Hij heeft aan ons aangegeven dat hij sommige DVD die hij niet dubbel had wel dubbel heeft verkocht, daarom is ook zijn topic gesloten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:25 schreef Maruna het volgende:
heb ook een PM terug, DVD zou nu onderweg moeten zijn. En deze zou Nieuw zijn, dus had ie ze dan toen ie ze verkochte al wel of nog niet? :s
Inmiddels heb ik weer een PM gekregen waarin hij zich verontschuldigt voor het niet nakomen van z'n beloften. Nu zegt hij dat het absoluut uiterlijk morgen bij mij in de bus ligt. We zullen zienquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:17 schreef ruud.nl het volgende:
En nog steeds geen DVD of geld terug van FreddyVork.
Waar denkt die kneus toch mee bezig te zijn?
Ok, toch maar melden.. Gaat om dit topic: [TK] Gilera Runner DD (hobby project)quote:
Hmm.. een Jesus-freak. Misschien had je beter met hel en verdoemenis kunnen dreigen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:58 schreef AceHighHugo het volgende:
Onwijs slechte ervaring met Freddy Vork. Na 3 weken nog niets ontvangen dus geld teruggevraagd, en gedreigd met politie. Hij zegt dat hij het terug heeft gestort, maar blijkt dit maandagochtend niet te kloppen dan doe ik alsnog aangifte.
Denk dat we hier wel wat mee kunnen.
Jep kan alleen maar hetzelfde zeggen prima deal met RD4 gemaakt en tel is in perfecte staatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:56 schreef RD4 het volgende:
Goeie, snelle en eerlijke deal met Galaxyman in [TK] Sony Ericsson S500i *NIEUW* hij biedt, ik ga akkoord en iedereen is blij
FOK! dient geen aanklacht in, dat mogen de benadeelden zelf doen als ze dat willen. FOK! zal alleen medewerking verlenen als justitie daar om vraagt. Aangezien FOK! geen benadeelde is in dit verhaal is het bovenstaande irrelevant voor dit voorval.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
Onder dat invoer balkje staat ook altijd zo van:
Je IP-adres is ***********. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Dat is toch ook het geval bij die FreddyVork? Lijkt mij gewoon een pure oplichter als ik hier de berichten zo lees
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef Biefstuk het volgende:
Zoals het er nu uitziet heb ik geen kanker, ben ik blij om!
Morgen worden de pakjes verzonden, soory dat het zo lang duurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |