Waar heb je die dan vandaan?quote:Op zondag 13 april 200820:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zoiets in donkerrood staanOuderwets model, maar met druktoetsen
Ik zat net op de site te kijken, maar zie het daar niet staan (sowieso weet ik niet onder welk kopje dat dan valt, maar toch), maar waar kan je dat dan kopen? Gewoon tussen de telefoons ed? En ik wil wel een werkende he?quote:
Ik bedoelde alleen dat hij gewoon moet functioneren als telefoons van nuquote:Op zondag 13 april 200820:04 schreef DroogDok het volgende:
Je bedoelt moderne telefoon in ouderwets jasje denk ik?
Te moeilijkquote:Op zondag 13 april 2008 20:06 schreef DroogDok het volgende:
Of je neemt een echte oude telefoon met een pulse-tone converter ertussen
Van m'n oma geweestquote:
die vind ik leuker dan zo'n draai telefoon. Maarja het moet wel in je inrichting passen natuurlijk.quote:
Oh, ik had al bijna die ganz cheylle witte bakkelieten draaischijftelefoon gekochtquote:Op zondag 20 april 2008 23:30 schreef zomgmoz het volgende:
Ik heb ergens iets gelezen over dat telefoons met een draaischijf niet meer werken met de huidige netwerken ofzo!
weet niet of het klopt, zal even zoeken
dat werkt inderdaad niet in keuzemenu's e.d. verder zou het moeten werken. anders koop je idd zo'n tone-pulse converter ding.quote:Op zondag 20 april 2008 23:30 schreef zomgmoz het volgende:
Ik heb ergens iets gelezen over dat telefoons met een draaischijf niet meer werken met de huidige netwerken ofzo!
Klopt deels. Belde een keer iemand naar Radio 538 op voor een prijsvraag, kwam in de uitzending, en kon toen niet meespelen omdat ze een te oude telefoon (met pulskeuze) hadden!quote:Op zondag 20 april 2008 23:30 schreef zomgmoz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |