En hoe het afliep:quote:Op woensdag 9 april 2008 19:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Update:
Nogmaals een compliment naar madame in kwestie: VampiricDemon Het blijkt dat TNT de boel verzaakt heeft maar dit nadrukkelijk ontkent. We hebben beide een klacht ingedient wat tot een 'onderzoek' heeft geleid van TNT. Nu is er vandaag bericht geweest dat ze er niks aan kunnen doen, omdat ze niet zeker weten dat het pakketje op de post is gegaan, of dat het pakketje wel of niet is aangekomen. TNT legt de schuld hierbij bij ons twee-en.
VampiricDemon laat dit niet 1-2-3 op zich nemen en besluit het volgende:
[..]
namen zijn even vervangen door nicks
Het verhaal is hiermee dus nog niet voldaan, en ook al was de totale waarde van het pakketje ongeveer 2 tientjes, vind ik het principe het belangrijkstHulde voor deze inzet!
Voor zover ik weet gaat dat nog altijd niet. En daarbij heeft ie dat ding al in November verkocht.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je kan zijn woonadres achterhalen doormiddel van het kenteken van zijn laguna. Kost 15 euro bij de rdw.
Zeker wel! De auto is overigens total-los of de grens over. SVRR46 is niet meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:12 schreef Dromer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat dat nog altijd niet. En daarbij heeft ie dat ding al in November verkocht.
Nou ja, ik ga toch naar de politie. Zij moeten, mits ome agent weet wat een computer is, zijn gegevens redelijk makkelijk kunnen achterhalen aangezien ik zijn volledige naam hebquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zeker wel! De auto is overigens total-los of de grens over. SVRR46 is niet meer.
Linkje hoe dat kan dan? Ik vind er niks over namelijk....(eigenaarsgegevens tegen betaling)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zeker wel! De auto is overigens total-los of de grens over. SVRR46 is niet meer.
[ Hier stond een verhaal dat niet meer van toepassing is. Mijn excuses hiervoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:37 schreef NoNickOne het volgende:
Goede ervaring met Edwinuss!
Kijk alleen een beetje uit voor zijn vriendin die is niet erg goed met cd hoesjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |