Hij heeft aan ons aangegeven dat hij sommige DVD die hij niet dubbel had wel dubbel heeft verkocht, daarom is ook zijn topic gesloten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:25 schreef Maruna het volgende:
heb ook een PM terug, DVD zou nu onderweg moeten zijn. En deze zou Nieuw zijn, dus had ie ze dan toen ie ze verkochte al wel of nog niet? :s
Inmiddels heb ik weer een PM gekregen waarin hij zich verontschuldigt voor het niet nakomen van z'n beloften. Nu zegt hij dat het absoluut uiterlijk morgen bij mij in de bus ligt. We zullen zienquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:17 schreef ruud.nl het volgende:
En nog steeds geen DVD of geld terug van FreddyVork.
Waar denkt die kneus toch mee bezig te zijn?
Ok, toch maar melden.. Gaat om dit topic: [TK] Gilera Runner DD (hobby project)quote:
Hmm.. een Jesus-freak. Misschien had je beter met hel en verdoemenis kunnen dreigen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:58 schreef AceHighHugo het volgende:
Onwijs slechte ervaring met Freddy Vork. Na 3 weken nog niets ontvangen dus geld teruggevraagd, en gedreigd met politie. Hij zegt dat hij het terug heeft gestort, maar blijkt dit maandagochtend niet te kloppen dan doe ik alsnog aangifte.
Denk dat we hier wel wat mee kunnen.
Jep kan alleen maar hetzelfde zeggen prima deal met RD4 gemaakt en tel is in perfecte staatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:56 schreef RD4 het volgende:
Goeie, snelle en eerlijke deal met Galaxyman in [TK] Sony Ericsson S500i *NIEUW* hij biedt, ik ga akkoord en iedereen is blij
FOK! dient geen aanklacht in, dat mogen de benadeelden zelf doen als ze dat willen. FOK! zal alleen medewerking verlenen als justitie daar om vraagt. Aangezien FOK! geen benadeelde is in dit verhaal is het bovenstaande irrelevant voor dit voorval.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
Onder dat invoer balkje staat ook altijd zo van:
Je IP-adres is ***********. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Dat is toch ook het geval bij die FreddyVork? Lijkt mij gewoon een pure oplichter als ik hier de berichten zo lees
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef Biefstuk het volgende:
Zoals het er nu uitziet heb ik geen kanker, ben ik blij om!
Morgen worden de pakjes verzonden, soory dat het zo lang duurde
Ik geef toe dat het hier niet het topic voor is, maar goed nieuwsquote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef Biefstuk het volgende:
Zoals het er nu uitziet heb ik geen kanker, ben ik blij om!
Morgen worden de pakjes verzonden, soory dat het zo lang duurde
Haha heel grappig verhaal...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef powerflux het volgende:
kloonvanwelkominspace:
neemt een grote TV van mij over, maar communiceert slecht en te laat. komt hem uiteindelijk ophalen en dumpt hem vervolgens midden in het centrum van groningen.. nog geen 200 meter van mijn deur. zeg dan dat ie te groot is ofzo.. :|
mocht het stomtoevallig dezelfde TV zijn van hetzelfde model, maar niet de mijne.. mijn excuses. anders gewoon: Associaal. nu zadel je andere mensen op met jouw problemen: op een uitgaansavond wordt dat ding misschien kapotgetrapt en wie ruimt dat op?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:43 schreef Rimpelhond het volgende:
Pakketje ontvangen, een blije mams en een blij kind,
de extra's vielen ook in goede aarde
Dank je wel Biefstuk en tot de volgende keer!
Ik heb 'm gesloten. Voortaan even hier vragen --> [V&A | FEEDBACK]quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:01 schreef nelisb het volgende:
Deze kan dicht.
Aangezien ikzelf er geen bon bij krijg durf ik het niet aan om hem door te verkopen.
[TK] T-mobile Ameo 16gb
Ging hij er niet op stampen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef powerflux het volgende:
kloonvanwelkominspace:
neemt een grote TV van mij over, maar communiceert slecht en te laat. komt hem uiteindelijk ophalen en dumpt hem vervolgens midden in het centrum van groningen.. nog geen 200 meter van mijn deur. zeg dan dat ie te groot is ofzo.. :|
mocht het stomtoevallig dezelfde TV zijn van hetzelfde model, maar niet de mijne.. mijn excuses. anders gewoon: Associaal. nu zadel je andere mensen op met jouw problemen: op een uitgaansavond wordt dat ding misschien kapotgetrapt en wie ruimt dat op?
Wel een beetje aso iddquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef powerflux het volgende:
kloonvanwelkominspace:
verhuizing naar den bosch. kwamen er langs met een overvolle aanhanger waar ie met geen mogelijkheid bij had gepast. dat voelt kut.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wel een beetje aso idd![]()
Maar kun je hem niet weer ophalen dan? En waarom gaf je het gratis weg?
Ik ook maar volgens mij heeft hij zijn zaken wel keurig afgehandeldquote:Op maandag 21 juli 2008 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Damn als ik het zo lees heeft die FreddyVork Bol.com aardig gesponsord de afgelopen tijd. Stiekem wel benieuwd wat er achter zit.
Oei, ik wacht ook nog op een terugbetaling van FreddyVork....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Meldt zich.
Snow Patrol - Eyes Open
Kaiser Chiefs - Yours Truly Angry Mob
Coldplay - A Rush of Blood to the Head
Coldplay - X and Y
Coldplay - Parachutes
keurig 25 euro overgemaakt. Zie vervolgens dat meerdere schijnbaar dezelfde cd's hebben gekocht. Maakt niet uit volgens Freddy/Jonathan want hij heeft dubbele. Zou ze woensdag 18 juni posten, vervolgens de zaterdag, toen afgelopen zaterdag en ineens afgelopen dinsdag/woensdag. Maar helaas, nog niks gekregen. Op PM reageert meneer niet meer.
Indien iemand langs gaat, vergoed ik de verzendkosten van mijn cd's die meegenomen worden.
Ik heb ook mijn geld terug van FreddyVork. ik snap er weinig van, maar het is toch allemaal netjes afgehandeld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef ruud.nl het volgende:
FreddyVork heeft eindelijk, na een maand, m'n geld terugbetaald. Ik wacht op z'n uitleg waarom alles zo moeizaam en traag is gegaan.
Ik zal in ieder geval nooit meer iets bij hem kopen.
Voor mij geld hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:17 schreef MPG het volgende:
Prima zaken gedaan met SpookY22 in dit topic [TK] 2,5 Inch Hdd's & laptop memory en meer .
mijn bestelling is ook binnen, toppiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:17 schreef MPG het volgende:
Prima zaken gedaan met SpookY22 in dit topic [TK] 2,5 Inch Hdd's & laptop memory en meer .
En jij snelle verstuurder, prima ingepakt ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:22 schreef stanneveldm het volgende:
Goede ervaring met Buitenbeentje, snelle betaler!
Dag erna de melding dat hij het meegegeven heeft aan zijn vader en dat het de dag erna al moet zijn en anders nog één dagje later..quote:Nog niet geweest! Ik voel me nog niet heel goed dus mijn vader levert het af.Dus je hebt hem deze week zeker wel! Mijn vader moet tot 10 uur vanavond werken, hij levert hem in zijn pauze af , dus dan kan ik je de T&T vanavond of morgenochtend vroeg opsturen! Hoop dat dat goed is, aangezien ik zelf nog niet lekker genoeg ben om de deur uit te gaan!
Waarop deze reactie kwam:quote:Kijk Ingmar, als je hem nog niet op de bus gedaan hebt, ok, kan ik inkomen, maar zeg dat dan gewoon alsjeblieft en kom niet met dit aan.
Verder krijg je bij iedere pakketpost die je aflevert automatisch een T&T code, die onder de streepjescode staat die ze er op plakken en waarvan ze een kopie aan je meegeven.
Zorg dus alsjeblieft als je hem nu echt (morgen lijkt me niet meer dan eerlijk?!) op de bus doet dat je mij die T&T code stuurt..
Je kan hem sturen naar:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Best handig niet? Bezorggevens als je iets wil opsturen..
Ik hoor wel van je..
Grtz.
Kortom:quote:Hoi,
Ik had het gisteren even nagevraagd aan mijn vader, en hij zei inderdaad dat ook het adres er niet eens opstond, en dat hij het dus daar heeft achtergelaten, en dat ik het zelf dus nog moet opsturen en het adres opschrijven. Ik dacht dat mijn vader dat wel eerder zou zeggen. Anyway, ik zal er zsm heengaan om het adres door te geven en op te laten sturen.
Groetjes en excuses
Ik denk, vooruit dan maar, laatste kans.quote:Het pakje is nu echt verstuurd. Alles wat mijn vader zei klopte, bij aangetekend verzenden kon je nog, als er iets fout ging, een schadeclaim eisen van maximaal 500 euro maar geen T&T. Die kreeg je alleen bij verzekerd verzenden. Ik heb het dus gewoon aangetekend verzonden, dan moet hij door jou worden ondertekend, dus dan kan er eigenlijk niks fout gaan. Ik heb nagevraagd hoelang het zou duren, en hij zou er waarschijnlijk morgen al wel zijn maar het kon maximaal maandag worden. Als je hem dan nog niet had moest ik contact opnemen en dus de schadeclaim eisen. Ik hoor dus van je wanneer je hem hebt ontvangen. Vanaf morgenmiddag tot dinsdag ben ik dan op vakantie, maar je kunt me altijd smsen naar mijn mobiele nummer die ik je heb gegeven, is alleen wel duurder omdat ik in Frankrijk zit.
Groetjes
Dinsdag TNT aan de deur, ander pakketje helaas en de melding dat ze verder niks voor mij hebben..quote:Op maandag 21 juli 2008 16:37 schreef Wiiperdiipii het volgende:
blabla, klik link hierboven voor tekst, t gaat nu om de datum
Jaja, Sherlock Holmes ftw.quote:Hoi.
Het pakketje is er nog steeds niet. Vanochtend stond iemand van de TNT aan de deur om 9.00 uur, dus ik dacht dat moet hem zijn, maar het was voor een ander pakketje wat ik besteld had. Hij wist niks van nog een aangetekend pakketje voor dit adres, dat had hij dan bij zich moeten hebben namelijk.
Zaterdag niks, gisteren niks en vandaag dus ook niet meer, dus ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht. Ook n.a.v. je vorige bericht dat het al op de post zat, terwijl je mijn adresgegevens nog niet eens had!
Om te beginnen om dat gevoel weg te nemen kan je een kopie/ foto van je bonnetje naar me mailen, van de betaling van het verzenden van afgelopen vrijdag. Een screenshot vanaf je internetbankieren, als je gepint hebt, is ook goed.
Vervolgens wens ik ¤ 75,- terug te ontvangen op het rekeningnummer ****
Hoe en wanneer jij het geld van de verzekering krijgt maakt me niet uit, maar ik wil uiterlijk morgenmiddag 13.00 uur een bewijsje van verzending van dat geld.
Mocht je dit nou niet doen of niet iets kunnen overleggen waarmee het vermoeden weggaat dat je me gigantisch aan het oplichten bent dan zal ik met alle gegevens die ik heb naar buiten treden, ik ben het nu helemaal beu namelijk.
Er liep al een topic op een forum over oplichting over een deal met jou die misgegaan was, daar zal er nog een bij komen met het complete verhaal en al je gegevens, er zal hier op Fok een topic over worden geopend en een mail worden gestuurd naar de Administrators om je te laten permbannen. Verder ga ik dan je ouders op de hoogte stellen van dit gedoe. Gelukkig wonen er niet zo veel Böckers in Doetinchem en anders kan ik via je oude school, het St.-Ludgercollege, ook wel aan je adres komen.
Ook zal ik aangifte doen bij de politie van oplichting en daarbij kan ik ze je volledige naam, adres, rekeningnummer, foto, geboortedatum, woonplaats en telefoonnummer en dat van je vader geven. Me dunkt dat ze dan weten wie ze moeten hebben en zeker is dan ook wel dat ze je dan even met een bezoekje komen vereren.
Zoals je leest ben ik er helemaal klaar mee en sta ik op het punt om actie te ondernemen als je nu niet met een mooi berichtje terugkomt met wat bewijsjes daarin dat je me niet aan het oplichten bent. Mocht je dat niet lukken, dan dus een bewijsje van overschrijving van ¤ 75 uiterlijk morgenmiddag en anders weet je de consequenties.
Ik hoor van je..
Grtz.
Als je zoiets écht heb opgestuurd, dan laat je het hier toch niet bij zitten? Dan ga je er toch feller tegen in of op onderzoek uit?quote:Hoi,
Ik zal het geld dan terugstorten morgen en met een bewijsje, want het had zeker vandaag wel aangekomen moeten zijn. Heb ik het bewijsje morgen niet, mag je doen wat je wilt.
Groetjes
Ik ben er even achteraan gegaan, fijn dat je hier het complete verhaal hebt neergezet. Zoals je kan zien is de betreffende user nu van FOK! af gedonderd, dit soort gezeur willen we niet. Gelukkig heb je je geld terug, maar het had ook anders af kunnen lopen...quote:
Ik zou het niet weten, moet je even aan Yvonne vragen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ok, prima geregeld. Merci.
Is dit dan een IP-ban of moet ik de oude reeksen van die kerel in de gaten houden om te zien of hij een nieuwe account aanmaakt?
Ik heb hem zojuist een PM gestuurd, even kijken wat ik voor antwoord krijg.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:12 schreef SpookY22 het volgende:
Tot op heden GEEN goede ervaring met Baret-V2 in [TK] Xbox 360 games
Na afgelopen donderdag te hebben gehoord dat hij de games had terug ontvangen nadat ze waren verstuurd heb ik het adres van mijn werk doorgegeven en tot op heden heb ik niets ontvangen. Let wel 17 juli zijn de games verstuurd. TS reageert ook zelden op PM's......en ik heb weinig zin om naar Almelo te gaan om ze te moeten halen.......
Hier ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:17 schreef MPG het volgende:
Dat geldt ook voor rene90, netjes verlopen, snelle levering en het item in prima conditie!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:17 schreef rene90 het volgende:
DubbelDrank in [TK] Het grote "van alles wat" verkooptopic Rene90 *update. Goed en duidelijk PM contact, geld snel (zelfde dag) ontvangen.
Andersom idem. Snelle betaling, geen gezeur!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:58 schreef SpookY22 het volgende:
Perfecte Ervaring met F35 in [TK] 360 ELITE. Incl games & Halo 3 Legendary Edition
Goeie en snelle afhandeling en communicatie, vandaag games ontvangen in perfect staat.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
Helaas na vele goeie ervaringen nu mijn eerste slechte ervaring hier gehad met Wiiperdiipii.
House seizoen 2 kwam maar niet aan. Toen beloofd dat ik mijn geld terug kreeg en daar wacht ik ook al weer een hele poos op!
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:14 schreef yvonne het volgende:
Desperadoz aka Wiiperdiipii, weg van FOK!, oplichting in V&A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |