quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:16 schreef LasTeR het volgende:
*Schopt.
Ik koop vanavond Gone in Sixty Seconds van je en Donnie Brasco, voor een entree bij Manhattan en wat bier!![]()
Deal?
Niet meer dvd's? Dat is makkelijker met opsturen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:35 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Der Untergang voor ¤5,- inclusief verzendkosten?
Niet meer dvd's? Dat is makkelijker met opsturen.quote:
Niet meer dvd's? Dat is makkelijker met opsturenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:18 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
klinkt goed als TS in de buurt woont
![]()
tevens schop
PS: ik wil HP wel van je overnemen. 5 euro exc. is een deal. PM maar.
Is goed, dit lang weekend kan ik alleen niet verzenden, de dvd's liggen op mijn kamer en ben daar nu nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:52 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Der untergang + se7en, 10 incl. dan maar?
Nee, sorry. De rest vind ik minder interessant.quote:[..]
Niet meer dvd's? Dat is makkelijker met opsturen.
Oke, dat kanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:19 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Nee, sorry. De rest vind ik minder interessant.
Ga je akkoord met mijn bod?
Gratis DVD'squote:
Da's dan vijf euroquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:09 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Gratis DVD's.
.....Flauw ja.
Doe mij Sl8n8 maar.
Service van de zaakquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:11 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
DVD's zijn vandaag binnengekomen. Alles is netjes verlopen etc. Er zat zelfs een briefje bij
Nee, geen interesse..quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Interesse in ruilen?
[TR/TK] DVD's nieuw en gebruikt
Ice Age was al gereserveerd voor Wiiperdiipii via PM.. Om de pijn te verzachten wil ik wel een andere dvd opsturenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:33 schreef MaxMark het volgende:
Catch me if you can + Ice Age voor ¤10 incl?
Akkoord.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:22 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ice Age + Shrek 1 en 2 voor 18 euro incl ?
Naja, dr zit verder niet echt iets bij dat ik wil hebben. ¤5 incl. voor CMIYC dan maar?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ice Age was al gereserveerd voor Wiiperdiipii via PM.. Om de pijn te verzachten wil ik wel een andere dvd opsturen
Vind ik ook goed, stuur je gegevens maar per PMquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Naja, dr zit verder niet echt iets bij dat ik wil hebben. ¤5 incl. voor CMIYC dan maar?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef MaxMark het volgende:
Ik had 'em vanmorgen al in de bus. Dus binnen 20 uur na de deal had ik de DVD al binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |