In principe wil ik alles in 1 koop doen. Maar als je met een goede prijs komt kunnen we altijd pratenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:19 schreef MrManiak het volgende:
Verkoop je eventueel de Halo-pack (Legendary dus) los
Niet dat het je echt aangaat, maar ik gebruik hem gewoon (te) weinig. En dat zal in de toekomst zeker niet meer worden. Dus vandaar nu de verkoop.quote:
Als potentiele koper heb ik het recht om zoiets te vragen voor als je het niet wistquote:Op zondag 20 juli 2008 19:35 schreef F35 het volgende:
[..]
In principe wil ik alles in 1 koop doen. Maar als je met een goede prijs komt kunnen we altijd praten
[..]
Niet dat het je echt aangaat, maar ik gebruik hem gewoon (te) weinig. En dat zal in de toekomst zeker niet meer worden. Dus vandaar nu de verkoop.
Dat gaat niet gebeuren, alleen evt Halo 3 Legendary gaat los weg, maar zeker geen onderdelen!quote:Op zondag 20 juli 2008 19:51 schreef SpookY22 het volgende:
tvp voor de harddisken Ghost recon 2 en GTA voor bod van 60 incl
mocht je losgaan verkopen.
Nope er zit een houder in om de dvd's op te bergenquote:
Ik heb de grotere broer 2x in huis de helaas...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:06 schreef MaikelS het volgende:
Eventueel intresse in een Samsung 226BW 22" widescreen bijna nieuwe met bijbetaling van mijn kant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |