quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:16 schreef LasTeR het volgende:
*Schopt.
Ik koop vanavond Gone in Sixty Seconds van je en Donnie Brasco, voor een entree bij Manhattan en wat bier!![]()
Deal?
Niet meer dvd's? Dat is makkelijker met opsturen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:35 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Der Untergang voor ¤5,- inclusief verzendkosten?
Niet meer dvd's? Dat is makkelijker met opsturen.quote:
Niet meer dvd's? Dat is makkelijker met opsturenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:18 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
klinkt goed als TS in de buurt woont
![]()
tevens schop
PS: ik wil HP wel van je overnemen. 5 euro exc. is een deal. PM maar.
Is goed, dit lang weekend kan ik alleen niet verzenden, de dvd's liggen op mijn kamer en ben daar nu nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:52 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Der untergang + se7en, 10 incl. dan maar?
Nee, sorry. De rest vind ik minder interessant.quote:[..]
Niet meer dvd's? Dat is makkelijker met opsturen.
Oke, dat kanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:19 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Nee, sorry. De rest vind ik minder interessant.
Ga je akkoord met mijn bod?
Gratis DVD'squote:
Da's dan vijf euroquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:09 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Gratis DVD's.
.....Flauw ja.
Doe mij Sl8n8 maar.
Service van de zaakquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:11 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
DVD's zijn vandaag binnengekomen. Alles is netjes verlopen etc. Er zat zelfs een briefje bij
Nee, geen interesse..quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Interesse in ruilen?
[TR/TK] DVD's nieuw en gebruikt
Ice Age was al gereserveerd voor Wiiperdiipii via PM.. Om de pijn te verzachten wil ik wel een andere dvd opsturenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:33 schreef MaxMark het volgende:
Catch me if you can + Ice Age voor ¤10 incl?
Akkoord.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:22 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ice Age + Shrek 1 en 2 voor 18 euro incl ?
Naja, dr zit verder niet echt iets bij dat ik wil hebben. ¤5 incl. voor CMIYC dan maar?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ice Age was al gereserveerd voor Wiiperdiipii via PM.. Om de pijn te verzachten wil ik wel een andere dvd opsturen
Vind ik ook goed, stuur je gegevens maar per PMquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Naja, dr zit verder niet echt iets bij dat ik wil hebben. ¤5 incl. voor CMIYC dan maar?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef MaxMark het volgende:
Ik had 'em vanmorgen al in de bus. Dus binnen 20 uur na de deal had ik de DVD al binnen
Wat is binnen een paar dagen, maandag goed genoeg?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Muppet show en catch me if you can 15 euro incl verzenden?
Moet dan wel binnen een paar dagen op de post... Kan dat?
Ja, da's OK. Maandag over een week gaan we emigrerenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat is binnen een paar dagen, maandag goed genoeg?
(ben nu niet op mijn kamer, postkantoor zit daar in de buurt)
Cool, waar gaat de (eenmalige) reis naar toe?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, da's OK. Maandag over een week gaan we emigreren
Ik PM je morgen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cool, waar gaat de (eenmalige) reis naar toe?
Graag zou ik je adres via PM willen, dan weet ik waar het naar toe moet
Is goed, de deal staatquote:
Zijn de dvd's van The Muppet Show goed aangekomen?quote:
13 euro inclusief?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:28 schreef Loontjah het volgende:
Bella Mafia / Donnie Brasco(1DVD, 2 films) 4 euro
Flushed Away 5 euro
Godfather 5 euro
Leuk prijsje incl ?
Stuur je gegevens maar via PM, dan regelen we het daar wel verder..quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:33 schreef Loontjah het volgende:
OK, deal !
Weet ik niet, ik ben morgen pas weer in DH. I'll let you know.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zijn de dvd's van The Muppet Show goed aangekomen?
Nee, dan ga maar lekker naar de rommelmarktquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:59 schreef Schoothondje het volgende:
Ik koop alle overgebleven DVD's voor 2 euro per stuk.
Goed om te horenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:32 schreef Loontjah het volgende:
Donroyco
Bedankt voor je DVD's
Ze zijn goed aangekomen.
Ik ben er erg blij mee, vooral The Godfather was nog in seal.
Alles goed verpakt en idd met een briefje.
Waarschijnlijk in goede vertrouwen opgestuurd aangezien ik gisteravond pas het geld overgemaakt heb.
Thanks, zulke users moeten er meer zijn op Fok!
Ah oké, ik maakte me al een beetje zorgenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
DVD is via een omweg goed terecht gekomen
Thanks Donroyco, prima afgehandeld
Mja, hij kon niet door de brievenbus, dus lag bij het postkantoor. Maar stiekem woonde ik toen al in Belgiëquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah oké, ik maakte me al een beetje zorgen
Veel plezier ermee
15 inc van maken? In verband met verzenden..quote:Op woensdag 12 november 2008 04:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Allebei de Lama's DVD's, Bone Collector (Jeffery Deaver is een held) en Terminal voor 12,50 inc?
Even nog een een reactie van Papabear afwachten, anders mag je ze voor die prijs hebbenquote:
Done!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:48 schreef m0ridin het volgende:
Is cool, ik hoor het wel
Kun je me er voor de zekerheid over pm-en? Voor t geval ik dit topic vergeet te checken...
Dealtjequote:Op woensdag 12 november 2008 09:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
15 inc van maken? In verband met verzenden..
Zie PMquote:
pm terugquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |