PM maar even precies hoe en wat, welk topic wat er precies afgesproken etc.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:56 schreef ela het volgende:
Dacht goede zakem te doen met Joran Joran.goed contaçt geld gestort, zou 7april op de post mailtje gaat dinsdag., weekend niks.
Ma .jl mail excuus ivb sterfgeval maar was gepost nog niks en op mailtjes geen reactie , geen nano noch SE
Kan n mod iets doen
"Joran steelt geld van vriend"quote:Op woensdag 23 april 2008 08:43 schreef ela het volgende:
Met always-connected goede zaken gedaan.
van Joran- joran nog steeds niks helaas heb 140 euro gestort en niks ontvangen. Bah ela. NanKing kun jij er nog wat aandoen?
Gr ela
Ex-rentals kan je gewoon kopen, dus geen probleem.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:34 schreef Patch het volgende:
Een zeer gemengde ervaring met user Feitosa.
Een stapel dvd's bij Feitosa gekocht en:
1. Een dvd is een ex-rental, erg jammer![]()
2. Twee dvd's zijn zonder Nederlandse ondertiteling![]()
Ben er dus zelf () vanuit gegaan dat het hier normale dvd's betreft, regio 2 met Nederlandse ondertiteling. DOM !
Had ik dus beter bij Feitosa na moeten vragen, zelf vermelden deed Feitosa natuurlijk niet.
3. Later verzonden dan de belofte ....![]()
en 4;
De PM's die Feitosa stuurt.![]()
![]()
Deze bevatten een negatieve en sarcastische ondertoon. Ook verwijten naar mij, die niet gegrond zijn, en later weer, zonder excuses aan te bieden, dienen voor een nonchalante en arrogante reactie.
Ik heb hem zelf af moeten kappen, anders stapelde de negatieve PM's zich op, van zijn kant uit.
![]()
Ik ga ze hier niet plaatsen, als er mensen behoefte aan hebben, dan laat me het weten, dan verstuur ik ze.![]()
De verpakking is wel in orde, en op het eerste gezicht lijken de DVD's krasvrij en zonder vingerafdrukken. Sommige DVD-hoesjes lijken wel al veel meegemaakt te hebben...![]()
[TK] DVD collectie
http://forum.fok.nl/user/history/164122
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al 20 Euro kwijt om het te verzenden....dat zijn 24 titels en dan bied je 70 inc. Echt een Nederlander.....
Zal eens ff nadenken.
Voor dat geld doe ik al die titels niet weg. Doe maar een beter bod.
Niet mee eens. Een ex-rental is vaak meer beschadigd is een uitgeklede versie van de normale dvd. Daarnaast vind ik het niet meer dan normaal dat je vermeld dat dvd's geen NL subs hebben. Natuurlijk ligt er een taak voor de koper, maar ik vind dat de verkopende partij het van tevoren moet melden.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ex-rentals kan je gewoon kopen, dus geen probleem.
2 van de 24 cd die geen Nederlandse ondertiteling hebben, idd een fout van jou door er niet naar te vragen.
En hoesjes die beschadigt zijn.Het gaat toch op de dvd's.
De ondertoon van Feitosa kan ik prima begrijpen.![]()
Huilie.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:52 schreef NJ het volgende:
janB44 is een oplichter en zien we dus nooit meer terug.
Je kan zijn woonadres achterhalen doormiddel van het kenteken van zijn laguna. Kost 15 euro bij de rdw.quote:
En hoe het afliep:quote:Op woensdag 9 april 2008 19:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Update:
Nogmaals een compliment naar madame in kwestie: VampiricDemon Het blijkt dat TNT de boel verzaakt heeft maar dit nadrukkelijk ontkent. We hebben beide een klacht ingedient wat tot een 'onderzoek' heeft geleid van TNT. Nu is er vandaag bericht geweest dat ze er niks aan kunnen doen, omdat ze niet zeker weten dat het pakketje op de post is gegaan, of dat het pakketje wel of niet is aangekomen. TNT legt de schuld hierbij bij ons twee-en.
VampiricDemon laat dit niet 1-2-3 op zich nemen en besluit het volgende:
[..]
namen zijn even vervangen door nicks
Het verhaal is hiermee dus nog niet voldaan, en ook al was de totale waarde van het pakketje ongeveer 2 tientjes, vind ik het principe het belangrijkstHulde voor deze inzet!
Voor zover ik weet gaat dat nog altijd niet. En daarbij heeft ie dat ding al in November verkocht.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je kan zijn woonadres achterhalen doormiddel van het kenteken van zijn laguna. Kost 15 euro bij de rdw.
Zeker wel! De auto is overigens total-los of de grens over. SVRR46 is niet meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:12 schreef Dromer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat dat nog altijd niet. En daarbij heeft ie dat ding al in November verkocht.
Nou ja, ik ga toch naar de politie. Zij moeten, mits ome agent weet wat een computer is, zijn gegevens redelijk makkelijk kunnen achterhalen aangezien ik zijn volledige naam hebquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zeker wel! De auto is overigens total-los of de grens over. SVRR46 is niet meer.
Linkje hoe dat kan dan? Ik vind er niks over namelijk....(eigenaarsgegevens tegen betaling)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zeker wel! De auto is overigens total-los of de grens over. SVRR46 is niet meer.
[ Hier stond een verhaal dat niet meer van toepassing is. Mijn excuses hiervoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:37 schreef NoNickOne het volgende:
Goede ervaring met Edwinuss!
Kijk alleen een beetje uit voor zijn vriendin die is niet erg goed met cd hoesjes..
kan het niet beter verwoordenquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Hele goede ervaringen met Antony1989 in [TK] computer spul geld overgemaakt en na ontvangst ging het pakketje gelijk de post op, binnen no-time binnen en goed verpakt ook
Prima zaken mee gedaan, zou het zo weer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |