Daar heb ik de post nog bezorgd!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Tommeh het volgende:
Hoi bredanaars, wat zijn de eerste gedachten die bij jullie opkomen bij het noemen van de straat Epelenberg?
Tandarts, de Jola en een kapper.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Tommeh het volgende:
Hoi bredanaars, wat zijn de eerste gedachten die bij jullie opkomen bij het noemen van de straat Epelenberg?
Lekker!quote:Op zondag 9 maart 2008 09:21 schreef Bob-B het volgende:
neem marshmellows mee
En in Princenhage zit nog zoeen Tinq!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:13 schreef UvdP het volgende:
Ps.: Volgens mij tank je in Breda nog steeds het goedkoopste in de Claudius Prinsenlaan
1.434 bij die en de claudius prinsenlaan.quote:
Ik kijk nooit verder dan hele centen... Maar zo zie maar weer dat je dat wèl moet doen :-Oquote:Op zondag 9 maart 2008 11:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
1.434 bij die en de claudius prinsenlaan.
In de Deinzestraat bij de Tinq is het 1.433, dus nóg goedkoper!.
Als ik later groot ben en zelf een auto heb dan moet ik dat toch zeker gaan doen, noot teveel geld achterlaten bij tankstations de staatquote:Op zondag 9 maart 2008 12:02 schreef veldmuis het volgende:
Check! Die paar cent op een volle tank is toch weer meegenomen!
Echt en dan wegrijden, raampje open, groetjes, veldmuisquote:Op zondag 9 maart 2008 21:07 schreef veldmuis het volgende:
Oehnoes! Wegmisbruikers net op de Graaf Engelbertlaan in het altijd mooie Breda! Mijn kans voor een TV-carrière komt nu wel héél dichtbij!
Oeh, dat wordt kijken vrijdagquote:Op zondag 9 maart 2008 21:07 schreef veldmuis het volgende:
Oehnoes! Wegmisbruikers net op de Graaf Engelbertlaan in het altijd mooie Breda! Mijn kans voor een TV-carrière komt nu wel héél dichtbij!
Dat ja!quote:Op maandag 10 maart 2008 08:26 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |