kan het niet beter verwoordenquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Hele goede ervaringen met Antony1989 in [TK] computer spul geld overgemaakt en na ontvangst ging het pakketje gelijk de post op, binnen no-time binnen en goed verpakt ook
Prima zaken mee gedaan, zou het zo weer doen
Ik heb dan weer een mindere ervaring. Topic openen, HD aanbieden en ik ben de enige bieder. Gewoon verkopen aan een ander en mij geen kans meer geven om meer te bieden. Reageren op een PM is te veel moeite.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:36 schreef Daklem het volgende:
Goede ervaring met Dizer. Toetsenbord van Apple van hem overgenomen in perfecte staat.
Gerne wieder
Ik ga er even achteraan, je hoort van me.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:42 schreef Shannara het volgende:
Slechte gang van zaken met Naj_Geetsrev![]()
In dit topic [TK/TR] Xbox360 games voor geld of PSP games ;) wou ik Blue Dragon van 'm overnemen. Nadat ik het geld via internetbankieren had overgemaakt (15 apr) zou hij het spel toesturen via de post.
Een week later nog niets ontvangen en na een PM berichtje kreeg ik zijn excuses, er was wat tussen gekomen. Ok, geen probleem, beter laat dan nooit, maar een week later had ik 'm nogsteeds niet binnen!
Na nog een PM bleek de game verloren te zijn gegaan met de post, maar Naj_Geetsrev zou het geld terug overmaken naar mijn rekening.
Netjes! Behalve dat ik het geld nogsteeds niet binnen heb gehad, hij niet reageert op mijn PM's en inmiddels zijn PM heeft uitgeschakeld!! Verder heeft hij een paar dagen geleden voor het laatste ingelogd op Fok!, dus op vakantie is hij niet.
Ik denk dat ik geduldig genoeg ben geweest... Het gaat maar om 20 euro, maar toch.
Zou een modje hier actie op willen ondernemen AUB?? Thanks!!
Edit: zijn PM is niet uitgeschakeld bij nader inzien, hij heeft mij gewoon geblokkeerd
PM terug.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:03 schreef LordLynx het volgende:
[..]
PM terug.
Ik ben er inmiddels ook achter dat een andere gebruiker de Ipod waarvoor ik dus betaald heb heeft opgehaald bij Keukentegel.
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:38 schreef remlof het volgende:
keukentegel komt z'n deals in V&A niet na. Kan niet meer posten totdat ie dat heeft rechtgezet.
Graag gedaan, de tevredenheid is overigens wederzijds, vlotte communicatie en betaling!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:51 schreef Bellerophon het volgende:
Goede ervaringen met ComicBookGuy, [GEZ] NES
Ontzettend aardig dat hij er een extra controler bij heeft gedaan
Heb een ander moederbord en hierop werkt het geheugen niet. Tevens ook op een andere pc. Dikke miskoop dus en ik denk dat hij gewoon defect spul probeer te verkopen, maar goed ik kan het ook mis hebben...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:00 schreef Jaheur het volgende:
Minder goede ervaring, maar goed dat is het risico om een product te kopen waarvan de verkoper de status niet weet.
Heb een moederbord. proc en geheugen gekocht maar op het moederbord zitten bolle condensators. Kan je gelijk zien als je het product inpakt, want je kijkt dan gelijk op het moederbord. klik
Product zelf was goed verpakt. Verzending duurde wat langer door priveredenen van de verkoper.
Jezus, wat een teringlijer.....quote:Op zondag 1 juni 2008 17:03 schreef LordLynx het volgende:
[..]
PM terug.
Ik ben er inmiddels ook achter dat een andere gebruiker de Ipod waarvoor ik dus betaald heb heeft opgehaald bij Keukentegel.
We hadden al eerder zaken gedaan de andere kant opquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:57 schreef Cothen het volgende:
Goede ervaring met Thrackan.
Zojuist de kast uit [TK] Chieftec Bigtower, ATI x800 AGP en meer opgehaald.
Met zijn schoonmaakskills is niks mis, dames
Gevalletje Vice versa.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met Herr.Flick. Gisteren e.e.a. afgesproken en vandaag heeft ie 't sd-kaartje opgehaald volgens afspraak
Geldt het zelfde voor mij...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef rene90 het volgende:
Goede ervaring met mbliek in [TK] Logitech X-530 (5.1 speaker set)
Had gevraagd of het mogelijk was het geld in 2 keer over te maken, 1 keer voor het verzenden, en 1 keer bij een actieve 3s code. Was geen probleem en heb het vandaag al ontvangen
Dank je wel, Thrackan! En goed te horen dat alles netjes op tijd was en goed past!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:07 schreef Thrackan het volgende:
[TK] Euro 2008 - Oranje-polo!
Prima ervaring met ChickenSpikey
Shirt is al binnen, past perfect! HUP HOLLAND HUP!
Beetje jammer dat het shirt niet heeft geholpenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:10 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Dank je wel, Thrackan! En goed te horen dat alles netjes op tijd was en goed past!
En voor ieder ander waar ik hier zaken mee doe: Tot nu toe heb ik met iedereen een goede ervaring, houden zo!
Zodra t mis gaat zal ik t hier wel posten. Geen nieuws = goed nieuws dus ;-)
Ik had hem zelf ook aanquote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het shirt niet heeft geholpen
Hij is wettelijk gezien verplicht het aan jou te verkopen als hij daadwerkelijk heeft toegezegd, maar ja zo een gedoe om dit voor de rechter voor elkaar te krijgen maar toch. Laat ik het zo zeggen, "je hebt er recht op".quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:03 schreef tazmanian het volgende:
Slechte ervaring met de aanbieder van [TK] Mac Mini Core 2 Duo 1.83
Spreekt met mij via pm een bedrag af waar ik mee akkoord ga. Om vervolgens te zeggen (een dag later) dat hij een hoger bod heeft gekregen... Doe dan geen aanbieding naar iemand toe of verkoop aan degene die je een aanbieding doet
[TK] Adanac Navigator horloge US Airforce Issued is nu dus binnen, mooi horloge! Thanks Jackal_Omegaquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:58 schreef Thrackan het volgende:
[TK] Garmin Nuvi navigatie (als nieuw)
is binnen, prima afhandeling sjors81
en van [TK] Adanac Navigator horloge US Airforce Issued kreeg ik een bericht dat ie op het postkantoor ligt, dezelfde dag.
TNT = vaag, maar Jackal_Omega heeft hem in ieder geval verstuurd
Jij ook bedankt voor het snelle zakendoen!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:21 schreef Thrackan het volgende:
[..]
[TK] Adanac Navigator horloge US Airforce Issued is nu dus binnen, mooi horloge! Thanks Jackal_Omega
[TK/TR] 36 DVD's + Games (PC/360)
Spaarzaam contact met TS, heeft aangegeven dat het spul op de post zou gaan deze week.
Het is nu 2 weken sinds dat ik het geld heb overgemaakt. Ik ga er nog een mailtje aan wagen, maar oh wat gaat dit traag...
EDIT: Hij valt net op de mat.
Ziet er lekker rood uit van binnenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:49 schreef Isegrim het volgende:
Goede ervaring met [ afbeelding ]. Gisteren besteld, vandaag in huis.
Als jij net zo lekker bent als een biefstuk had ik 't eigenlijk even persoonlijk moeten ophalen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ziet er lekker rood uit van binnen![]()
![]()
Graag gedaan hoor
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:32 schreef Loontjah het volgende:
Donroyco
Bedankt voor je DVD's
Ze zijn goed aangekomen.
Ik ben er erg blij mee, vooral The Godfather was nog in seal.
Alles goed verpakt en idd met een briefje.
Waarschijnlijk in goede vertrouwen opgestuurd aangezien ik gisteravond pas het geld overgemaakt heb.
Thanks, zulke users moeten er meer zijn op Fok!
Ik wacht ook op een DVD uit z'n andere topic.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:29 schreef Maruna het volgende:
Ik en een aantal andere users wachten met smart op onze dvd's/cd's van FreddyVork uit dit topic:
[TK] DVD's (concerten) en CD's
tot op heden niets ontvangen en er hangt nu een slotje op het topic....
Ik sluit aan in de rij van mensen die nog niets heeft ontvangen van FreddyVorkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:29 schreef Maruna het volgende:
Ik en een aantal andere users wachten met smart op onze dvd's/cd's van FreddyVork uit dit topic:
Hij woont in Utrecht volgens z'n profiel, en in de telefoongids staat maar één.....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:19 schreef Maruna het volgende:
hij mag hopen dat ik ze volgende week heb, want dan ga ik richting het noorden. En ik heb dan best de intentie even langs groningen te rijden om hem op te halen. Een adresje is zo gevonden.
Meldt zich.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:29 schreef Maruna het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/57713 die user heeft in [TK] 2 Picnic in the park festivalkaarten (John Mayer en meer) dat topic iets aan hem verkocht.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:19 schreef Maruna het volgende:
hij mag hopen dat ik ze volgende week heb, want dan ga ik richting het noorden. En ik heb dan best de intentie even langs groningen te rijden om hem op te halen. Een adresje is zo gevonden.
Geld is overgemaakt aan .... , maar goed, eens zien wat de andere user ervan weet. Goed gevonden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij woont in Utrecht volgens z'n profiel, en in de telefoongids staat maar één ...
Nanking is er mee bezig, even wachten wat daar uitkomt.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef Prosac het volgende:
Iemand die uberhaupt iets van FreddyVork heeft gehoord?
Ja ik.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef Prosac het volgende:
Heb jij niets gehoord? Jij hebt wel die pm gehad van mij toch?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef Prosac het volgende:
nee, ik heb je daar zondag ook een PM over gestuurd. Wel je PM gehad, maar niks van Freddy gehoord.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb jij niets gehoord? Jij hebt wel die pm gehad van mij toch?
Ik heb hem een lijstje gegeven met mensen die wat van hem tegoed hadden en als het goed is heeft hij met iedereen contact gehad, ik heb van de meesten een pm gehad dat ze iets gehoord hebben van hem.
Gewoon de topiclink erin plakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:55 schreef Glennz het volgende:
[TK/TR] PS3 Games!
Props naar SuperFruitig voor het snel verzenden en goed verpakken van DMC4 en RFOM.
hoe maak ik een link van de text?
Thanksquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gewoon de topiclink erin plakken
De props zijn wederzijds, Glenzz kwam de vraagprijs tegemoed, geld meteen overgemaakt zonder enig probleem.Prima koper!
heb een sorry voor vertraging bericht gehad, maar nog geen pakketje... ik wacht en wacht...quote:Op maandag 7 juli 2008 23:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee, ik heb je daar zondag ook een PM over gestuurd. Wel je PM gehad, maar niks van Freddy gehoord.
Het genoegen was geheel wederzijds (ik heb er althans alle vertrouwen in dat het geld op mijn rekening staatquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef BlackSheep het volgende:
[TK] Tim Burton's Tragic Toys ... - Collectible Figures
Goede zaken gedaan met TheSilencer
vandaag na een 2e PM eindelijk een kort berichtje terug dat "deze week"quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:32 schreef Maruna het volgende:
Nog niets van FreddyVork, opnieuw PM gestuurd met de eis van mijn DVD of mijn geld. Anders stappen wegens oplichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |