LET OP: Alles 50 % korting Behalve de Sony bluetooth stereo headset Het grote "van alles wat" verkooptopic Rene90Vandaag besloot ik maar eens mijn kamer op te ruimen, en kwam een heleboel spullen tegen waarvan ik dacht, nou misschien dat iemand daar nog wel wat voor over heeft. Het ligt hier maar te verstoffen en vandaar dat ik het maar op fok zet. Een paar huisregels
In dit topic:-Bieden mag altijd
-Vermeld duidelijk waarop je biedt
-Noteer je bod exc. verzendkosten (niet per PM bieden alles in het topic), bij de objecten welke per pakket moeten zet ik het neer
-Ophalen is mogelijk op Amsterdam Centraal Station of treinstations in de buurt doordeweeks, er is veel mogelijk daarbij
-Serieuze vragen altijd welkom, gezeik = modje
-Laten we dit nou eens duidelijk topic houden hier in V&A
De objectenquote:
1. Leovinci scooter rolletjes, 6x3,5 gramVraagprijs: 2,50
![]()
quote:
2. Stock koeler van de nvidia Geforce 8600 GT (xxx versie) inc. schroefjes, 2 pins stroomvoorzieningVraagprijs: 10,00
![]()
quote:
3. USB verlengkabel 75 cmVraagprijs: 2,50
![]()
quote:
4. 3 pins => 2 x 3 pins Vraagprijs:2,50
![]()
quote:
5. USB naar keyboard en USB naar muisVraagprijs: 2,50 per stuk
![]()
quote:
6 Lederen telefoon bescherm hoesje van Valenta, nooit gebruiktVraagprijs: 10,00
![]()
quote:
7. Verlengkabel links+rechts audio naar links+rechts audio 1 meterVraagprijs: 2,50
![]()
quote:
8. PCI modem kaartje SITECOM (moest netwerkkaartje hebben had me vergist)Vraagprijs: 5,00
![]()
quote:
9. Orginele Nokia HBB-5 headsetVraagprijs: 10,00
![]()
quote:
10. Monacor ES-240 earsetVraagprijs: 5,00
![]()
quote:
11. Auto oplader voor aansluiting te zien op de fotoVraagprijs: 2,50
![]()
quote:
12. Antenne verleng kabel 1 meterVraagprijs: 2,50
![]()
quote:
13. Philips oorschelp-oortjesVraagprijs: 5,00
![]()
quote:
14. Sony stereo bluetooth headse drbt20nx, exc. doos inc. garantie tot 26-02-2009, dopjes / boekje / factuur (69 euro nieuw) Werkt via bluetooht A2DP en je kan dan muziek via telefoon luisteren draadloos. Docking station erbij. Ook telefoontjes aannemen is mogelijk.
Vraagprijs: 45,00 PAKKET
![]()
quote:
15. skytec witte spot product nr: 151.672Vraagprijs: 15,00 PAKKET
![]()
quote:
16. spiegelbol draaimotortje skytecVraagprijs: 10,00 PAKKET
![]()
quote:
17. FM antenneVraagprijs: 2,50
![]()
quote:
Nr. 18 Trust HS-1100 headset, 1 dag oud, wegens niet lekker zitten in de verkoop (en ik weet van 7 dagen retour gebeuren, alleen mag ik het eerst retour zenden en geen zin daarin)Vraagprijs: 3,00![]()
Groeten,
René
[ Bericht 0% gewijzigd door NanKing op 29-07-2008 16:04:51 ]