Ik ben al 3 dagen op zoek naar een 2.5" HDD -> 3.5" HDD adapter, dit omdat ik een backups wil maken vanaf een laptop HDD die brak is en dus niet meer boot (bootsector van windows is kaduuk). Nu ben ik op zoek naar een simpele converter waarmee ik deze laptop hdd tijdelijk in mijn pc kan hangen. Het probleem is alleen:
1. Ik kan alleen internetbedrijven vinden in tokyo en verweggistan die deze dingen voor 5 dollar aanbieden, maar dan wel 10 dollar verzendkosten vragen en dan heb ik het kabeltje over 2 weken.
2. Hier (omg. Eindhoven) heeft GEEN enkel bedrijf dit simpele kabeltje; wat ze wel verkopen is een extern dockingstation (a 25 euro). Dit heb ik dus niet nodig, en wil ik ook niet. (het is puur voor 1x backup, het is niet mijn laptop en ik heb geen intentie om dit ding intensief te gebruiken)
Dus wat ik me af vraag:
Weet iemand (omgeving Eindhoven) een bedrijf/zaak die deze dingen verkoopt. Er zat zon hippe/dure electrozaak op de kleine berg maar die is weg -_-
Of weet iemand een (liefst nederlands) bedrijf dat deze dingen verkoopt, en dan niet 6,70 verzendkosten op een apparaat van 3 euro (pricewatch hielp niet bij mij

)
Of heeft iemand er nog 1 liggen ?

![]()
De simpelste mogelijk!