Daar heb ik de post nog bezorgd!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Tommeh het volgende:
Hoi bredanaars, wat zijn de eerste gedachten die bij jullie opkomen bij het noemen van de straat Epelenberg?
Tandarts, de Jola en een kapper.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Tommeh het volgende:
Hoi bredanaars, wat zijn de eerste gedachten die bij jullie opkomen bij het noemen van de straat Epelenberg?
Lekker!quote:Op zondag 9 maart 2008 09:21 schreef Bob-B het volgende:
neem marshmellows mee
En in Princenhage zit nog zoeen Tinq!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:13 schreef UvdP het volgende:
Ps.: Volgens mij tank je in Breda nog steeds het goedkoopste in de Claudius Prinsenlaan
1.434 bij die en de claudius prinsenlaan.quote:
Ik kijk nooit verder dan hele centen... Maar zo zie maar weer dat je dat wèl moet doen :-Oquote:Op zondag 9 maart 2008 11:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
1.434 bij die en de claudius prinsenlaan.
In de Deinzestraat bij de Tinq is het 1.433, dus nóg goedkoper!.
Als ik later groot ben en zelf een auto heb dan moet ik dat toch zeker gaan doen, noot teveel geld achterlaten bij tankstations de staatquote:Op zondag 9 maart 2008 12:02 schreef veldmuis het volgende:
Check! Die paar cent op een volle tank is toch weer meegenomen!
Echt en dan wegrijden, raampje open, groetjes, veldmuisquote:Op zondag 9 maart 2008 21:07 schreef veldmuis het volgende:
Oehnoes! Wegmisbruikers net op de Graaf Engelbertlaan in het altijd mooie Breda! Mijn kans voor een TV-carrière komt nu wel héél dichtbij!
Oeh, dat wordt kijken vrijdagquote:Op zondag 9 maart 2008 21:07 schreef veldmuis het volgende:
Oehnoes! Wegmisbruikers net op de Graaf Engelbertlaan in het altijd mooie Breda! Mijn kans voor een TV-carrière komt nu wel héél dichtbij!
Dat ja!quote:Op maandag 10 maart 2008 08:26 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen.
Je hebt de zomer in je bol!quote:Op maandag 10 maart 2008 08:54 schreef Dalamar het volgende:
WTF is er mis met me? Afgelopen weekend minder dan 6 uur per nacht geslapen en gisteren om 23.45u gaan slapen en dan vanzelf (zonder wekker) om 6.30u al wakker worden
120 euro extra moeten afrekenen?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:17 schreef Rossdale het volgende:
En vanochtend startte de auto niet, dus tegen mijn zin ben ik nu toch maar ANWB lid geworden
Dat is wel handig.quote:Ook stom trouwens, moes me inschrijven bij een huisarts en ik zit te googlen waar die zit. Blijkt er een direct om de hoek te zitten, binnen 10 meter ofzo... Was me nooit opgevallenMaarja aangezien ik boven een apotheek woon had ik het eigenlijk wel kunnen weten maargoed...
Nee, 70 euro. Alleen woonplaatsservice, vulde die kerel zelf al in dus prima. Hou het maar low budget, mocht ik nog eens langs de kant van de weg staan dan upgrade ik wel ter plekkequote:
Wat heb je dan voor wrak als je auto niet start?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, 70 euro. Alleen woonplaatsservice, vulde die kerel zelf al in dus prima. Hou het maar low budget, mocht ik nog eens langs de kant van de weg staan dan upgrade ik wel ter plekkeJe krijgt jongerenkorting t/m je 24e dus ik had nog net geluk
Dat had ik ook. Maar ik moest 120 euro inschrijfgeld betalen langs de snelweg.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:38 schreef Rossdale het volgende:
Nee, 70 euro. Alleen woonplaatsservice, vulde die kerel zelf al in dus prima. Hou het maar low budget, mocht ik nog eens langs de kant van de weg staan dan upgrade ik wel ter plekkeJe krijgt jongerenkorting t/m je 24e dus ik had nog net geluk
Op de snelweg kun je ook geen woonplaatstservice doen he. Je zal wel nederlandservice hebben.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Maar ik moest 120 euro inschrijfgeld betalen langs de snelweg.
Ik heb ook dat woonplaatsservice en jongerenpakket. Zal wel van doen hebben met het snelwegfeit.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef Rossdale het volgende:
Op de snelweg kun je ook geen woonplaatstservice doen he. Je zal wel nederlandservice hebben.
En ik heb een renault clio van 3,5 jaar oud. De bougies waren aan vervanging toe blijkbaar. Dat had de garage waar ik hem gekocht had even vergeten te doen blijkbaar. Achja ik heb nog garantie dus ik breng hem binnenkort gewoon terug, mogen ze hem braaf nog eens nalopen voor me
Neen, wij hebben NL-service. Het verschil is dat Rossdale alleen in Breda wordt geholpen, en wij in heel Nederland. Vandaar dat hij minder hoeft te betalen.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ook dat woonplaatsservice en jongerenpakket. Zal wel van doen hebben met het snelwegfeit.
Echt?! Ohquote:Op maandag 10 maart 2008 11:45 schreef JDude het volgende:
Neen, wij hebben NL-service. Het verschil is dat Rossdale alleen in Breda wordt geholpen, en wij in heel Nederland. Vandaar dat hij minder hoeft te betalen.
mevrouw Asics ook een tijdje geleden.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Maar ik moest 120 euro inschrijfgeld betalen langs de snelweg.
Kom jij ook naar de komende bredafotomeet?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef Tommeh het volgende:
Ik had pas ook anwb langs moeten laten komen en was nog geen lid maar hij rekende niets extra's.Nu dus 32.50 euro ofzo voor 1 jaar heel NL.
Ah tof. Mag ik m'n 5.0 of 7.2 meenemen?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:46 schreef veldmuis het volgende:
3.3 megapixels is het minimale!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |