abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57997587
Omdat mijn abo afloopt en ik een andere telefoon ga halen bied ik mijn zeer complete, simlockvrije, Nokia N80 aan. De telefoon is in goede staat, bevat alleen hier en daar wat gebruikerssporen. De telefoon wordt zeer compleet geleverd met:
- 512MB miniSD
- Tomtom benelux software
- Bluetooth GPS receiver
- Motorola bluetooth headset

- Telefoonhouder
- Alle extra accessoires zoals bij aankoop

Prijs: ¤165,-

pi_57997742
tvp
pi_58071471
Schop!
pi_58075216
150 euro

Hoelang gaat de accu trouwens mee?
pi_58083275
Voor ¤165,- wil ik er wel een nieuwe 1700mAh accu bij leveren, dat is wel te regelen. De huidige gaat bij normaal gebruik nog zo'n 4/5 dagen mee, maar bij gebruik van TomTom beduidend minder.
pi_58128909
Sorry ik zie er toch vanaf, de telefoon was niet voor mij bedoelt maar voor iemand anders en die heeft geen interesse meer. Succes nog
pi_58129328
Vriendlief zoekt een nieuwe telefoon met als enige eisen: kunnen bellen en aanwezigheid van navigatie Stiekem vind ik deze telefoon zelf ook wel erg tof.

Woon je toevallig in de buurt van Nijmegen? Dan scheelt dat misschien weer verzendkosten

Ik denk er even over na.
pi_58146257
Ik woon ter hoogte van Heerenveen, niet in de buurt van Nijmegen dus helaas, anders had je alles nog even kunnen bekijken. Maar denk er maar even over na
pi_58164041
Wat is dat kabeltje dat op de eerste foto links naast de telefoon ligt?
Welke versie van TomTom zit erbij? Begin 2007 denk ik?
De autolader op de foto, is die van de GPS (wij hebben dezelfde ) of van de telefoon? Zo te zien het eerste.
en heb je evt. de bon nog?

Ik moet even de bankrekeningen en rekeningen die ik nog moet betalen checken, onder voorbehoud van financiering ( ) een bod van 165 euro, en dan zoals aangeboden in een andere post met een nieuwe 1700mAh accu.
pi_58175064
Dat kabeltje is een converter van de nokia pop poort naar jack stekkertje, daarmee kan je dus met gewone koptelefoonaansluiting werken.

Autolader is idd van de GPS.

Bon heb ik wel, maar snap niet helemaal wat voor toegevoegde waarde dat heeft?

Ik houd even rekening met je bod, ik heb ook kopers via Marktplaats, maar zolang die niet boven jouw bod gaan is er niets aan de hand.
pi_58180711
Mocht er iets met de telefoon zijn/gebeuren, dan heb ik evt. een bon om te laten zien hoe oud de telefoon is. Stel dat na een week of 3 het scherm kapot gaat buiten mijn schuld om, dan vind ik dat ik (deels) recht heb op garantie, ook al zullen ze zeggen dat die na een jaar verlopen is. Met bon is dan makkelijker klagen dan zonder, snap je? Of kunnen ze aan het nummer van de telefoon ook gewoon zien wanneer hij geleverd is? Ik heb er verder ook geen verstand van heb gelukkig ook nog nooit iets gehad met een mobiele telefoon waarvoor ik terug moest gaan naar de winkel

Ik heb Rabobank, als ik vandaag 170 euro overmaak, kun jij de telefoon dan (voor een klein deel op jouw kosten) uiterlijk dinsdag nog op de post doen?

Mailen kan naar saskia._@hotmail.com
  zondag 20 april 2008 @ 16:13:43 #12
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58180753
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:12 schreef Serinde het volgende:
Mocht er iets met de telefoon zijn/gebeuren, dan heb ik evt. een bon om te laten zien hoe oud de telefoon is. Stel dat na een week of 3 het scherm kapot gaat buiten mijn schuld om, dan vind ik dat ik (deels) recht heb op garantie, ook al zullen ze zeggen dat die na een jaar verlopen is. Met bon is dan makkelijker klagen dan zonder, snap je? Of kunnen ze aan het nummer van de telefoon ook gewoon zien wanneer hij geleverd is? Ik heb er verder ook geen verstand van heb gelukkig ook nog nooit iets gehad met een mobiele telefoon waarvoor ik terug moest gaan naar de winkel

Ik heb Rabobank, als ik vandaag 165 euro overmaak, kun jij de telefoon dan uiterlijk dinsdag nog op de post doen?

Mailen kan naar saskia._@hotmail.com
Een klantenservice kan meestal een check doen dmv het telefoonnummer/IMEI nummer wanneer die geleverd/geactiveerd is.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_58180782
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:13 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Een klantenservice kan meestal een check doen dmv het telefoonnummer/IMEI nummer wanneer die geleverd/geactiveerd is.
Goed om te weten. Nooit nodig gehad maar je weet het nooit immers
pi_58195713
Gisteravond teruggemaild en geld overgemaakt
pi_58206544
Verkocht idd
pi_58263824
Telefoon is vandaag bezorgd
pi_58263864
Veul plezier ermee.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties