abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:25:16 #201
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_60002902
heb ook een PM terug, DVD zou nu onderweg moeten zijn. En deze zou Nieuw zijn, dus had ie ze dan toen ie ze verkochte al wel of nog niet? :s
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_60003039
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:25 schreef Maruna het volgende:
heb ook een PM terug, DVD zou nu onderweg moeten zijn. En deze zou Nieuw zijn, dus had ie ze dan toen ie ze verkochte al wel of nog niet? :s
Hij heeft aan ons aangegeven dat hij sommige DVD die hij niet dubbel had wel dubbel heeft verkocht, daarom is ook zijn topic gesloten.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_60007697
Zaterdag kreeg ik een PM van hem dat ik het UITERLIJK woensdag in de bus zou hebben. Nu is de dag nog niet om, maar ik ga er van uit dat hij dat niet meer haalt. Heb 'em inmiddels een PM terug gestuurd met de vraag waarom het zolang duurt..
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:35:56 #204
104367 Thrackan
new and improved
pi_60013099
Ik denk dat het voor buitenstaanders nu wel redelijk duidelijk is dat de heer FreddyVork niet echt goed bezig was met zijn handel. Daarnaast denk ik dat de heer Vork zich volgende keer wel bedenkt voordat hij spullen verkoopt, en een net topic opzet. Ook een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.

Ik ga er nog steeds van uit dat het hier echt geen oplichting betreft. Misschien onhandigheid, tijdgebrek en gebrek aan V&A ervaring.
De TNT Post is helaas altijd een onberekenbare factor en als men geen 3S/TrackTrace code meekrijgt blijft het gissen waar je pakket- of briefwerk is.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:51:05 #205
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60017074
Naar aanleiding van dit topic: [TK] Windows Vista Home Premium OEM 64bit EN

Heb het vorige week woensdagnacht/donderdagochtend overgemaakt, kreeg later een pm dat het geld binnen was en dat het verstuurd werd.
Dinsdagavond lag het pakje er, goed verpakt met bubbeltjesplastic en dik paper. Ook was het hele pakje omwonden door plakband waardoor het ook waterafstotend was.

En nu loopt Vista Home Premium UK 64bit hier als een trein

Bedankt Krattenkoning
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60033233
Uitstekende ervaring met JamMasterJustin
Xbox + spellen waren in prima staat, snelle afhandeling, aardige dude.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_60039721
En nog steeds geen DVD of geld terug van FreddyVork.
Waar denkt die kneus toch mee bezig te zijn?
pi_60042107
wordt vervolgd....

[ Bericht 45% gewijzigd door ChickenSpikey op 11-07-2008 15:01:00 ]
pi_60042650
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:17 schreef ruud.nl het volgende:
En nog steeds geen DVD of geld terug van FreddyVork.
Waar denkt die kneus toch mee bezig te zijn?
Inmiddels heb ik weer een PM gekregen waarin hij zich verontschuldigt voor het niet nakomen van z'n beloften. Nu zegt hij dat het absoluut uiterlijk morgen bij mij in de bus ligt. We zullen zien
pi_60043514
xbox controller gekocht van J.Herrer. Snel afgehandeld en prima in orde alles
RAH RAH
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:09:21 #211
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_60049283
Meerdere mensen moeten nog een pakje van me ontvangen, ik kan het pas maandag versturen wegens onvoorziene omstandigheden. Ik moet naar het ziekenhuis omdat ik waarschijnlijk schildklierkanker heb. Maar het is niet zeker en ze willen meerdere tests doen.
Anyway, maandag laat ik m'n pa even langs het postkantoor rijden.
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_60049461
Ik ga er van uit dat mensen hier uiteraard begrip voor hebben.
Van mij iig heel veel sterkte gewenst
ijs_beer fan!
pi_60049754
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:55 schreef ChickenSpikey het volgende:
wordt vervolgd....
Ok, toch maar melden.. Gaat om dit topic: [TK] Gilera Runner DD (hobby project)

Vooralsnog geen goede ervaring met Yea.
Twee weken geleden afgesproken dat ie de scooter op zaterdag 12 juli kwam halen voor 200,-
Ondanks vele biedingen die hoger lagen heb ik mij aan mijn woord gehouden en met hem de deal gesloten.

Deze week mailde hij dat e niet kon ivm werk, of het dan vrijdag (vandaag) mocht. Teruggemaild dat het geen probleem was, mits voor 17:00 uur. Niets meer vernomen. Paar keer gebeld, geen gehoor. Eind van de middag toch gesproken. Was aan t werk, vandaar. Had aanhanger gehuurd, maar kennis kwam niet opdagen, dus kon niet komen. Bood excuses aan en zou vanavond bellen, maar is nog niet gebeurd.

Wat mij betreft is ie nu voor iemand anders.

@ Yea: Als je verhaal klopt dan sorry voor deze reactie, dan is het een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Maar communiceer dan volgende keer aub wat beter
pi_60057365
[TK] Creative Zen 2 + ? Gb mp3 speler + hoezen + folie ZGAN

Goede ervaring met jamesdeluxe, alles is binnen zoals beloofd + erg goede en snelle communicatie!
pi_60062703
Onwijs slechte ervaring met Freddy Vork. Na 3 weken nog niets ontvangen dus geld teruggevraagd, en gedreigd met politie. Hij zegt dat hij het terug heeft gestort, maar blijkt dit maandagochtend niet te kloppen dan doe ik alsnog aangifte.

Denk dat we hier wel wat mee kunnen.

[ Bericht 26% gewijzigd door NanKing op 12-07-2008 21:10:38 ]
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:37:45 #216
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_60063370
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:58 schreef AceHighHugo het volgende:
Onwijs slechte ervaring met Freddy Vork. Na 3 weken nog niets ontvangen dus geld teruggevraagd, en gedreigd met politie. Hij zegt dat hij het terug heeft gestort, maar blijkt dit maandagochtend niet te kloppen dan doe ik alsnog aangifte.

Denk dat we hier wel wat mee kunnen.
Hmm.. een Jesus-freak. Misschien had je beter met hel en verdoemenis kunnen dreigen.
(hint: zie zijn hyves-profiel )

[ Bericht 7% gewijzigd door NanKing op 12-07-2008 21:11:25 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_60063468
?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:56:55 #218
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_60063720
Goeie, snelle en eerlijke deal met Galaxyman in [TK] Sony Ericsson S500i *NIEUW* hij biedt, ik ga akkoord en iedereen is blij
pi_60065068
Die persoonlijke gegevens zijn nog steeds not done om te posten , ik heb ze een paar dagen geleden ook al weggehaald.
ijs_beer fan!
pi_60068980
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:56 schreef RD4 het volgende:
Goeie, snelle en eerlijke deal met Galaxyman in [TK] Sony Ericsson S500i *NIEUW* hij biedt, ik ga akkoord en iedereen is blij
Jep kan alleen maar hetzelfde zeggen prima deal met RD4 gemaakt en tel is in perfecte staat
Nogmaals bedankt en wie weet tot de volgende deal
  zondag 13 juli 2008 @ 12:17:20 #221
168255 J.Herrer
pi_60072521
Onder dat invoer balkje staat ook altijd zo van:

Je IP-adres is ***********. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.

Dat is toch ook het geval bij die FreddyVork? Lijkt mij gewoon een pure oplichter als ik hier de berichten zo lees
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_60072655
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
Onder dat invoer balkje staat ook altijd zo van:

Je IP-adres is ***********. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.

Dat is toch ook het geval bij die FreddyVork? Lijkt mij gewoon een pure oplichter als ik hier de berichten zo lees
FOK! dient geen aanklacht in, dat mogen de benadeelden zelf doen als ze dat willen. FOK! zal alleen medewerking verlenen als justitie daar om vraagt. Aangezien FOK! geen benadeelde is in dit verhaal is het bovenstaande irrelevant voor dit voorval.