Nofi, maar je wil dus een horloge die volgens jouw verhaal "byzonder" is, voor 200 euro verkopen terwijl hij uit 1986 is.. toen was de euro er nog niet eens!quote:
Het is dus ook meer voor mensen die het wel bijzonder vinden, en het bijvoorbeeld als collectorsitem willen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nofi, maar je wil dus een horloge die volgens jouw verhaal "byzonder" is, voor 200 euro verkopen terwijl hij uit 1986 is.. toen was de euro er nog niet eens!![]()
ik vind het erg duur voor iets wat imo niet byzonder is....
De nieuwe kunststof kost tegenwoordig ook al snel 125 euro. De Marathon heeft inderdaad een H3 symbool. Deze niet, aangezien ie geen tritium buisjes heeft en dus niet blijvend radioactief is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:48 schreef Yngwie het volgende:
Heb je het verhaaltje gelezen? De metalen versie is sowieso al meer waard dan de nieuwere, kunststof versie. Er is ook een versie waar het H3 en het nucleair symbooltje op de wijzerplaat staan, maar ik weer niet welke het zeldzaamst is, ik verwacht deze eigenlijk. Het bevat een zwitsers quartz uurwerk in die de reputatie heeft supersterk te zijn. Dat samen met de waterdichtheid tot 200 meter zorgt er dan ook meteen voor dat ie niet makkelijk kapot te krijgen zal zijn.
200 Euro is niet goedkoop voor dit horloge, maar is ook zeker geen belachelijk hoge prijs. Het is dat ik al een aantal flink aankopen gedaan heb de laatste paar weken, moet een beetje opletten nu
Leg mij eens uit waarom dit niet bijzonder is dan....quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nofi, maar je wil dus een horloge die volgens jouw verhaal "byzonder" is, voor 200 euro verkopen terwijl hij uit 1986 is.. toen was de euro er nog niet eens!![]()
ik vind het erg duur voor iets wat imo niet byzonder is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |