7.2quote:Op maandag 10 maart 2008 18:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah tof. Mag ik m'n 5.0 of 7.2 meenemen?
Ja maar de jouwe heeft vast zoeen toeter van een lens en is keigeavanceerd! En de mijne past in m'n broekzak. Ook wel twee keer trouwensquote:
Toeter valt mee hoor!quote:Op maandag 10 maart 2008 18:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar de jouwe heeft vast zoeen toeter van een lens en is keigeavanceerd! En de mijne past in m'n broekzak. Ook wel twee keer trouwens.
Half 12 beginnen.quote:
Och, die ene keer. Wat geeft dat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:27 schreef Rossdale het volgende:
GoeiemiddagWaarom gaan die verdomde prikposten pas om 8:30 uur open? Lekker laat op mijn werk zo en dat betekend dat ik dus heerlijk lang door mag werken
Volgens mij niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de komende bredafotomeet?
Dan komen we tezamen en gaan wij foto's schietenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:26 schreef Dalamar het volgende:
3.3 MP, dat heb ik zelfs bijna op m'n telefoon
Zelfs de camera die ik 5 jaar geleden heb gekocht heeft 4 MP.
Wat houdt een fotomeet eigenlijk in?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:25 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan komen we tezamen en gaan wij foto's schieten
Uhm ja, wat wil je daar nou eigenlijk mee zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:26 schreef Dalamar het volgende:
3.3 MP, dat heb ik zelfs bijna op m'n telefoon
Zelfs de camera die ik 5 jaar geleden heb gekocht heeft 4 MP.
Wat houdt een fotomeet eigenlijk in?
Casema bevalt prima hier. Nog geen noemenswaardige problemen mee gehad sinds vorige 2004. Telefonie heb ik overigens niet van ze, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef travelman het volgende:
Heyhey!
ben nog bezig met verhuizen (randje centrum!) en moet internet/telefoon/tv nog regelen. Wat is het beste/goedkoopste/beste!??
Casema lijkt me iig het makkelijkste. Adviezen altijd welkom!!
Telefonie is imo ook niet verkeerd. Nadeel is dat er zeker meer uitval is dan bij KPN, het gebeurt regelmatig dat er onderhoud aan het netwerk is, en dan doet de telefoon ook niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Casema bevalt prima hier. Nog geen noemenswaardige problemen mee gehad sinds vorige 2004. Telefonie heb ik overigens niet van ze, dus daar kan ik niet over oordelen.
Hmm, voor internet ben ik natuurlijk partijdig... Maar ook Casema is zeker niet verkeerd wat internet betreft, wel iets duurder dan de verschillende ADSL-providers. Ik ken nog wel een goeie Bredase ADSL-providerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef travelman het volgende:
ben nog bezig met verhuizen (randje centrum!) en moet internet/telefoon/tv nog regelen. Wat is het beste/goedkoopste/beste!??
Casema lijkt me iig het makkelijkste. Adviezen altijd welkom!!
Op welke vestiging zit dat tegenwoordig?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:31 schreef BossFight het volgende:
International Media & Entertainment Management aan de NHTV.
Die aan de Mgr. Hopmansstraat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Op welke vestiging zit dat tegenwoordig?
Ideaalquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:53 schreef BossFight het volgende:
Die aan de Mgr. Hopmansstraat.
Wat hier toevallig vijf minuten lopen vandaan is.
Ik hoop dat ik 1 van de 180 plaatsen weet te bemachtigen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ideaal.
Heb daar ook vijf jaar van m'n leven versleten.
Dat had ik allemaal niet, da's dan weer het voordeel van een opleiding waar ze blij zijn met elke aanmelding die ze binnen kunnen slepenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:57 schreef BossFight het volgende:
Ik hoop dat ik 1 van de 180 plaatsen weet te bemachtigen.
Maar ik moet mijn 21+ test nog doen, en nog op een motivatiegesprek dus het is allemaal nog even afwachten.
Maar ik heb goede hoop.
DA ZEEDE GIJ jA!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:43 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb internet en digitale tv voor 34,95 bij casema/wanadoo wat nu weer orange is.![]()
Moet zeggen dat de klantenservice eigenlijk best ok is.
Ze lezen zelfs FOK! en lossen je probleem op.
Hé, niks tegen luie kutstudenten hè...quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:46 schreef Ritchie het volgende:
weer een luie kut student erbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |