Kiwi! Fruitmaestro! We missen je hier hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bvp. wederom.
Hoog tijd voor terrasweer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef Kuukske het volgende:
Kiwi! Fruitmaestro! We missen je hier hoor.
nogal!quote:
Het is weer het fruitseizoen he. drukte ten top.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kiwi! Fruitmaestro! We missen je hier hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar door 2 stukjes wegmisbruikers verdeeld over 2 dagen heb ik alles gezien!!!112345
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:44 schreef veldmuis het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:19 schreef veldmuis het volgende:
KickDezeGoedeTopicTitelOmhoog.
Groetjes,
veldmuis
Dat was volgens mij de benzinepompquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:01 schreef fransbreda het volgende:
Wat was dat onderdeel van die auto nou eigenlijk dan?
Of is daar nooit wat uitgekomen?
Daar was ik vanmiddag nog om te tanken!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat was volgens mij de benzinepomp
heb je je fiets volgegooid.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar was ik vanmiddag nog om te tanken!
tandarts Kootstra!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Tommeh het volgende:
Hoi bredanaars, wat zijn de eerste gedachten die bij jullie opkomen bij het noemen van de straat Epelenberg?
Snackhuis Grandioos...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Tommeh het volgende:
Hoi bredanaars, wat zijn de eerste gedachten die bij jullie opkomen bij het noemen van de straat Epelenberg?
volgens Google: De laagste brandstofprijs bij Epelenberg - Breda - Noord-Brabantquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Tommeh het volgende:
Pff, de tijd dat ik dacht 'ze doen veel werk, dus die actie's voor meer salaris zijn terecht' is nu wel voorbij moet ik zeggen. Zal leuk worden dinsdag, veel mensen te laat op het werk of school. Als ze het 'goed' doen leggen ze hele industrieterreinen plat... Dit is gewoon burgertje pesten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:49 schreef Clauw het volgende:
Politie gaat verkeer hinderen
Hoe gaan ze dat hinderen![]()
Alle wegen blokkeren ofzo?
Ik pak toch altijd de Tinq, lekker opweg naar de snelwegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:13 schreef UvdP het volgende:
[..]
Pff, de tijd dat ik dacht 'ze doen veel werk, dus die actie's voor meer salaris zijn terecht' is nu wel voorbij moet ik zeggen. Zal leuk worden dinsdag, veel mensen te laat op het werk of school. Als ze het 'goed' doen leggen ze hele industrieterreinen plat... Dit is gewoon burgertje pesten.
Ps.: Volgens mij tank je in Breda nog steeds het goedkoopste in de Claudius Prinsenlaan
Zit er nu al 2,5 jaar jaquote:Op zondag 9 maart 2008 08:51 schreef fransbreda het volgende:
Kom jij uit breda dan bobb
Was om drie uur gaan liggen en om 8 uur klaarwakkerquote:Op zondag 9 maart 2008 08:57 schreef fransbreda het volgende:
Ah ok, waar ergens dan?
En waarom zit jij op dit belachelijke tijdstip op het FOK! forum?
Daar heb ik de post nog bezorgd!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Tommeh het volgende:
Tandarts, de Jola en een kapper.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Tommeh het volgende:
Lekker!quote:Op zondag 9 maart 2008 09:21 schreef Bob-B het volgende:
neem marshmellows mee
En in Princenhage zit nog zoeen Tinq!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:13 schreef UvdP het volgende:
Ps.: Volgens mij tank je in Breda nog steeds het goedkoopste in de Claudius Prinsenlaan
1.434 bij die en de claudius prinsenlaan.quote:
Ik kijk nooit verder dan hele centen... Maar zo zie maar weer dat je dat wèl moet doen :-Oquote:Op zondag 9 maart 2008 11:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
1.434 bij die en de claudius prinsenlaan.
In de Deinzestraat bij de Tinq is het 1.433, dus nóg goedkoper!.
Als ik later groot ben en zelf een auto heb dan moet ik dat toch zeker gaan doen, noot teveel geld achterlaten bij tankstations de staatquote:Op zondag 9 maart 2008 12:02 schreef veldmuis het volgende:
Check! Die paar cent op een volle tank is toch weer meegenomen!
Echt en dan wegrijden, raampje open, groetjes, veldmuisquote:Op zondag 9 maart 2008 21:07 schreef veldmuis het volgende:
Oehnoes! Wegmisbruikers net op de Graaf Engelbertlaan in het altijd mooie Breda! Mijn kans voor een TV-carrière komt nu wel héél dichtbij!
Oeh, dat wordt kijken vrijdagquote:Op zondag 9 maart 2008 21:07 schreef veldmuis het volgende:
Oehnoes! Wegmisbruikers net op de Graaf Engelbertlaan in het altijd mooie Breda! Mijn kans voor een TV-carrière komt nu wel héél dichtbij!
Dat ja!quote:Op maandag 10 maart 2008 08:26 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen.
Je hebt de zomer in je bol!quote:Op maandag 10 maart 2008 08:54 schreef Dalamar het volgende:
WTF is er mis met me? Afgelopen weekend minder dan 6 uur per nacht geslapen en gisteren om 23.45u gaan slapen en dan vanzelf (zonder wekker) om 6.30u al wakker worden
120 euro extra moeten afrekenen?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:17 schreef Rossdale het volgende:
En vanochtend startte de auto niet, dus tegen mijn zin ben ik nu toch maar ANWB lid geworden
Dat is wel handig.quote:Ook stom trouwens, moes me inschrijven bij een huisarts en ik zit te googlen waar die zit. Blijkt er een direct om de hoek te zitten, binnen 10 meter ofzo... Was me nooit opgevallenMaarja aangezien ik boven een apotheek woon had ik het eigenlijk wel kunnen weten maargoed...
Nee, 70 euro. Alleen woonplaatsservice, vulde die kerel zelf al in dus prima. Hou het maar low budget, mocht ik nog eens langs de kant van de weg staan dan upgrade ik wel ter plekkequote:
Wat heb je dan voor wrak als je auto niet start?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, 70 euro. Alleen woonplaatsservice, vulde die kerel zelf al in dus prima. Hou het maar low budget, mocht ik nog eens langs de kant van de weg staan dan upgrade ik wel ter plekkeJe krijgt jongerenkorting t/m je 24e dus ik had nog net geluk
Dat had ik ook. Maar ik moest 120 euro inschrijfgeld betalen langs de snelweg.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:38 schreef Rossdale het volgende:
Nee, 70 euro. Alleen woonplaatsservice, vulde die kerel zelf al in dus prima. Hou het maar low budget, mocht ik nog eens langs de kant van de weg staan dan upgrade ik wel ter plekkeJe krijgt jongerenkorting t/m je 24e dus ik had nog net geluk
Op de snelweg kun je ook geen woonplaatstservice doen he. Je zal wel nederlandservice hebben.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Maar ik moest 120 euro inschrijfgeld betalen langs de snelweg.
Ik heb ook dat woonplaatsservice en jongerenpakket. Zal wel van doen hebben met het snelwegfeit.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef Rossdale het volgende:
Op de snelweg kun je ook geen woonplaatstservice doen he. Je zal wel nederlandservice hebben.
En ik heb een renault clio van 3,5 jaar oud. De bougies waren aan vervanging toe blijkbaar. Dat had de garage waar ik hem gekocht had even vergeten te doen blijkbaar. Achja ik heb nog garantie dus ik breng hem binnenkort gewoon terug, mogen ze hem braaf nog eens nalopen voor me
Neen, wij hebben NL-service. Het verschil is dat Rossdale alleen in Breda wordt geholpen, en wij in heel Nederland. Vandaar dat hij minder hoeft te betalen.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ook dat woonplaatsservice en jongerenpakket. Zal wel van doen hebben met het snelwegfeit.
Echt?! Ohquote:Op maandag 10 maart 2008 11:45 schreef JDude het volgende:
Neen, wij hebben NL-service. Het verschil is dat Rossdale alleen in Breda wordt geholpen, en wij in heel Nederland. Vandaar dat hij minder hoeft te betalen.
mevrouw Asics ook een tijdje geleden.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Maar ik moest 120 euro inschrijfgeld betalen langs de snelweg.
Kom jij ook naar de komende bredafotomeet?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef Tommeh het volgende:
Ik had pas ook anwb langs moeten laten komen en was nog geen lid maar hij rekende niets extra's.Nu dus 32.50 euro ofzo voor 1 jaar heel NL.
Ah tof. Mag ik m'n 5.0 of 7.2 meenemen?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:46 schreef veldmuis het volgende:
3.3 megapixels is het minimale!
7.2quote:Op maandag 10 maart 2008 18:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah tof. Mag ik m'n 5.0 of 7.2 meenemen?
Ja maar de jouwe heeft vast zoeen toeter van een lens en is keigeavanceerd! En de mijne past in m'n broekzak. Ook wel twee keer trouwensquote:
Toeter valt mee hoor!quote:Op maandag 10 maart 2008 18:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar de jouwe heeft vast zoeen toeter van een lens en is keigeavanceerd! En de mijne past in m'n broekzak. Ook wel twee keer trouwens.
Half 12 beginnen.quote:
Och, die ene keer. Wat geeft dat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:27 schreef Rossdale het volgende:
GoeiemiddagWaarom gaan die verdomde prikposten pas om 8:30 uur open? Lekker laat op mijn werk zo en dat betekend dat ik dus heerlijk lang door mag werken
Volgens mij niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de komende bredafotomeet?
Dan komen we tezamen en gaan wij foto's schietenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:26 schreef Dalamar het volgende:
3.3 MP, dat heb ik zelfs bijna op m'n telefoon
Zelfs de camera die ik 5 jaar geleden heb gekocht heeft 4 MP.
Wat houdt een fotomeet eigenlijk in?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:25 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan komen we tezamen en gaan wij foto's schieten
Uhm ja, wat wil je daar nou eigenlijk mee zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:26 schreef Dalamar het volgende:
3.3 MP, dat heb ik zelfs bijna op m'n telefoon
Zelfs de camera die ik 5 jaar geleden heb gekocht heeft 4 MP.
Wat houdt een fotomeet eigenlijk in?
Casema bevalt prima hier. Nog geen noemenswaardige problemen mee gehad sinds vorige 2004. Telefonie heb ik overigens niet van ze, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef travelman het volgende:
Heyhey!
ben nog bezig met verhuizen (randje centrum!) en moet internet/telefoon/tv nog regelen. Wat is het beste/goedkoopste/beste!??
Casema lijkt me iig het makkelijkste. Adviezen altijd welkom!!
Telefonie is imo ook niet verkeerd. Nadeel is dat er zeker meer uitval is dan bij KPN, het gebeurt regelmatig dat er onderhoud aan het netwerk is, en dan doet de telefoon ook niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Casema bevalt prima hier. Nog geen noemenswaardige problemen mee gehad sinds vorige 2004. Telefonie heb ik overigens niet van ze, dus daar kan ik niet over oordelen.
Hmm, voor internet ben ik natuurlijk partijdig... Maar ook Casema is zeker niet verkeerd wat internet betreft, wel iets duurder dan de verschillende ADSL-providers. Ik ken nog wel een goeie Bredase ADSL-providerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef travelman het volgende:
ben nog bezig met verhuizen (randje centrum!) en moet internet/telefoon/tv nog regelen. Wat is het beste/goedkoopste/beste!??
Casema lijkt me iig het makkelijkste. Adviezen altijd welkom!!
Op welke vestiging zit dat tegenwoordig?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:31 schreef BossFight het volgende:
International Media & Entertainment Management aan de NHTV.
Die aan de Mgr. Hopmansstraat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Op welke vestiging zit dat tegenwoordig?
Ideaalquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:53 schreef BossFight het volgende:
Die aan de Mgr. Hopmansstraat.
Wat hier toevallig vijf minuten lopen vandaan is.
Ik hoop dat ik 1 van de 180 plaatsen weet te bemachtigen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ideaal.
Heb daar ook vijf jaar van m'n leven versleten.
Dat had ik allemaal niet, da's dan weer het voordeel van een opleiding waar ze blij zijn met elke aanmelding die ze binnen kunnen slepenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:57 schreef BossFight het volgende:
Ik hoop dat ik 1 van de 180 plaatsen weet te bemachtigen.
Maar ik moet mijn 21+ test nog doen, en nog op een motivatiegesprek dus het is allemaal nog even afwachten.
Maar ik heb goede hoop.
DA ZEEDE GIJ jA!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:43 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb internet en digitale tv voor 34,95 bij casema/wanadoo wat nu weer orange is.![]()
Moet zeggen dat de klantenservice eigenlijk best ok is.
Ze lezen zelfs FOK! en lossen je probleem op.
Hé, niks tegen luie kutstudenten hè...quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:46 schreef Ritchie het volgende:
weer een luie kut student erbij...
Nou, ik moet zeggen dat ik dat niet ben en ik het ook regelmatig uitkraam. Vooral op school, in Urecht.. Enige nadeel is dat ik het niet goed kan, ik heb nooit in dialect (of zelfs met accent) leren pratenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef fransbreda het volgende:
Bside rats lezers hier zo te merken.
Kuukske van den Ende!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef Kuukske het volgende:
Toen ik op de havo een opleiding moest gaan kiezen ben ik ook bij die opleiding gaan kijken. Handig als je familie bent van Joop van den Ende. Maar toch: succes BF. Laat even weten hoe alles bevalt enzo als je mag beginnen.
joa zeetiequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:32 schreef fransbreda het volgende:
Mjah voor ge het wit ken der nie meer mee ophouwe.
Klinkt voor geen meter!quote:
Nicequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:31 schreef BossFight het volgende:
International Media & Entertainment Management aan de NHTV.
I see that you speak very good English, Feldmouse... I want to read more of your beautiful Englishe sinnen, plese go your gang!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Speak you already English?
If that so is think I that you so on that school sit!
For this time ill see it through the fingers...quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Speak you already English?
If that so is think I that you so on that school sit!
Then shall I you but thanking.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:18 schreef Ritchie het volgende:
[..]
For this time ill see it through the fingers...
Bwheheh.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:29 schreef Rossdale het volgende:
Hmmz, ik heb op goede vrijdag geen vrij
Ik moet ook gewoon naar school, of eigenlijk zelfs niet gewoon. Vakken die paasmaandag niet gegeven kunnen worden moeten vrijdag gegeven wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:29 schreef Rossdale het volgende:
Hmmz, ik heb op goede vrijdag geen vrij
Dat is wel heel erg onhandig ja... Ik heb hem al een aantal jaar niet meer, dus ik weet eigenlijk niet of ik er wel eens problemen mee gehad heb...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:50 schreef UvdP het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon naar school, of eigenlijk zelfs niet gewoon. Vakken die paasmaandag niet gegeven kunnen worden moeten vrijdag gegeven worden. Extra leuk natuurlijk dat je een OV-jaarkaart 'krijgt' (je moet hem natuurlijk zelf terugbetalen in feite) om op school te komen (als je week-OV hebt) en dat die niet geldt op goede vrijdag omdat het een feestdag is...
Bij mij komt het netjes bij m'n studieschuld hoor. Wordt wel kwijtgescholden, maar toch!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:54 schreef JDude het volgende:
Ehm, waar betaal je precies voor die OV-kaart dan?
Precies. Tenzij je een enorme fuck-up bent en binnen 10 jaar niks afrondt, is het gewoon een cadeautje van de staat. Wees blij dat je 'm nog hebt, daarna ga je pas beseffen hoe duur reizen eigenlijk isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef veldmuis het volgende:
Bij mij komt het netjes bij m'n studieschuld hoor. Wordt wel kwijtgescholden, maar toch!
Ik ben er ook heel blij mee! Ik gebruik 'm alleen amperquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Precies. Tenzij je een enorme fuck-up bent en binnen 10 jaar niks afrondt, is het gewoon een cadeautje van de staat. Wees blij dat je 'm nog hebt, daarna ga je pas beseffen hoe duur reizen eigenlijk is.
Komt me bekend voor, de auto is toch veel aantrekkelijker dan te fietsen, trein koppen en te lopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ben er ook heel blij mee! Ik gebruik 'm alleen amper
Zoiets heb ik met de fiets. Met de fiets binnen 10 minuten, met het OV moet ik eerst 5 minuten bussen en dan nog een kwartier lopen ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, de auto is toch veel aantrekkelijker dan te fietsen, trein koppen en te lopen.
Met de auto ben ik er in de spits in 20 minuten, met het OV doe ik er 30 minuten over.
En ik hoef geen moeite te doen, kan altijd zitten, kan het zo koud c.q. warm maken als ik het wil, kan m'n muziek zo hard zetten als ik wil en ik kan eventueel nog meezingen.
Die laatste twee punten kunnen wel in de trein, maar daar is denk ik niet iedereen van gedient![]()
Ik heb niks buitenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:52 schreef JDude het volgende:
Mja, binnen Breda deed/doe ik ook vrijwel alles per fiets, maar voor de rest van NL vond ik die OV-kaart een prima ding.
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:02 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb niks buitenBreda
te zoeken eigenlijk.
Goed zo, meldvuis.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:02 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb niks buitenBreda
te zoeken eigenlijk.
Absoluut.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Maar mensen toch, trek eens de wijde wereld in. Er is zoveel meer dan alleen Breda
ECHT NIET!!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Maar mensen toch, trek eens de wijde wereld in. Er is zoveel meer dan alleen Breda
Zo heb je Breda, Breda en Bredaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Nu nog wel ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:50 schreef fransbreda het volgende:
Cool een terrorist in breda, nu staan we op de kaart.
geen Van Gogh, dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:31 schreef fransbreda het volgende:
"Voor de studie waarvoor hij zich heeft laten inschrijven volgde hij echter weinig lessen. Hij werkte vooral als huisschilder."
Dat had ik ook zomaar kunnen zijn
Ik heb jou niet gespot! en kuuk ook niet!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:50 schreef JDude het volgende:
Ik heb The Clauw vandaag gespot!
Ik fietste op de Poolseweg! Kuuks was er niet, maar die heb ik wel gespot!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:37 schreef Clauw het volgende:
Ik heb jou niet gespot! en kuuk ook niet!
Hoe laat was jij er?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik fietste ook over de Poolseweg maar zag heul geen JD! Ja, ook geen Clauw maar die zou ik ook niet herkennen dus misschien wel dus. Nja, dus.
Mooie tijd.quote:
Lijkt me sterk, want ik ben niet uitgeweest gisterenquote:Op zondag 16 maart 2008 04:39 schreef BossFight het volgende:
Volgens mij heb ik Rossdale gespot vannacht in de Graanbeurs.
Oh, nouja dat kan ook. Ik was redelijk wasted, en ik dacht zo van hey die lijkt er wel op. Misschien is het hem wel. Maar nee dus.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want ik ben niet uitgeweest gisterenOjee, een dubbelganger?
![]()
Volgend weekend zal ik vast een verplicht bezoekje aan mijn ouders moeten brengen denk ik, maar ik zal je over 2 weken wel eens komen begroeten
Haha, Raikonen reed ook echt goedquote:Op zondag 16 maart 2008 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Nondetju. Kut Ferrari.
Welneen!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:19 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht dat Kuukske d'r mobiel aangereden was door een Ferrari ofzo, ik snapte er al geen reet van.
heb je een paaltje geramd? of een krasje met inparkeren?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Nondetju. Kut Ferrari.
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:51 schreef Asics het volgende:
heb je een paaltje geramd? of een krasje met inparkeren?
Ach, het is een korte week.quote:
Oja! Nog 4 dagenquote:Op maandag 17 maart 2008 07:31 schreef JDude het volgende:
Ach, het is een korte week.
Dat dus!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:38 schreef BossFight het volgende:
Ik heb deze week maar 4 dagen, en volgende week ook.
Een lekker lang weekend.
Waddist?quote:
Hij zal wel op paasmaandag moeten werken in het Rode Gevaarte.quote:
Ohja, naar!quote:Op maandag 17 maart 2008 10:11 schreef JDude het volgende:
Hij zal wel op paasmaandag moeten werken in het Rode Gevaarte.
Who doesn't.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:43 schreef Ritchie het volgende:
Ik haat maandag.
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:43 schreef Ritchie het volgende:
Ik haat maandag.
Paasmaandag(ochtend) lig ik naast mn riekjequote:Op maandag 17 maart 2008 10:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Hij zal wel op paasmaandag moeten werken in het Rode Gevaarte.
riekje is short voor Henrieke wat haar voornaam is.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:11 schreef Dalamar het volgende:
"riekje"? Da's toch niet d'r koosnaampje hoop ik...
Vandaag precies 8 maandenquote:
Oh. FOEI!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:10 schreef Frazz het volgende:
Je hebt me een krabbel gestuurd en ik heb nog niets terug gestuurd
Cute! Ik ben dan al om 8 uur op ofzo en schop dan over een anderhalf uurtje JD ook uit z'n bed om wat leuks te gaan doen. Ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:10 schreef Frazz het volgende:
Paasmaandag(ochtend) lig ik naast mn riekje
Super.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:23 schreef Frazz het volgende:
Sorry M'vrouw. Ik zal het meteen doen m'vrouw. Zo goed m'vrouw?
Weet ik, maar mijn vrouw zou het op zich niet zo op prijs stellen als ik haar naar een stuk gereedschap vernoemquote:Op maandag 17 maart 2008 11:15 schreef Frazz het volgende:
riekje is short voor Henrieke wat haar voornaam is.
I know, maar ze kwam er zelf mee, en vind het wel een leuke naamquote:Op maandag 17 maart 2008 11:28 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Weet ik, maar mijn vrouw zou het op zich niet zo op prijs stellen als ik haar naar een stuk gereedschap vernoem
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat vooral de Oost-Brabantse boeren daar mee zitten. Maar toch, als ik er één zie geef ik wel even gas bij.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:35 schreef Kuukske het volgende:
http://www.nu.nl/news/148(...)ijke_provincies.html
Hij's fijn.
Goed bezig!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:41 schreef JDude het volgende:
Ik vermoed dat vooral de Oost-Brabantse boeren daar mee zitten. Maar toch, als ik er één zie geef ik wel even gas bij.
En gelijk heeft ze!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:49 schreef BossFight het volgende:
Ik moet verdomme eerste paasdag gaan brunchen bij mijn ouders....
Ik kreeg de melding niet uit te gaan op de avond ervoor omdat mijn moeder niet wilde dat ik met een kater aan tafel zou zitten. Kutzooi...
Op de bank, chocolade/popcorn whatever en film kijken.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:09 schreef BossFight het volgende:
Ja maar wat moet ik dan gaan doen op mijn zaterdagavond?!
Als je de maandag haat omdat je dan weer moet werken, moet je ander werk zoeken. Werk wat wel leuk is, werk die je wel met plezier uitvoert.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:45 schreef BossFight het volgende:
Ik vraag me sterk af of er uberhaubt mensen zijn die maandag niet haten.
Welnee. Uitkateren, uitslapen. Heerlijk. De was wegwerken enzo. Ideaal op de zondag.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Als je de maandag haat omdat je dan weer moet werken, moet je ander werk zoeken. Werk wat wel leuk is, werk die je wel met plezier uitvoert.
Ik haat de zondag altijd (tezij er F1 is), het is namelijk één van de meest nutteloze dagen in de week.
Je hoeft niks op die dag, alles is dicht. Vreselijkquote:Op maandag 17 maart 2008 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welnee. Uitkateren, uitslapen. Heerlijk. De was wegwerken enzo. Ideaal op de zondag.
Cloverfield viel mij echt 100% tegen.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:39 schreef Swiffer het volgende:
K wil nog steeds Cloverfield zien, is dat wat?
(heb alleen een rotte versie helaas)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me gezellig JD, maar heeft kuukske daar geen problemen mee? *dikke knipoog*
Eh.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me gezellig JD, maar heeft kuukske daar geen problemen mee? *dikke knipoog*
*Eensch is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:14 schreef BossFight het volgende:
Maar, maar, maar, bier!
Het zonnetje schijnt en je ruikt het einde van de winter in de lucht!
Bier!
*zwijmel
yep, zenuwen op de wedstrijd dag. Normaal best lekker maar nu teveel van het goede.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:50 schreef Ritchie het volgende:
oe, zenuwachtig voor vanavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |