12 incl ivm luxe versie once upon...ok?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef Luutgaert het volgende:
Once Upon A Time In America en The Thing samen 10 euro inclusief?
20 inc.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:33 schreef ruud.nl het volgende:
PI
Requiem for a dream
American beauty
The usual suspects
¤ 17,50 inclusief?
Yupquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:25 schreef VampiricDemon het volgende:
Is the Blob de remake uit 1988??
Zo ja dan 5 incl. geboden
30 inc.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:15 schreef De Wouzeraar het volgende:
Romeo & Juliet
La Vita e Bella
American History X
Fear and Loathing in Las Vegas
The Pianist
The Gladiator
25 euro?
Luutgaert heeft the Thing al.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:28 schreef SpookY22 het volgende:
Jurassic park 3
Dune
Platoon
Spawn
the Blues brothers
Scarface
3000 miles to Graceland
Tomb raider
What women want
Dawn of the dead
Rambo 1,2,3
the Thing
50 incl?
Is goed, ik stuur ook wel ff een PM met m'n gegevens.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
12 incl ivm luxe versie once upon...ok?
Bij meer dan 3 dvd,s zit je dacht ik al op de 6,40 verzendkosten, als ik me de laatste keer correct herinner.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:54 schreef Hijacking het volgende:
the Matrix
Matrix Revolutions
Killing Zoe
Lord of the rings 1,2,3
Killing zoe is nieuw 3 euro bij mediamarkt
28 euro incl ? omdat ik meerdere dvd's koop ?
Okee, omdat je van die mooie trappen kan maken.quote:
Pianist is al verkocht.quote:
Deal ik PM je vandaag ff voor de gegevens.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Luutgaert heeft the Thing al.
55 inc. ivm verzendkosten
ameliequote:Op donderdag 7 februari 2008 00:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Pianist is al verkocht.
Nu ga ik pitten..
ok 30 euro incl neem ff contact met me op via pm ( niet via het email addres die werkt nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bij meer dan 3 dvd,s zit je dacht ik al op de 6,40 verzendkosten, als ik me de laatste keer correct herinner.
Maak er 30 van.
10 inc vanwege je goede smaak.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:
Ben geïnteresseerd in Ed Gein en C'est arrive pres de chez vous.
Hoeveel vraag je daarvoor, incl verzendkosten?
Deal!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:28 schreef Feitosa het volgende:
10 inc vanwege je goede smaak.
deal PM me met je gegevens .quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:14 schreef sjeppert het volgende:
[..]
amelie
evil dead 1+2
voor 12 incl dan
sorry was helemaal vergeten om boeken voor het 2de semester te bestellen , zit daardoor deze maand krap bij kas en kan die 30 euro op dit moment niet missen dus helaas , mijn excuses voor het ongemakquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:35 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ok 30 euro incl neem ff contact met me op via pm ( niet via het email addres die werkt niet)
( hopelijk is mn salaris binnen)
Volgens mij ben ik al 20 Euro kwijt om het te verzenden....dat zijn 24 titels en dan bied je 70 inc. Echt een Nederlander.....quote:Op zondag 10 februari 2008 09:39 schreef Patch het volgende:
Re-animator
Bride of re-animator
Brotherhood of the wolf
the Relic
the Haunting
Return of the living dead
Serial killer box. ( Dahmer, Driller killer, Texas chainsaw massacre, Henry, House of 1000 corpses )
Ants in the pants
More ants in the pants
The outer limits - sex & sciencefiction
The outer limits - Aliens among us
Tears of the sun
Family man
American pie 2
Pumpkinhead
Piranha
Shocker
Big trouble in little china
Escape from New York
the Hitcher
the Fog
Alien vs Predator
Excalibur
Full Metal Jacket
70 euro inc. geboden voor bovenstaande
Zal ff kijken Luut, ben weinig thuis geweest.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:43 schreef Luutgaert het volgende:
Is mijn geld inmiddels binnen?
verzendkosten zullen 6,20 bedragenquote:Op zondag 10 februari 2008 12:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al 20 Euro kwijt om het te verzenden....dat zijn 24 titels en dan bied je 70 inc. Echt een Nederlander.....
Zal eens ff nadenken.
Voor dat geld doe ik al die titels niet weg. Doe maar een beter bod.
Dan vind ik het nog te laag. Kan ik ze net zo goed aan vrienden wegdoen voor een appel en een ei.quote:
24*5 = 120quote:Op zondag 10 februari 2008 13:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog te laag. Kan ik ze net zo goed aan vrienden wegdoen voor een appel en een ei.
Nou , dat is de verwachting niet.quote:
Okidoki, ik zie The Blob vanzelf wel aankomen danquote:Op maandag 11 februari 2008 14:16 schreef Feitosa het volgende:
Beste mensen, ivm sollicitaties en verbouwing kan het zijn dat het versturen van de dvd,s iets wordt verlaat ivm tijdnood. Zal ze zeker deze week versturen iig . Alvast bedankt voor het begrip.
Als er nog vragen zij PM me dan even.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |