quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef travelman het volgende:ben nog bezig met verhuizen (randje centrum!) en moet internet/telefoon/tv nog regelen. Wat is het beste/goedkoopste/beste!??
Casema lijkt me iig het makkelijkste. Adviezen altijd welkom!!

Hmm, voor internet ben ik natuurlijk partijdig... Maar ook Casema is zeker niet verkeerd wat internet betreft, wel iets duurder dan de verschillende ADSL-providers. Ik ken nog wel een goeie Bredase ADSL-provider
Wij zitten voor telefonie gewoon weer bij KPN, één jaar Orange gehad maar dat was huilen met de pet op! Regelmatig onbereikbaar, telefoonrekeningen van een paar honderd euro omdat de teller doorliep als de modem vastliep tijdens een telefoongesprek. Dus als je een tip wil over waar niet aan te beginnen zeg ik iig: Orange.
Voor tv kan ik wel een heel vergelijkend warenonderzoek opsommen omdat ik hier èn schotel (Canal Digitaal) èn Digitenne en Casema (Digitaal) heb. Digitenne is goedkoop en simpel, nadeel is slechte kwaliteit en weinig zenders. Casema heeft zeker digitaal een heel groot aanbod maar is wel veruit het duurste. Schotel zit er qua prijs tussenin maar je moet dan wel een schotel plaatsen en dat mag vaak weer niet enzo.
Heel onpartijdig advies, iets duurder dan all-in bij Casema maar wel goeie kwaliteit: Telefoon (Belvrij?) bij KPN, ADSL abonnement en kabel via Casema.
Wat je ook nog kunt doen is Internet en bellen bij Telfort nemen, schijnt ook redelijk goed te zijn en als je echt aan de rand van het centrum woont ga je de snelheid wel halen waarschijnlijk!
Rockstars, is there anything they don't know? (Homer J. Simpson)