Een klantenservice kan meestal een check doen dmv het telefoonnummer/IMEI nummer wanneer die geleverd/geactiveerd is.quote:Op zondag 20 april 2008 16:12 schreef Serinde het volgende:
Mocht er iets met de telefoon zijn/gebeuren, dan heb ik evt. een bon om te laten zien hoe oud de telefoon is. Stel dat na een week of 3 het scherm kapot gaat buiten mijn schuld om, dan vind ik dat ik (deels) recht heb op garantie, ook al zullen ze zeggen dat die na een jaar verlopen is. Met bon is dan makkelijker klagen dan zonder, snap je?Of kunnen ze aan het nummer van de telefoon ook gewoon zien wanneer hij geleverd is? Ik heb er verder ook geen verstand van
heb gelukkig ook nog nooit iets gehad met een mobiele telefoon waarvoor ik terug moest gaan naar de winkel
Ik heb Rabobank, als ik vandaag 165 euro overmaak, kun jij de telefoon dan uiterlijk dinsdag nog op de post doen?
Mailen kan naar saskia._@hotmail.com
quote:Op zondag 20 april 2008 16:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Een klantenservice kan meestal een check doen dmv het telefoonnummer/IMEI nummer wanneer die geleverd/geactiveerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |