SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Als de voeding echt stuk is, dan is het meestal gewoon een kwestie van het vervangen van het voedingscircuit. Er zit een 7805 spanningsregulator in. Hoewel die dingen niet snel kapot gaan, kun je het makkelijk vervangen (kosten, een euro ofzo). Het hele spanningscircuit is standaard elektrotechniek stof (voedingen). De elco's kunnen lek zijn. Ook zo te vervangen. Hoewel het onwaarschijnlijk is, maar de diode brug kan ook kapot zijn. Als de voeding stuk is kun je dit voor 10 euro aan basisonderdelen direct vervangen (en wat soldeerskills natuurlijk). Als er wat anders kapot is, is het wat lastigerquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:45 schreef davako het volgende:
Hoe repareer je die voeding dan? Want ik heb nu momenteel 1 goede en 1 kapotte( die dan mogelijk kapot is doordat de voeding niet meer werkt)
Of moet je deze repareren door er een nieuwe voeding in te zetten
Als het makkelijk te fixen is mag je anders mijn andere NES wel hebben.
De N64 verkeerd nog wel in een goede staat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:09 schreef Phoenix78 het volgende:
Ik heb nog een N64 die in de kast ligt te verstoffen, compleet met 2 controllers en een aantal spellen (o.a. Banjo Kazooie en Banjo Tooie)
Die wil ik op zich wel verkopen (in zijn geheel met alle spellen), als de prijs redelijk is. Wat heb je er voor over ?
En de controllers hebben niet de bekende kwalen? (Losse d-pad e.d.)quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:44 schreef Phoenix78 het volgende:
De N64 verkeerd nog in prima staat... vorig jaar nog gebruikt om weer eens beide banjo games uit te spelen en daarna heeft ie alleen nog maar in een afgesloten kast gestaan..
spellen die er (uit mijn hoofd) bijzitten: Banjo Kazooie, Banjo Tooie, Mario 64, Pokemon Stadium, Donkey Kong 64.
35 euro inclusief?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:00 schreef ComicBookGuy het volgende:
Ik heb nog een N64 liggen:
- Nintendo 64 console Clear Blue inclusief kabels
- 2 Controllers
- Memory pack (imitatie, niet origineel Nintendo)
- Super Mario 64
- Mario Kart 64
[ afbeelding ]
Ik moet er wel even bij melden dat het pookje van 1 van de controllers niet meer 100% werkt.
35 euro
Tevens nog het NES spel TaleSpin en 2 NES controllers:
[ afbeelding ]
Graag, als je dat zou willen doen voor mequote:Op donderdag 29 mei 2008 16:35 schreef Xandork het volgende:
Ik heb ook nog een functionerende NES liggen, inclusief 2 controllers en 'NES gun'.
Daarbij nog enkele spellen zoals Super Mario Bros, Super Mario Bros 2 en de alom heerschende Kirby
Wat ik wil weten is, hoeveel heb je ervoor over, en hoe hoe zit het met verzenden?
Edit: Bij nader inzien heb ik eigenlijk geen flauw idee of mijn dierbare NES nog wel naar behoren functioneert xD Al zo lang niet meer gebruikt.. Ik zal later maar eens even nagaan of het nog werkt![]()
Dat was me duidelijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:43 schreef ComicBookGuy het volgende:
35 euro als je hem afhaalt in Breda of Weert. Als ik hem moet verzenden komt er 6,20 bij.
(voor de duidelijkheid, die 35 euro is voor die N64 set, niet inclusief TaleSpin of NES controllers)
Top, dank jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |