Bod genoteerdquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef Robin__ het volgende:
resistance wil ik nog wel toevoegen aan mn collectie.
20 geboden
Heb GTAIV alquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:43 schreef GolbeZeromus het volgende:
Volgens mij wil jij je CoD4 ruilen tegen mijn GTA4.
Bod genoteerd, maar is karig natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:08 schreef Glennz het volgende:
CoD ¤25,- inc.
klopt, 30 inc?quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bod genoteerd, maar is karig natuurlijk.
De prijzen zijn niet onredelijk lijkt me zo.
quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mag ik dan wel 30 voor DMC4 opschrijven?
Tussenstand:
BlackSheep : Resistance 25 incl
MrDex: Warhawk 30incl
DJC: Call of Duty 4 30inc
Glennz: Devil May Cry 4 30incl ?
Dan "own" ik je nog een keer. Ik trek mijn bod van 25 inclusief in. Ik heb hem net meegenomen bij een gameszaakje, ook voor 25 euro toevallig.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:01 schreef Glennz het volgende:
Ik kan het niet verdragen dat ik geowned word, dus ik bied ¤55,- inc. voor Devil May Cry 4 en Resistance.![]()
Maar dat maakt mij niet uit, want ik regel dit voor iemand anders.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:13 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Dan "own" ik je nog een keer. Ik trek mijn bod van 25 inclusief in. Ik heb hem net meegenomen bij een gameszaakje, ook voor 25 euro toevallig.
Warhawk mag de deur uit trouwens! Je hebt vraagprijs geboden dus is gewoon een deal.quote:
Klopt, hij zegt dat de 50 euro deal inhoud dat Resistance 20incl en Devil May Cry 30incl. Dat is in feite gelijk aan jou bod maar omdat hij er twee weg trekt geef ik hem voorrang, sorryquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:28 schreef Robin__ het volgende:
Hoeveel is het nu voor resistance? eerst zag je mijn bod van 20 als hoger dan glennz bod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |