melding dat ze verder niks voor mij hebben..quote:Op maandag 21 juli 2008 16:37 schreef Wiiperdiipii het volgende:
blabla, klik link hierboven voor tekst, t gaat nu om de datum
Jaja, Sherlock Holmes ftw.quote:Hoi.
Het pakketje is er nog steeds niet. Vanochtend stond iemand van de TNT aan de deur om 9.00 uur, dus ik dacht dat moet hem zijn, maar het was voor een ander pakketje wat ik besteld had. Hij wist niks van nog een aangetekend pakketje voor dit adres, dat had hij dan bij zich moeten hebben namelijk.
Zaterdag niks, gisteren niks en vandaag dus ook niet meer, dus ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht. Ook n.a.v. je vorige bericht dat het al op de post zat, terwijl je mijn adresgegevens nog niet eens had!
Om te beginnen om dat gevoel weg te nemen kan je een kopie/ foto van je bonnetje naar me mailen, van de betaling van het verzenden van afgelopen vrijdag. Een screenshot vanaf je internetbankieren, als je gepint hebt, is ook goed.
Vervolgens wens ik ¤ 75,- terug te ontvangen op het rekeningnummer ****
Hoe en wanneer jij het geld van de verzekering krijgt maakt me niet uit, maar ik wil uiterlijk morgenmiddag 13.00 uur een bewijsje van verzending van dat geld.
Mocht je dit nou niet doen of niet iets kunnen overleggen waarmee het vermoeden weggaat dat je me gigantisch aan het oplichten bent dan zal ik met alle gegevens die ik heb naar buiten treden, ik ben het nu helemaal beu namelijk.
Er liep al een topic op een forum over oplichting over een deal met jou die misgegaan was, daar zal er nog een bij komen met het complete verhaal en al je gegevens, er zal hier op Fok een topic over worden geopend en een mail worden gestuurd naar de Administrators om je te laten permbannen. Verder ga ik dan je ouders op de hoogte stellen van dit gedoe. Gelukkig wonen er niet zo veel Böckers in Doetinchem en anders kan ik via je oude school, het St.-Ludgercollege, ook wel aan je adres komen.
Ook zal ik aangifte doen bij de politie van oplichting en daarbij kan ik ze je volledige naam, adres, rekeningnummer, foto, geboortedatum, woonplaats en telefoonnummer en dat van je vader geven. Me dunkt dat ze dan weten wie ze moeten hebben en zeker is dan ook wel dat ze je dan even met een bezoekje komen vereren.
Zoals je leest ben ik er helemaal klaar mee en sta ik op het punt om actie te ondernemen als je nu niet met een mooi berichtje terugkomt met wat bewijsjes daarin dat je me niet aan het oplichten bent. Mocht je dat niet lukken, dan dus een bewijsje van overschrijving van ¤ 75 uiterlijk morgenmiddag en anders weet je de consequenties.
Ik hoor van je..
Grtz.
Als je zoiets écht heb opgestuurd, dan laat je het hier toch niet bij zitten? Dan ga je er toch feller tegen in of op onderzoek uit?quote:Hoi,
Ik zal het geld dan terugstorten morgen en met een bewijsje, want het had zeker vandaag wel aangekomen moeten zijn. Heb ik het bewijsje morgen niet, mag je doen wat je wilt.
Groetjes
Ik ben er even achteraan gegaan, fijn dat je hier het complete verhaal hebt neergezet. Zoals je kan zien is de betreffende user nu van FOK! af gedonderd, dit soort gezeur willen we niet. Gelukkig heb je je geld terug, maar het had ook anders af kunnen lopen...quote:
Ik zou het niet weten, moet je even aan Yvonne vragen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ok, prima geregeld. Merci.
Is dit dan een IP-ban of moet ik de oude reeksen van die kerel in de gaten houden om te zien of hij een nieuwe account aanmaakt?
Ik heb hem zojuist een PM gestuurd, even kijken wat ik voor antwoord krijg.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:12 schreef SpookY22 het volgende:
Tot op heden GEEN goede ervaring met Baret-V2 in [TK] Xbox 360 games
Na afgelopen donderdag te hebben gehoord dat hij de games had terug ontvangen nadat ze waren verstuurd heb ik het adres van mijn werk doorgegeven en tot op heden heb ik niets ontvangen. Let wel 17 juli zijn de games verstuurd. TS reageert ook zelden op PM's......en ik heb weinig zin om naar Almelo te gaan om ze te moeten halen.......
Hier ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:17 schreef MPG het volgende:
Dat geldt ook voor rene90, netjes verlopen, snelle levering en het item in prima conditie!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:17 schreef rene90 het volgende:
DubbelDrank in [TK] Het grote "van alles wat" verkooptopic Rene90 *update. Goed en duidelijk PM contact, geld snel (zelfde dag) ontvangen.
Andersom idem. Snelle betaling, geen gezeur!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:58 schreef SpookY22 het volgende:
Perfecte Ervaring met F35 in [TK] 360 ELITE. Incl games & Halo 3 Legendary Edition
Goeie en snelle afhandeling en communicatie, vandaag games ontvangen in perfect staat.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
Helaas na vele goeie ervaringen nu mijn eerste slechte ervaring hier gehad met Wiiperdiipii.
House seizoen 2 kwam maar niet aan. Toen beloofd dat ik mijn geld terug kreeg en daar wacht ik ook al weer een hele poos op!
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:14 schreef yvonne het volgende:
Desperadoz aka Wiiperdiipii, weg van FOK!, oplichting in V&A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |