Jezus, wat een teringlijer.....quote:Op zondag 1 juni 2008 17:03 schreef LordLynx het volgende:
[..]
PM terug.
Ik ben er inmiddels ook achter dat een andere gebruiker de Ipod waarvoor ik dus betaald heb heeft opgehaald bij Keukentegel.
We hadden al eerder zaken gedaan de andere kant opquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:57 schreef Cothen het volgende:
Goede ervaring met Thrackan.
Zojuist de kast uit [TK] Chieftec Bigtower, ATI x800 AGP en meer opgehaald.
Met zijn schoonmaakskills is niks mis, dames
Gevalletje Vice versa.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met Herr.Flick. Gisteren e.e.a. afgesproken en vandaag heeft ie 't sd-kaartje opgehaald volgens afspraak
Geldt het zelfde voor mij...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef rene90 het volgende:
Goede ervaring met mbliek in [TK] Logitech X-530 (5.1 speaker set)
Had gevraagd of het mogelijk was het geld in 2 keer over te maken, 1 keer voor het verzenden, en 1 keer bij een actieve 3s code. Was geen probleem en heb het vandaag al ontvangen
Dank je wel, Thrackan! En goed te horen dat alles netjes op tijd was en goed past!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:07 schreef Thrackan het volgende:
[TK] Euro 2008 - Oranje-polo!
Prima ervaring met ChickenSpikey
Shirt is al binnen, past perfect! HUP HOLLAND HUP!
Beetje jammer dat het shirt niet heeft geholpenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:10 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Dank je wel, Thrackan! En goed te horen dat alles netjes op tijd was en goed past!
En voor ieder ander waar ik hier zaken mee doe: Tot nu toe heb ik met iedereen een goede ervaring, houden zo!
Zodra t mis gaat zal ik t hier wel posten. Geen nieuws = goed nieuws dus ;-)
Ik had hem zelf ook aanquote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het shirt niet heeft geholpen
Hij is wettelijk gezien verplicht het aan jou te verkopen als hij daadwerkelijk heeft toegezegd, maar ja zo een gedoe om dit voor de rechter voor elkaar te krijgen maar toch. Laat ik het zo zeggen, "je hebt er recht op".quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:03 schreef tazmanian het volgende:
Slechte ervaring met de aanbieder van [TK] Mac Mini Core 2 Duo 1.83
Spreekt met mij via pm een bedrag af waar ik mee akkoord ga. Om vervolgens te zeggen (een dag later) dat hij een hoger bod heeft gekregen... Doe dan geen aanbieding naar iemand toe of verkoop aan degene die je een aanbieding doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |