Kiwi! Fruitmaestro! We missen je hier hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bvp. wederom.
Hoog tijd voor terrasweer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef Kuukske het volgende:
Kiwi! Fruitmaestro! We missen je hier hoor.
nogal!quote:
Het is weer het fruitseizoen he. drukte ten top.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kiwi! Fruitmaestro! We missen je hier hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar door 2 stukjes wegmisbruikers verdeeld over 2 dagen heb ik alles gezien!!!112345
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:44 schreef veldmuis het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:19 schreef veldmuis het volgende:
KickDezeGoedeTopicTitelOmhoog.
Groetjes,
veldmuis
Dat was volgens mij de benzinepompquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:01 schreef fransbreda het volgende:
Wat was dat onderdeel van die auto nou eigenlijk dan?
Of is daar nooit wat uitgekomen?
Daar was ik vanmiddag nog om te tanken!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat was volgens mij de benzinepomp
heb je je fiets volgegooid.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar was ik vanmiddag nog om te tanken!
tandarts Kootstra!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Tommeh het volgende:
Hoi bredanaars, wat zijn de eerste gedachten die bij jullie opkomen bij het noemen van de straat Epelenberg?
Snackhuis Grandioos...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Tommeh het volgende:
Hoi bredanaars, wat zijn de eerste gedachten die bij jullie opkomen bij het noemen van de straat Epelenberg?
volgens Google: De laagste brandstofprijs bij Epelenberg - Breda - Noord-Brabantquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Tommeh het volgende:
Pff, de tijd dat ik dacht 'ze doen veel werk, dus die actie's voor meer salaris zijn terecht' is nu wel voorbij moet ik zeggen. Zal leuk worden dinsdag, veel mensen te laat op het werk of school. Als ze het 'goed' doen leggen ze hele industrieterreinen plat... Dit is gewoon burgertje pesten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:49 schreef Clauw het volgende:
Politie gaat verkeer hinderen
Hoe gaan ze dat hinderen![]()
Alle wegen blokkeren ofzo?
Ik pak toch altijd de Tinq, lekker opweg naar de snelwegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:13 schreef UvdP het volgende:
[..]
Pff, de tijd dat ik dacht 'ze doen veel werk, dus die actie's voor meer salaris zijn terecht' is nu wel voorbij moet ik zeggen. Zal leuk worden dinsdag, veel mensen te laat op het werk of school. Als ze het 'goed' doen leggen ze hele industrieterreinen plat... Dit is gewoon burgertje pesten.
Ps.: Volgens mij tank je in Breda nog steeds het goedkoopste in de Claudius Prinsenlaan
Zit er nu al 2,5 jaar jaquote:Op zondag 9 maart 2008 08:51 schreef fransbreda het volgende:
Kom jij uit breda dan bobb
Was om drie uur gaan liggen en om 8 uur klaarwakkerquote:Op zondag 9 maart 2008 08:57 schreef fransbreda het volgende:
Ah ok, waar ergens dan?
En waarom zit jij op dit belachelijke tijdstip op het FOK! forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |